انتشار تصاویر بدون پوشش از نسل جدید فولکس‌واگن گلف

نسل هشتم فولکس‌واگن گلف تقریباً آماده شده و حالا تصاویری بدون پوشش‌های استتاری از آن منتشر شده است. نسل جدید این هاچ‌بک آلمانی دقیقاً مثل دو نسل قبلی فوراً به‌عنوان یک گلف قابل‌تشخیص است اما درعین‌حال به‌اندازهٔ کافی تغییر کرده تا بینندگان متوجه شوند با جدیدترین نسخهٔ گلف طرف هستند. درواقع گلف همانند پورشه 911 در هر نسل ویژگی‌های ظاهری سنتی خود را حفظ می‌کند و فولکس‌واگن همواره بسیار مراقب است که تغییرات عمده‌ای در استایل گلف انجام ندهد زیرا بدیهی است که نمی‌خواهد فرمول برندهٔ خود را خراب کند. به همین دلیل حتی اکثر پانل‌های بدنهٔ نسل جدید گلف نیز مشابه نسل قبلی به نظر می‌رسند. بااین‌حال طراحان فولکس‌واگن با چراغ‌های جلو و عقب تیزتر، جلوپنجرهٔ جدید و سپرهای جدید، نسل جدید گلف را از قبل متمایز کرده‌اند.

بدون شک نسل هشتم گلف یکی از خودروهایی است مشتاقانه منتظر معرفی آن هستیم زیرا این یکی از باسابقه‌ترین و مشهورترین نام‌ها در طول تاریخ صنعت خودروسازی است. گلف برای اولین بار در سال 1974 به‌عنوان جایگزین بیتل به بازار آمد و سال‌های بعد به پرفروش‌ترین محصول فولکس‌واگن تبدیل شد. همچنین گلف سگمنت هاچ‌بک‌های کامپکت را تعریف کرد و به همین دلیل امروزه این کلاس با عنوان کلاس گلف شناخته می‌شود. گلف در این کلاس استانداردی محسوب می‌شود که همهٔ تازه‌واردها خود را با آن می‌سنجند. این موضوع حتی زمانی که گلف بهترین خودروی کلاس خود نبود مثل نسل سوم هم وجود داشت.

نسل جدید گلف روی نسخهٔ ارتقاءیافته‌ای از پلت‌فرم کنونی ساخته خواهد شد که MQB Evo نام داد. این پلت‌فرم نه‌تنها تا 45 کیلوگرم وزن کمتری دارد بلکه فاصلهٔ محوری آن نیز نسبت به گلف فعلی بیشتر است که این موجب افزایش فضای داخلی و همین‌طور فضای صندوق بار می‌شود. نسل هشتم این ماشین همچنین باید از کابینی تازه، تجهیزات ایمنی فراوان و آپشن‌های اتصالی برخوردار باشد درحالی‌که احتمال ارائهٔ سیستم رانندگی نیمه‌خودکار نیز برای آن وجود دارد.

انتظار می‌رود نسل جدید گلف در ابتدا با تعدادی پیشرانهٔ دیزلی و بنزینی سه سیلندر و چهار سیلندر توربو به بازار عرضه شود درحالی‌که احتمال ارائهٔ نسخهٔ هیبریدی و یا هیبریدی خفیف هم برای آن وجود دارد؛ اما مطمئناً بعداً نسخهٔ داغ و اسپرت GTI نیز به بازار خواهد آمد. فعلاً جزئیات دقیقی در مورد این مدل اسپرت در دست نیست اما احتمالاً گلف GTI جدید به یک پیشرانهٔ 2 لیتری چهار سیلندر توربو با قدرتی نزدیک به 300 اسب بخار مجهز باشد که این یعنی گلف R حتی از این هم قوی‌تر خواهد بود. پیش‌ازاین فولکس‌واگن تأیید کرده است که تولید نسل جدید گلف از ژوئن 2019 آغاز خواهد شد.

درباره نویسنده

نویسنده و مترجم سایت پدال، دانشجوی کارشناسی ارشد رشته حقوق خصوصی

مطالب مرتبط

11 دیدگاه

  1. The best or nothung
    سوابق: (20 دیدگاه) ,

    خوب نشده زیاد به نظرم

    پاسخ
    1. محمد
      سوابق: (815 دیدگاه) ,

      نمای عقبش خوبه
      ایکاش نمای جلو رو فولکس جسورانه تر میکرد
      ذات این ماشین اسپرته اما نمای اون بیشتر موقره تا اسپرت
      بجز این هیچ ایرادی به گلف افسانه ای نمیشه گرفت
      .
      البته ذکر این نکته هم خالی از لطف نیست
      امروز اگه اشتباه نکنم معدود نمونه های وارداتیش داره ۶۵۰ میلیون قیمت میخوره
      ماشینی که فلسفه اش اسپرت بودنه
      و دردسترس بودن واسه جوانان اروپا
      .
      و حتی جذابتر اینکه
      فولکس گل رو بخش برزیلی زیر مجموعه کمپانی توسعه داد
      برای تزریق هیجان به جوانان کشورهای در حال توسعه
      با قیمت مناسب
      و تازه همونو هم فیس لیفت قابل قبولی کرد
      .
      اما ما گل رو هم با لوبو چینی جایگزین کردیم واسه سود بیشتر
      و حتی امروز امکان مونتاژ گل فیس لیفت رو هم با قیمت در دسترس جوانانمون نداریم!!!

      پاسخ
  2. Hossein.gh
    سوابق: (295 دیدگاه) ,

    بیشترین تغییری که محسوسه اون تختی و صافی زیاد عقبش بود ،که انگار تو این تصاویر یه قوسی به پشتش داده،که عالی شده فرم بدنش.

    پاسخ
  3. سعید(تهران)
    سوابق: (14 دیدگاه) ,

    حس یه خودروی مدل ۲۰۲۰ توش احساس نمیشه

    پاسخ
  4. حمیدرضا
    سوابق: (2051 دیدگاه) ,

    عکس اولو از تو صفحه اصلی دیدم فکر کردم سئات نسل قبله ولی وقتی بیشتر دقت کردم فهمیدم نه بابا احتمالا گلفه
    پرفروش ترین هاچ بک دنیا هرچقدرم تغییر کنه باز مردمان اروپا می خرنش چون عاشقشن

    پاسخ
  5. محمد حسین
    سوابق: (292 دیدگاه) ,

    چراغ های جلوش چقدر شبیه ب ام و های قدیمی شده !

    پاسخ
  6. رامتین
    سوابق: (1433 دیدگاه) ,

    در کل پیشرفت خوبی کرده و بیشک نسخه نهایی یا مثلا مدل gti خیلی جالبتر خواهد بود. از اون حالت قوطی مانند عقبش در اومده و احتمالا در نسخه پایه gti موتور ۲لیتری ۲۶۸ اسبی خواهد داشت و میتونه به ایران وارد بشهْ همانطور که نسل قبلش وارد شد.

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.