فورد

وقتی کن بلاک تحت تأثیر موستانگ مک ای قرار می‌گیرد!

کن بلاک به عنوان یکی از مشهورترین رانندگان جهان با فورد همکاری گسترده‌ای داشته و حالا نیز برای تبلیغ هرچه مؤثرتر موستانگ مک-ای جدید پشت فرمان این خودرو نشسته است. البته برای اینکه بدانیم این شاسی‌بلند تمام الکتریکی چه چیزهایی دارد باید کمی بیشتر صبر کنیم. کن بلاک را اکثر ما با سری ویدئوهای جذاب گیمخانا می‌شناسیم.


با وجود این نسخه پیش‌تولیدی که هنوز هم دارای پوشش‌های استتاری می‌باشد، فورد با سرعتی نسبتاً کم وارد پیست شده اما موستانگ مک ای نهایتاً سرعت کرده تا حدی که کن بلاک و تیمش را تحت تأثیر قرار داده است. مولی مک کوئین به عنوان همکار کن بلاک می‌گوید شتاب گیری این خودرو شبیه یک خودروی اسپورت بوده و دیگر همکار این راننده نیز می‌گوید خودرو مسابقه‌ای حس می‌شود.


در دقیقه ۱:۵۲ ویدئو اگر دقت کنید شاهد صدای دورگیری پیشرانه خواهید بود که فورد می‌گوید که با طرفداران کمی شوخی کرده است. کن بلاک سرانجام پشت فرمان این شاسی‌بلند تمام الکتریکی نشسته و با آن به پیست می‌رود اما خب این ویدئو فاصله بسیاری با گیمخاناهای او دارد. کن بلاک برای اولین بار پشت فرمان این خودرو نشسته اما تحت تأثیر هندلینگ و ترمزهای خودرو قرار گرفته و استیگ اسبق تاپ گیر هم می‌گوید مک-ای خودرویی است که با آن می‌توانید دریفت کنید. البته باید منتظر مانده و صحت این ادعاها را بررسی کنیم.


فورد اعلام کرد این خودرو تا اواخر سال آینده به دست مشتریان نخواهد رسید. البته فروش مدل‌های فرست ادیشن به پایان رسیده است. اگر خواهان نسخه‌های ارزان‌تر مک ای باشید باید تا اوایل سال ۲۰۲۱ منتظر بمانید.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. مهزیار

    ۲۰ آذر ۱۳۹۸
    سوابق: (441 ديدگاه)

    خوبه دیگه
    پول میگیرن که تحت تاثیر قرار بگیرن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Khosrow

    ۲۰ آذر ۱۳۹۸
    سوابق: (2282 ديدگاه)

    اخبار خودرویی مربوط به امریکایی ها فقط تبلیغ کذبه / اون کف کرد – این یکی هنگ کرد- سمبه پر زوره و … / تو عمل فقط یا 100 اول متر رو خوب میرن بقیش با خداست ..

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. رامین

    ۲۰ آذر ۱۳۹۸
    سوابق: (919 ديدگاه)

    کن بلاک راننده فورده. این تعریف نکنه ؟؟؟؟ چه جوکه مسخره ای. بازم می گم خدا اون روزو نیاره که دوج و کامارو شاسی بلند بزنه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. morteza

    ۲۰ آذر ۱۳۹۸
    سوابق: (279 ديدگاه)

    احساس میکنم ی حد زیادیش سانسور شده بودا….

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا