فولکس واگن

فروش محدود بیتل کلاسیک

فولکس واگن می خواهد فروش محدود بیتل کلاسیک را تا یک هفته دیگر آغاز کند؛ خودرویی که با قیمت پایه ای ۲۰,۱۹۵ دلار در مدل کوپه و ۲۵,۹۹۵  دلار در مدل کانورتیبل تحویل مشتریان آمریکایی می شود . . .

2015 Volkswagen Beetle Classic
۲۰۱۵ Volkswagen Beetle Classic

باچنین قیمتی، بیتل کلاسیک را باید ارزان ترین نسخه خانواده بیتل در بازار (آمریکای شمالی) بدانیم. این خودرو را به لحاظ ظاهری می توان با رینگ های ۱۷ اینچی Heritage که به یاد دهه های گذشته طراحی شده و همچنین با اسپویلر کوچک عقبش شناخت.

اما در نمای داخلی کابین اهرم دنده، ترمزدستی و فرمان (با دکمه های) چندکاره خودرو روکش چرمی دارند. بیتل کلاسیک در سه رنگ سفید (Pure White)، نقره ای (Reflex Silver) و مشکی (Black Uni) قابل سفارش بوده و برای کابین نیز از چرم دو رنگ Sioux بصورت استاندارد استفاده شده است.

2015 Volkswagen Beetle Classic
۲۰۱۵ Volkswagen Beetle Classic

هر دو مدل کوپه و کانورتیبل بیتل کلاسیک مجهز به یک انجین ۴ سیلندر ۱.۸ لیتری TSI هستند که قدرت ۱۷۰ اسبی و گشتاور ۲۴۰ نیوتن متری آن با گیربکس ۶ سرعته اتومات به چرخ ها منتقل می شود. همچنین طبق اعلام کمپانی مصرف ترکیبی این خودرو ۷.۱ لیتر (۷.۳ در مدل کانورتیبل) خواهد بود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مطالب مشابه

‫۲۵ دیدگاه‌ها

  1. رضا ... فقط مرسدس بنز

    ۲ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (2283 ديدگاه)

    عجب……
    ماشین تولید محدود و ارزان دیگه نوبره!!!!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. رضا ... فقط مرسدس بنز

      ۲ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (2283 ديدگاه)

      فولکس هم مث ما بعضی وقتا میره تو قدیما!

      مکی بدو برو یکی بخر تا تموم نشده :) بدو داداش بدو بریم یه دوری بزنیم :)

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. مک میسل

        ۲ مهر ۱۳۹۳
        سوابق: (2707 ديدگاه)

        اونم میخریم فقط مایه تیلش نیست داداش!

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. مک میسل

          ۲ مهر ۱۳۹۳
          سوابق: (2707 ديدگاه)

          من که خودم طرفدار فولوکس هستم مطمین هستم که استقبال زیادی ازش نمیشه،این جور ماشینا به درد شهر های شلوغی مثل تهران میخوره،که هم موتورش خوبه،هم محدود هم ماشین خوش قیافه ای هستش و به درد 4-5 بار مسافرت در طول سال میخوره.
          به درد بعضی از اقشار میخوره که ماشینی کم هزینه و کم قیمت میخوان البته نمیدونم چرا فولوکس اینو تولید محدود کرده!

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. مک میسل

          ۲ مهر ۱۳۹۳
          سوابق: (2707 ديدگاه)

          باید اضافه کنم در المان مردمش بعد5 سال و طبق کسری های از مالی،و هزینه های خوانواده،اگر کارمندی ماهانه5000یورو بخواد پرداخت کنه،بعد5سال میتونه ی بنز سیکلاس داشته باشه که قیمتش30هزار دلاره!ولی در ایران میبینی یارو داره20سال کار میکنه موتور گازی داره!

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. DRAGONBORN

      ۲ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (1884 ديدگاه)

      یعنی انقدر بدبختیم که اینم شده واسمون رویا

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. DRAGONBORN

      ۲ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (1884 ديدگاه)

      میخوان این تپل کوچولو رو خاصش کنن.ولی زیاد استقبال نمیشه

      موافقم 0
      مخالفم 0
    4. DRAGONBORN

      ۲ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (1884 ديدگاه)

      تودوزی داخلیش خیلی زیباست.رینگهای کلاسیکشم همینطور

      موافقم 0
      مخالفم 0
    5. فورد

      ۲ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (853 ديدگاه)

      کاش بجای پراید از این تولید میکردن من تو سایت قیمت یکی از اینا رو نزدیک دویست میلیون دیدم وارد کنندگان محترم چطوری حساب کردن قیمتش شده دویست میلیون ماشین حساب بدم

      موافقم 0
      مخالفم 0
    6. F

      ۱۴ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (29 ديدگاه)

      بله دیگه خیانت نمیکنن به مردمشون که…

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. tadano

    ۲ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (176 ديدگاه)

    خدا بیامرزدد فردیناند.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. حسین

    ۲ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (2810 ديدگاه)

    نمیشه خط تولید این مدل ۲۰ هزار دلاری رو تو خاورمیانه راه بندازه؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. DRAGONBORN

      ۲ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (1884 ديدگاه)

      میشه ولی نمی خوان

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. محمد

    ۲ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (70 ديدگاه)

    یکی از کوچولوهای دوست داشتنی که هنوزم محبوبن
    مثل همین بیتل..مینی. فیات 500 و …

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. DRAGONBORN

      ۲ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (1884 ديدگاه)

      وولکس واگن یعنی ماشین مردم اون زمان هم هدف از طراحیش خودروی ارزون در دسترس مردم بود

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. مرتضی

        ۲ مهر ۱۳۹۳
        سوابق: (849 ديدگاه)

        کل تاریخ ماشین سازی آلمان وولکس نساخته هر کی بهت گفته سر کارت گذاشته شایدم تحصیلاتت در امریکا بوده که فولکس! رو نمیتونی تلفظ که هیچ!!!! بنویسی!! اخه کی گفته اسم یه محصول طراز اول رو انگلیسی بگی سواد داری؟؟ والله همین نشاندهنده بی سوادیه ایرانی ها به همین مینازیدند که هر کلمه ای رو به هر زبانی میتونند تلفظ کنند یا بومیشو زیباتر بگن حالا همه انگار هفت نسلشون تو انگلیس کار کرده چنان بی ام و رو بی ام دابلیو میگن حالت به هم میخوره از این تلفظشون خلق را تقلیدشان بر باد داد!!!!!!!

        موافقم 0
        مخالفم 0
  5. DRAGONBORN

    ۲ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (1884 ديدگاه)

    خوب تو پارکینگ جا میشه قدرتشم کافیه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. DRAGONBORN

    ۲ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (1884 ديدگاه)

    به درد تهران میخوره.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. رضا

    ۲ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (29 ديدگاه)

    بیتل تو تاریخ آلمان مثل 911 یه اسطورست

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. هیوا

      ۲ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (23 ديدگاه)

      اگه اشتباه نکنم تا حالا 30میلیون عدد فروش داشته یعنی بعد از کرولا پرفروش ترین بوده.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  8. Ahmad..F12

    ۲ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (2543 ديدگاه)

    تنها خودوریی که تو سرمای طاقت فرسا طاقت میاورد….

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. DRAGONBORN

      ۳ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (1884 ديدگاه)

      تو جنگ جهانی

      موافقم 0
      مخالفم 0
  9. دکتر داریوش

    ۲ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (86 ديدگاه)

    چی بگم والا!!!!!!فولکس واگن این ماشین رو با تیراژ کم تولید می کنه، اونوقت میده 20000 هزار تا،ایران خودرو و سایپا یه ماشین رو ده بیست ساله تولید می کنن با تیراژ ۳۰۰برابر این، رو دستشون هم که نمی مونه بعدش میگن هنوز ضرر میدن!!!! یا کرمان موتور و بهمن و دیار خودرو و سایپا و راین خودرو و …… رفتن خودرو چینی میارن بصورت اونم ۱۰۰% قطعات وارداتی اینجا جمع می کنن،میدن ۶۰میلیون به بالا.خوب برین از اینا بیارین جمع کنین بدبختا!!.اخه اونایی که دم از حمایت صنعت داخلی میزنن،اصلن معنیه صنعت رو می دونن!!!!! از اولم مافیای تولید خودرو تو ایران یه مشت بی سواد بودن که فقط قدرت سیاسی و نفوذشون بود که گردنشون رو کلفت کرد!
    از اول هم دنبال اشغال سازی بودن !اونوقت که چینی ها هنوز دلشون برا ما نسوخته بود و تولید خودرو رو شروع نکرده بودن یاد تولید خودرو هایی مثله سیناد افتادم که خدا می دونه کدوم نابغه ای کشفش کرده بود!!!! یادتون چقدرپی کی فروختن! بازم ممنونیم از چینی های عزیز و مهربون که اگه نیومده بودن الان جاشون چی بود! فکر کنین بارها تو ایران خودرو جلسه گذاشتن که دوباره پیکان رو تولید کنن!اونقدر ضایع بود که خودشون دیدن خیلی خیطه بعد چند وقت گفتن شایعه بود!!!اگه این دولت و مجلس جلو اینا رو نگیره،که هیچ وقتم نمی تونه،ببینین که ده سال دیگه این چینیا دارن چی تولید می کنن و ما هنوز داریم ورژن های اولیشون رو مونتاژ می کنیم!تازه یه سی درصد تجهیزات ایمنی و رفاهی ابتداییشون رو هم یواشی کش رفتیم و …
    ولی یه چیز!!!!خدا رو شکر که دیگه کیفیت تغییر نمی کنه !!چون دیگه جا جنس چینی کجایی بزارن که ارزون تر بیفته خدا می دونه……

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. سجاد

    ۲۷ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (126 ديدگاه)

    من برای مسئولین گینس متاسفم که گول کلاهبرداری تویوتا برای ثبت “کرولا” بعنوان پرفروش ترین اتومبیل تاریخ خودروسازی رو خوردن . . .
    چون شما اگه دو مدل از تویوتا با 4 سال اختلاف زمانی طراحی رو ببینید ، هیچ شباهتی توشون پیدا نمیکنید ، اما بیتل از اولین مدل تا آخرین مدلش دقیقاً یک شکله!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. Ali

    ۱۲ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (34 ديدگاه)

    جیگر منه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا