فورد

حضور کانسپت فورد برانکو 2004 در فیلم جدید راک

درحالی‌که فورد همه را با اعلام خبر بازگشت مدل برانکو هیجان‌زده کرده است، هنرپیشهٔ مشهور هالیوود دیوین «راک» جانسون نشان داده که کانسپت سال ۲۰۰۴ این خودرو در فیلم جدیدش بنام Rampage حضور دارد. این بازیگر اخیراً عکسی را در شبکه‌های اجتماعی خود منتشر کرده که کانسپت فورد برانکو ۲۰۰۴ را در صحنه‌ای از فیلم رم‌پیج نشان می‌دهد. البته فورد سریعاً خاطرنشان کرد که حضور این کانسپت در فیلم رم‌پیج را نباید به‌عنوان تیزر نسخهٔ تولیدی برانکو جدید دانست زیرا این خودرو با ظاهری متفاوت در سال ۲۰۲۰ به تولید خواهد رسید. سخنگوی فورد نیز در این رابطه گفته است:

«فورد برانکویی که در فیلم آیندهٔ رم‌پیج راک حضور دارد کانسپت ۲۰۰۴ این خودرو است و نشان‌دهندهٔ برانکوی آینده نیست».

همچنین راک نیز اخیراً به‌عنوان سخنگوی مراکز خدمات فورد عمل می‌کند و در مراسم رونمایی فیس‌لیفت موستانگ هم حضور داشت؛ بنابراین حضور او در کنار محصولات فورد در فیلم‌ها و دنیای واقعی عجیب نیست. رم‌پیج نیز نامی معروف در دههٔ ۸۰ میلادی بود و حتی دوج هم خودرویی با همین نام تولید کرده است. راک در این فیلم نقش یک نخستی‌شناس بنام Davis Okoye را بازی می‌کند که با یک گوریل نقره‌ای-مشکی بنام جورج زندگی می‌کند که از زمان تولد مراقب او بوده است. سپس بعد از انجام آزمایش‌های ژنتیکی روی جورج و دیگر حیوانات، آن‌ها به موجوداتی مهاجم و با اندازه‌ای بزرگ تبدیل می‌شوند. این فیلم در تاریخ ۲۰ آوریل ۲۰۱۸ اکران خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. ونوم اف ۵

    ۱۵ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (1274 ديدگاه)

    از قلدر ترین شاسی بلندای دنیا

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Roham

    ۱۵ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (728 ديدگاه)

    نسل جدید برانکو زنگ خطری برای جیپ رانگلر و امثال اوناست

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا