فولکس واگن

هجوم محصولات جدید فولکس‌واگن به بازار

خبرهای جذابی درباره فولکس‌واگن به گوش می‌رسد! یکی از این خبرها معرفی طیف گسترده‌ای از خودروهای احتراق داخلی جدید و برخی محصولات الکتریکی در طی چند سال آینده می‌باشد. یقیناً فولکس‌واگن صنعت خودرو را تکان خواهد داد.


گفته می‌شود این خودروساز آلمانی حداقل ۱۷ خودروی جدید را از حالا تا سال ۲۰۲۴ معرفی خواهد کرد که البته باید مدل به‌روز شده توارگ را از این جمع مستثنا کرد.


سبد محصولات جدید فولکس با دو محصول مشهور یعنی T-Roc R و آرتئون R آغاز خواهد شد. هر دو خودرو ذاتی اسپورت تر خواهند داشت و در بخش بالایی کلاس خود خواهند درخشید.


اواخر سال جاری مدل تیگوان کوپه به عنوان جایگزین لوکس‌تر نسخه استاندارد تیگوان معرفی می‌شود. این خودرو با پیشرانه ۲ لیتری TSI با قدرت ۲۲۰ اسب بخار و نسخه قوی‌تر ۲ لیتری توئین توربو دیزل ۲۴۰ اسبی در دسترس خواهد بود. پاسات فیس لیفت نیز همین نزدیکی‌ها بوده و اندکی پس از آن نیز یک بچه شاسی‌بلند با نام T-Cross به این خانواده افزوده خواهد شد.


T-Cross که بر پایه مدل پولو ساخته می‌شود از تعدادی از پیشرانه‌های ۳ سیلندر و همچنین ۴ سیلندر ۱.۵ لیتری ۱۵۰ اسبی و نسخه ۲ لیتری ۲۰۰ اسبی سود خواهد برد. همچنین مدل‌های دیزلی ۱.۶ لیتری نیز در دسترس می‌باشد.


پس از این محصولات جدید، هشتمین نسل مدل پرافتخار گلف در اوایل سال ۲۰۱۹ پدیدار می‌شود و تنها چند هفته بعد از آن شاهد ظهور هاچبک تمام الکتریکی I.D. خواهیم بود. انتظار می‌رود قیمت این خودرو مشابه گلف دیزلی جدید باشد و معرفی آن به معنی خاتمه تولید e-Golf خواهد بود.


از آنجایی که فولکس‌واگن به گسترش خانواده I.D. ادامه می‌دهد بنابراین احتمال تولید ۴ محصول دیگر تا سال ۲۰۲۴ وجود دارد. این برند همچنین محصولات بنزینی و دیزلی جدیدی را تولید خواهد کرد که از جمله آن‌ها می‌توان به گلف نسل هشت استیشن، گلف GTI و آرتئون شوتینگ بریک اشاره کرد. همچنین فولکس‌واگن T7 ترانسپورتر جدید نیز تقریباً در اواخر سال ۲۰۱۹ معرفی می‌شود و یک سال بعد از آن نیز رقیب مرسدس-ای ام جی A45 یعنی گلف R رخ نمایی خواهد کرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. سام

    ۴ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (709 ديدگاه)

    از فولکس واگن T-ROC خیلی خوشم می آید.یک ماشین جمع و جور با طرحی عالی و ماندگار.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. علی

    ۴ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (848 ديدگاه)

    وای اگه اون((( van))) بیاد با اون (((شاسی کوپه))) که تو عکس بالاست یعنی تمام سبد فروش برندهای دنیا دچار کاهش یا رکود میشه با فروش بالای فولکس . البته هر چند خود آرتئون هم کم بی تاثیر نبوده تو فروش کل فولکس.

    با تچکر

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. me84

    ۴ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (1772 ديدگاه)

    .
    من از اون قرمزه تو عکسهای اول و آخر که حالت سدان کراس داره خیلی خوشم اومد.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. Omid622

    ۴ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (744 ديدگاه)

    شاسی بلند کوپه اس رو بیشتر میپسندم
    جیگریه واسه خودش

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا