فولکس واگن

شاسی‌بلند کامپکت و جدید فولکس‌واگن برای بازار آمریکا

اگر نیازمند شاهد دیگری برای اثبات این نکته هستید که فولکس‌واگن به دنبال عرضه حداکثری شاسی بلندها به بازار است می‌توانید این تصویر را نظاره کنید.

این خودروساز آلمانی تصمیم گرفته تیزری از یک کراس اوور کامپکت و جدید را که در جایگاهی پایین‌تر از تیگوان قرار خواهد گرفت منتشر کند. این خودرو قرار است سیزدهم اکتبر ۲۰۲۰ رونمایی شده و روانه بازار آمریکا شود.

مدیرعامل فولکس‌واگن آمریکا گفته است:

مشتاقیم که اولین تصویر از جدیدترین عضو خانواده فولکس‌واگن را منتشر کنیم. چیزهای فوق‌العاده زیادی در پکیج‌های کوچک عرضه خواهند شد زیرا فولکس‌واگن این را با بیتل، گلف و جتا ثابت کرده است. خودروی جدید هم از این قاعده مستثنا نخواهد بود.

با توجه به اینکه فولکس‌واگن کراس اووری کوچک‌تری نسبت به تیگوان را در آمریکا عرضه نمی‌کند بنابراین می‌توان حدس زد این خودرو ابعادی در حد تی راک یا حتی تی کراس خواهد داشت هرچند خودرویی با ابعاد تی کراس می‌تواند برای آمریکایی‌ها خیلی کوچک باشد.

با نگاهی به تیزر متوجه چیز زیادی نخواهیم شد اما حداقل می‌توان گفت در جلوی خودرو کاپوتی با خیزهای پهن وجود خواهد داشت. همچنین دیلایت های LED این کراس اوور جدید نیز به نوعی مشابه نمونه‌های بکار رفته در تیگوان هستند. البته نوار نورانی اطراف نشان فولکس‌واگن نیز مشابه ID.3 است.

به احتمال زیاد کراس اوور جدید فولکس‌واگن دارای قوای محرکه بنزینی خواهد بود و احتمال عرضه نسخه‌های هیبریدی یا حتی الکتریکی آن نیز وجود دارد.

این خودرو می‌تواند رقیب محصولاتی همچون هوندا HR-V، هیوندای کنا و مزدا CX-3 باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. پارسا عشق ماشین

    ۱۹ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (117 ديدگاه)

    اااااااااا خدایا باز هم رقابت

    موافقم 4
    مخالفم 0
  2. AMG///

    ۱۹ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (579 ديدگاه)

    اسمش فولکس واگن ID.4 هستش

    موافقم 2
    مخالفم 4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا