فولکس واگن

انتشار تیزر نسخهٔ کشیدهٔ فولکس‌واگن تیگوآن

چند وقتی است که خبر می‌رسد فولکس‌واگن در حال کار بر روی ساخت نسخهٔ کشیدهٔ کراس‌اوور تیگوآن خود است که ظرفیت حمل هفت نفر را خواهد داشت. حال این شرکت تیزری از این خودرو منتشر و اعلام کرده است که رونمایی رسمی آن در نمایشگاه دیترویت ۲۰۱۷ صورت خواهد گرفت. این نمایشگاه در تاریخ ۹ ژانویه (۲۰ دی) درهای خود را بروی خبرنگاران باز می‌کند و در آن زمان می‌توانیم شاهد اولین نمایش عمومی و رسمی نسخهٔ کشیدهٔ تیگوآن باشیم.

2018-vw-tiguan-allspace-1

فاصلهٔ محوری تیگوآن کشیده ۱۱ سانتی‌متر نسبت به نسخهٔ استاندارد افزایش یافته که موجب ایجاد فضای کافی جهت نصب ردیف سوم صندلی‌ها شده است؛ بنابراین تیگوآن به یک کراس‌اوور هفت‌نفره تبدیل شده است. این خودرو احتمالاً در ایالات‌متحده و چین با نام تیگوآن L عرضه می‌گردد اما در بازارهای اروپایی، قطعاً پسوند Allspace به نام آن اضافه خواهد شد.

2018-vw-tiguan-allspace-2

همچنین چندی پیش تصاویری غیررسمی از تیگوآن کشیده در چین منتشر شد و حالا اولین نمونه‌های آن به نمایندگی‌های فروش فولکس‌واگن در چین وارد شده است. به همین دلیل تصاویر واضح و کاملی از این خودرو در چین انتشار یافته است.

volkswagen-tiguan-l-1

نسخهٔ کشیدهٔ تیگوآن برای بازار چین به‌صورت محلی توسط سرمایه‌گذاری مشترک فولکس‌واگن و شانگهای تولید و فروش آن در این کشور از ماه آینده آغاز خواهد شد. این کراس‌اوور کشیده در چین با چهار پیشرانهٔ مختلف عرضه می‌گردد که عبارت‌اند از ۱.۴ لیتری توربو ۱۵۰ اسب بخاری، ۱.۸ لیتری توربو ۱۸۰ اسب بخاری، ۲ لیتری توربو ۱۸۶ اسب بخاری و ۲ لیتری توربو ۲۲۰ اسب بخاری.

volkswagen-tiguan-l-6

بااین‌حال جزئیات بیشتری از تیگوآن آل‌اسپیس برای بازار اروپا و ایالات‌متحده در دسترس نیست اما انتظار می‌رود همان طیف پیشرانه‌های نسخهٔ استاندارد پنج‌نفره، برای نمونهٔ کشیدهٔ هفت‌نفره هم ارائه گردد. همچنین احتمال عرضهٔ یک نسخهٔ هیبریدی هم از این خودرو وجود دارد. بااین‌وجود به دلیل رسوایی دیزل‌گیت، بعید به نظر می‌رسد که فولکس‌واگن موتورهای دیزلی را در ایالات‌متحده برای نسخهٔ کشیدهٔ تیگوآن ارائه کند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا