فولکس واگن

برندهای تاپ فولکس در سودای محصولات پرفورمنس و الکتریکی

ظاهراً گروه فولکس‌واگن مشتاق گسترش برنامه‌های الکتریکی خود به برندهای رده‌بالا است. این امر می‌تواند به تولید خودروهای الکتریکی و هیبریدی کاملاً جدید و پرفورمنس از سوی بنتلی، بوگاتی، لامبورگینی و پورشه منجر شود.


مجله اتومبیل با اشاره به سخنان منبعی ناشناس گفته خودروی کاملاً الکتریکی میشن E در پله اول این خانواده جدید قرار خواهد گرفت و پس از آن محصولات بدون آلایندگی از سوی بنتلی و چندین خودروی دو درب ۲+۲ از سوی بوگاتی و لامبورگینی ارائه خواهند شد.


بوگاتی ظاهراً خودروی خود را با کد آتلانتیک می‌شناسد و همانند پسرعموی ایتالیایی خود از زیرساخت پورشه پانامرا توربو S پلاگین هیبرید با فاصله کوتاه‌تر بین محورها سود خواهد برد.


هنوز مشخصات قوای محرکه این دو خودرو تأیید نشده‌اند اما هر دو می‌توانند حداقل محدوده حرکتی ۹۶ کیلومتری در حالت تمام الکتریکی و ویژگی‌های شارژ سریع را داشته باشند.


درحالی‌که جزئیات دیگر درباره این دو خودروی جدید مشخص نشده اما ظاهراً برای کمک به عرض‌اندام بهتر لامبورگینی و بوگاتی در برابر سایر کمپانی‌های تاپ دنیا عرضه خواهند شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. Amir

    ۲۳ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    باید با زمان جلو رفت
    ❤فولکس واگن❤
    مخصوصا امیدوارم لامبورگینی واسه جانشین اونتادور از نظر تکنولوژی سنگ تموم بذاره

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا