فولکس واگن

گلف الکتریکی فیس‌لیفت با محدوده حرکتی بهتر

با فاصله‌ی اندک از معرفی فولکس‌واگن گلف فیس لیفت ۲۰۱۷، این خودروساز آلمانی در آستانه‌ی نمایشگاه خودروی لس‌آنجلس نسخه‌ی فیس لیفت e-Golf را رونمایی کرده است.

e-golf-2
علاوه بر همان اصلاحات ظاهری صورت گرفته در سایر مدل‌های گلف، این مدل الکتریکی بجای باتری ۲۴.۲ کیلووات ساعتی از مجموعه‌ی لیتیوم-یون ۳۵.۸ کیلووات ساعتی استفاده می‌کند. فولکس می‌گوید که این تغییر باعث افزایش حدود ۵۰ درصدی محدوده‌ی حرکتی شده و به گلف الکتریکی جدید اجازه می‌دهد تا با یک‌بار شارژ برد ۲۰۰ کیلومتری داشته باشد.

e-golf-1
به منظور هر چه کاربردی‌تر شدن این خودرو، گلف الکتریکی جدید دارای شارژر ۷.۲ کیلوواتی است که به این هاچبک اجازه می‌دهد تا در یک ایستگاه شارژ عادی زیر ۶ ساعت شارژ شود. مدل فول SEL بجای آن توانایی شارژ سریع DC را دارد که اجازه می‌دهد ۸۰ درصد باتری در یک ساعت شارژ شود. این ویژگی در تریم استاندارد به‌صورت آپشن در دسترس است.

e-golf-3

e-golf-4
از جمله‌ی تجهیزات ایمنی کلیدی این خودرو می‌توان به هشدار برخورد جلو با ترمز اضطراری خودکار و پکیج دستیار راننده سفارشی اشاره کرد که شامل کاکپیت دیجیتال فولکس، کروز کنترل تطبیقی، پایش عابران پیاده، پایش نقاط کور، دستیار حفظ خودرو بین خطوط، دستیار پارک و… اشاره کرد.

e-golf-7

e-golf-8
کابین گلف الکتریکی جدید دارای همان ویژگی‌های مدل‌های دیگر است. بدین ترتیب این خودرو دارای صفحه‌نمایش اطلاعات سرگرمی ۹.۲ اینچی، کنترل حرکتی، اپل کارپلی، اندروید اتو و Mirror Link است.

انتظار می‌رود که جزئیات مربوط به بهای این خودرو در روزهای آتی منتشر شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. احمد باقری

    ۲۹ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    پیشرفت خوبیه، ولی باز هم مسافتش چشمگیر نیست.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ونوم

      ۲۹ آبان ۱۳۹۵
      سوابق: (543 ديدگاه)

      همچین مسافتی هم نمیره در ثانی فولکس خودرو اطمینانی بهش نیست احتمالا بردش پنجاه کیلومتر باشه ولی تو تست با نرم افزارهای متقلبانه 200 کیلومتر اعلام شده

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. مهدی

    ۲۹ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (550 ديدگاه)

    ماشین برقی تا 15سال دیگه حداقل 30 درصد از سواریهای کشورهای اروپایی زیر 6 میلیون جمعیت را میگیره شک نکنید الان فقط مشکل اصلی پیمایش مسیر است و تکنولوژی باتری ظرفیت بالا و سبک اگه برای خودرو تا 120 اسب بخار تا 500 کیلومتر بشه با شارژ نیم ساعت انقلاب اول نسل خودرو برقی است آن موقع است که خودروهای سواری شهری زیر 120 اسب اروپا تمام برقی میشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. ماهان گاز

    ۲۹ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (41 ديدگاه)

    راستی یک ایرانی میگفتند خودرو برقی اختراع کرده مسافت 500کیلومتر رابا یک بار شارژمیره/ رفته پیش خانم ابتکار ایشونم گفته چون نمونه خارجی نداره اجازه تولید انبوه بهشون ندادند/حقیقت داشته یا نه ؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. امیر.عارف

      ۲۹ آبان ۱۳۹۵
      سوابق: (876 ديدگاه)

      این موضوع مال سالها پیش هست که این مخترع با گروه خودش به دعوت آلمان الان اونجا دارند خدمت میکنند و 3 سال پیش اومد و با خبرنگاران ماشین چند سال پیش و با هم سوار شدن و رفتند قم و برگشتند . فقط خانوم ابتکار نبود همه مسئولین وقت آن زمان میگفتن که فعلا اولویت ما نیست. خودروسازان که اصلا اجازه ملاقات بهشون نمیدادند. خیلی دلش خون بود از دست مسئولین و مخصوصا خودروسازها

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. امپراتور لامبورگینی

    ۲۹ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    حرف نداره.
    محشره.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا