فولکس واگن

فولکس آپ، بالا و بالاتر

فیس‌لیفت فولکس آپ! همراه با قدرت بیشتر و سیستم صوتی بیتس معرفی شد. این کوچک‌ترین عضو خانواده فولکس است که همراه یک سری به‌روزرسانی‌های بصری، مکانیکی و فناوری روانه نمایشگاه ژنو می‌شود.

2016 VW up! facelift
۲۰۱۶ VW up! facelift
2016 VW up! facelift
۲۰۱۶ VW up! facelift
هرچند آپ! نتوانست موقعیتی ممتاز در سگمنت A برای خود دست‌وپا کند و طوفانی راه بیاندازد اما ایده‌های خلاقانه آن و ویژگی‌های منحصربه‌فرد می‌توانند همچنان مورد توجه مخاطبان عمدتاً اروپایی که به دنبال یک خودروی شهری یا خودروی دوم کم‌هزینه و مقرون‌به‌صرفه هستند قرار گیرد.

2016 VW up! facelift
۲۰۱۶ VW up! facelift
2016 VW up! facelift
۲۰۱۶ VW up! facelift
آپ برای نخستین بار با یک موتور سه سیلندر ۱.۰ لیتری توربو جدید با قدرت ۸۹ اسب بخار و گشتاور ۱۶۰ نیوتن‌متر ارائه خواهد شد. این پیشرانه به این خودروی کوچک کمک می‌کند تا شتاب صفر تا صد ۱۰ ثانیه‌ای را کسب کند. درحالی‌که نهایت سرعت آن هم ۱۸۵ کیلومتر بر ساعت خواهد بود. این در حالی است که مصرف سوخت آن ۴.۴ لیتر در هر صد کیلومتر اعلام شده است. در حالی که میزان آلاینده تولیدی CO2 آن نیز تنها ۱۰۲ گرم در هر کیلومتر می‌باشد.

2016 VW up! facelift
۲۰۱۶ VW up! facelift
2016 VW up! facelift
۲۰۱۶ VW up! facelift
از نگاه ظاهری، تغییراتی چون سپرهای جدید جلو و عقب، اصلاح چراغ‌های جلو و استفاده از چراغ‌های روزتاب، قاب آینه‌های جانبی همراه با چراغ راهنما، دیفیوزر جدید عقب اصلاح چراغ‌های پشتی را می‌توان تشخیص داد. مشتریان این خودرو قادرند از بین ۱۳ رنگ مختلف برای بدنه، ۹ طرح گرافیکی، ۳ رنگ متمایز برای سقف، طراحی و رنگ‌های پکیج‌ها، چرخ‌های رنگی و حتی روشنایی محیطی دست به انتخاب بزنند.

2016 VW up! facelift
۲۰۱۶ VW up! facelift
2016 VW up! facelift
۲۰۱۶ VW up! facelift
بزرگ‌ترین تغییرات در داخل کابین آپ! جدید شامل سیستم سرگرمی با دو نمایشگر تک رنگ ۳.۱ اینچی و ۵ اینچی رنگی می‌شود. از مزایای این سیستم ادغام با گوشی‌های هوشمند و اتصال نمایشگر نوع دوم به دوربین دید عقب و قابلیت‌های رادیوی ماهواره‌ی و دیجیتالی است. یک خبر مهم دیگر برای علاقه‌مندان به موسیقی، نسخه بیتس با سیستم صوتی ۳۰۰ واتی Beats همراه با ۷ بلندگو است که از دو توییتر در ستون‌های جلو، دو ووفر درون درب‌های جلو، دو بلندگوی بزرگ در پشت و یک ساب ووفر درون فضای چرخ زاپاس تشکیل شده است. برای اولین بار در این خودرو یک سیستم تهویه مطبوع خودکار Climatronic با تصفیه هوای خالص نیز گنجانده شده است.

فیس‌لیفت آپ! در هر دو نسخه ۳ و ۵ درب ارائه می‌شود. احتمال می‌رود همراه با این مدل، خواهرهای مشابه آن یعنی اشکودا سیتی‌گو و سئات MII نیز دچار به‌روزرسانی و ارتقایی مشابه شوند. [دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۱۰ دیدگاه‌ها

  1. 4x

    ۵ اسفند ۱۳۹۴
    سوابق: (101 ديدگاه)

    فوق العادست به خدا این رو به جای پراید وارد کنن من دیگه حرفی ندارم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. فورد

      ۵ اسفند ۱۳۹۴
      سوابق: (853 ديدگاه)

      نشون میده اینا چقدر برای قشر متوسط و ضعیف جامعه شون ارزش قائلند هم زیبا هم کم مصرف هم قدرتمند هم ایمن جادار …………… الایندگیم اگه داشت که داشت

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. فرامرز

      ۵ اسفند ۱۳۹۴
      سوابق: (1595 ديدگاه)

      این فول آپشنش بیاد ایران حداقل ۱۰۰ میلیون قیمت میخوره. نسخه پایه اش تو آلمان ۱۰۰۰۰ یورو هست!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. صدرا

    ۵ اسفند ۱۳۹۴
    سوابق: (24 ديدگاه)

    واقعا عالیه ! هم طراحی بیرونی. هم طراحی داخل.
    رقیب پراید :D

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. shz

    ۵ اسفند ۱۳۹۴
    سوابق: (37 ديدگاه)

    مارو به این باور داشتن که آخر و اولش میمیری نباید زیاد به مال دنیا اهمیت بدی .

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. sina

      ۵ اسفند ۱۳۹۴
      سوابق: (307 ديدگاه)

      این جمله رو بد خوب اومدی !

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. احمد باقری

    ۵ اسفند ۱۳۹۴
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    فقط میشه گفت در نوع خودش خوبه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Archi KHAN

      ۸ اسفند ۱۳۹۴
      سوابق: (2165 ديدگاه)

      میشه احمِدجون توضیح بیشتری بدی
      که در چه نوع هایی بدِ ؟!!
      یعنی باقی ماشین ها هم در نوع خودشون و هم نوع های دیگه خوبن ؟!!!
      مثلا یه SUV خوب ، هم در نوع خودش خوبه و هم در نوع کانورتیبل ها ؟!!!!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  5. moein

    ۵ اسفند ۱۳۹۴
    سوابق: (856 ديدگاه)

    خدایی خیلی ناجوره یه مرد بشینه پشت فرمون این قوطی کبریته اصلا بحث سر طراحی و قدرت متورش نیست من خودم باین سگمنت اصلا حال نمی کنم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. mohsen

    ۶ اسفند ۱۳۹۴
    سوابق: (1063 ديدگاه)

    موتورش تو حلقم

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا