فولکس واگن

معرفی نسل جدید فولکس‌واگن گلف به تعویق افتاد

به نظر می‌رسد شورولت کوروت ۲۰۲۰ تنها خودرویی نیست که از مشکلات فنی رنج می‌برد زیرا روزنامه بیلد آلمان گزارش داده مشکلات موجود باعث شده‌اند معرفی فولکس‌واگن گلف جدید به تعویق بیفتد.


فولکس‌واگن به اتونیوز اروپا گفته که برخی مشکلات فنی در این خودرو وجود دارند که هنوز برطرف نشده‌اند. البته ژرمن‌ها از اشاره به اینکه مشکلات یاد شده باعث عدم معرفی گلف جدید در نمایشگاه فرانکفورت هستند خودداری نموده‌اند.

مدیر فروش و بازاریابی فولکس اظهار داشته تصمیم شرکت برای تأخیر در معرفی نسل جدید گلف به منظور پیشگیری از عرضه‌ی این خودرو درست قبل از کریسمس بوده است. این مدیر ارشد می‌گوید:

این مسئله هیچ ربطی به تولید ندارد. این یک تصمیم مربوط به بخش فروش است زیرا وقتی خودروی جدید شما در زمان نزدیک به کریسمس معرفی شود هیچ‌کسی به آن توجه نخواهد کرد.

فولکس‌واگن می‌ترسد معرفی این خودرو در روزهای کریسمس باعث فروش کم گلف جدید شود زیرا بسیاری از مشتریان بجای خرید خودرو روی خرید هدایا و وسایل جدید خود تمرکز دارند.


اگرچه این خبر باعث ناراحتی طرفداران گلف شده اما مدیر فولکس می‌گوید این تغییر در زمان معرفی خودرو خوب است چراکه گلف نیازی ندارد برای جلب‌توجه با دیگر خودروهایی که در فرانکفورت معرفی خواهند شد رقابت کند.

به منظور کمک به پر کردن جای خالی گلف جدید در فرانکفورت، فولکس‌واگن اقدام به معرفی ID Neo در این رویداد خودرویی خواهد کرد. این خودروی ویژه قرار بود چند هفته پس از فرانکفورت معرفی شود.


اگرچه چند ماهی با معرفی گلف جدید فاصله داریم اما ایده‌ای خوب از طراحی این خودرو به دست آمده است. عکاسان قبلاً نسخه‌های پیش‌تولیدی این خودرو را شکار کرده‌اند و با توجه به تصاویر می‌توان گفت گلف جدید طراحی تکاملی قابل‌تشخیص را خواهد داشت. از جمله واضح‌ترین تغییرات می‌توان به چراغ‌های جلو، خط شانه‌ی قوی‌تر و بدنه‌ای انحنادار اشاره کرد.

انتظار می‌رود نسل جدید فولکس گلف از پلتفرم MQB Evo استفاده کند و تا ۴۵ کیلوگرم سبک‌تر از نسل پیشین باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. Khosrow

    ۲۵ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (2283 ديدگاه)

    تمرکزسال نو فقط بال کبابی و 4 لیتری جاساز/ اینم تا نسل بعد از این معرفی نشه کارساز تره / همین نسل فعلی جذاب تره ..

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. بهراد

      ۲۵ اسفند ۱۳۹۷
      سوابق: (753 ديدگاه)

      و شمالو ویلاش…

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. me84

    ۲۵ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (1772 ديدگاه)

    .
    نسل فعلی زیباتره.
    ولی مثل اینکه نسل جدیدش تکنولوژیهایی داره که تن رقبا رو بدجور میلرزونه.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا