فورد

کراس‌اوور جدید فورد، جانشین سه محصول شاخص

فورد اعلام کرد در حال آماده شدن برای معرفی کراس اووری جدید در سال ۲۰۲۱ است. این خودرو در قاره اروپا جایگزین مدل‌های موندئو، S-Max و گلکسی خواهد شد.


اتوکار می‌گوید این کراس اوور جدید از پلتفرم منعطف C2 استفاده خواهد کرد و با پیشرانه‌های بنزینی و دیزلی عرضه خواهد شد. همچنین مدل هیبریدی ۴۸ ولتی ملایم عرضه خواهد شد. این مجموعه از یک پیشرانه‌ی ۳ سیلندر ۱.۵ لیتری توربو و واحدی الکتریکی تشکیل شده است.

جزئیات زیادی از این کراس اوور در دست نیست اما از آنجایی که فورد این خودرو را جانشین ۳ مدل دیگر خواهد کرد بنابراین اگر نسخه‌های گوناگونی از این خودرو برای جذب مشتریان عرضه شود سورپرایز نخواهیم شد.

منابع ناشناس به اتوکار گفته‌اند خودروی موردبحث می‌تواند از نظر شکل و ابعاد مشابه سوبارو اوت بک باشد و در آمریکای شمالی نیز عرضه شود.

Ford S-Max 2019
Ford S-Max 2019
خبرهای مربوط به کراس اوور جهانی و جدید فورد نباید شوکه کننده باشد زیرا این برند کاملاً بازار مدل‌های سنتی و سواری را رها کرده و تمرکز خود را روی کراس اوورها و شاسی بلندها گذاشته است.

Subaru Outback 2020
Subaru Outback 2020
سوبارو اوت بک در بسیاری از بازارها نقش کم‌رنگی دارد اما در آمریکا فوق‌العاده محبوب بوده و در سال‌های اخیر فروش سالانه‌ی بیش از ۱۵۰ هزار دستگاهی را بر جای گذاشته است. واضح است که شاسی بلندها در آمریکا طرفداران زیادی دارند و فورد امیدوار است با این کراس اوور جدید فروش بالایی را تجربه کرده و سود بیشتری به جیب بزند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. me84

    ۲۷ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (1772 ديدگاه)

    .
    سوبارو اوتبک واقعا یه ماشین همه کارست.
    کراس اوور و استیشن رو با هم ترکیب کرده با قابلیت آفرود خوب و سیستم چهارچرخ محرک عالی. ایمنی و کیفیت بالا و تو مدل 2020 امکانات رفاهی خیلی خوب تو این رنج قیمت.
    فعلا هم تو آمریکا رقیب مستقیم نداره.
    فقط اگه کنار گیربکس cvt مدلهای اتومات چند سرعته هم بزاره عالی میشه. مشکلش بیشتر همون گیربکس cvt هستش که کارشناسای خودرویی هم خیلی بهش اشاره میکنن

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا