قیمت و مشخصات فولکس‌واگن آرتئون 2019

اگر ساکن ایالات‌متحده بوده و قبلاً دوستدار خودروهای 4 درب فست بک مانند با پهنای قابل‌توجه و اورهنگ های کوتاه باشید، شاید فولکس‌واگن آرتئون 2019 را بپسندید.


قیمت مدل پایه‌ی SE FWD این خودرو از 35845 دلار آغاز می‌شود درحالی‌که برای خرید مدل چهار چرخ محرک SE 4Motion باید 37645 دلار پرداخت کنید. آرتئون دومین خودروی گران‌قیمت فولکس در آمریکا بوده و تنها گلف R با بهای 40395 دلاری از آن گران‌تر است. البته قیمت مدل فول آرتئون SEL پریمیوم به 44945 دلار می‌رسد.


نیروبخش این خودرو پیشرانه‌ی 4 سیلندر 2 لیتری توربوی بنزینی با قدرت 268 اسب بخاری و گشتاور 350 نیوتون متری است. این پیشرانه به‌صورت استاندارد به گیربکس 8 سرعته اتوماتیک متصل شده و البته سیستم چهار چرخ محرک این خودروساز نیز در تریم پایه ارائه می‌شود.


از نظر تکنولوژی‌های بکار رفته می‌توان به سیستم دامپرهای تطبیقی، سیستم استارت/استاپ، ترمز پیشگیری از برخورد خودکار، هشت ایربگ و… اشاره کرد.

  • آرتئون SE


این نسخه که پایه است از ویژگی‌هایی همچون رینگ‌های 18 اینچی، چراغ‌های جلو و عقب LED، جلوپنجره کرومی، شیشه‌های بدون فریم با محیط اطراف کرومی و خروجی‌های اگزوز دوگانه برخوردار است. داخل کابین نیز صندلی‌های چرمی و گرم شونده با تنظیم در 12 جهت دیده می‌شوند.

ورود بدون کلید با استارت دکمه‌ای، سیستم تهویه مطبوع سه ناحیه‌ای، فرمان پوشیده از چرم، دوربین دید عقب، برف‌پاک‌کن‌های حساس به باران، آینه وسط با تیره شوندگی خودکار، دستگیره‌های درب فولاد ضدزنگ و… نیز به‌صورت استاندارد وجود دارند.

از نظر ایمنی و ارتباطات نیز این تجهیزات وجود دارند: صفحه‌نمایش 8 اینچی، رادیو ماهواره‌ای SiriusXM، بلوتوث، دو درگاه USB، هشت بلندگو، اپل کارپلی و اندروید اتو، میرور لینک، هشدار برخورد از جلو، ترمز اضطراری خودکار، هشدار ترافیک عقب و…

  • آرتئون SEL


این نسخه قیمت پایه‌ی 39995 دلاری برای مدل دیفرانسیل جلو و قیمت 41795 دلاری برای مدل چهار چرخ محرک دارد. در آرتئون SEL تجهیزات بیشتری همچون چراغ‌های LED با سیستم نورپردازی جلو، سانروف پانورامیک، آینه‌های برقی، استارت از راه دور، صندلی‌های چرمی ناپا، تریم چوبی، نورپردازی داخلی، صفحه‌نمایش 8 اینچی، کاکپیت دیجیتال 12.3 اینچی، کروز کنترل تطبیقی و… وجود دارد.

  • آرتئون SEL پریمیوم


این خودرو بر پایه‌ی نسخه‌ی SEL ساخته شده و قیمت آغازین 44945 دلاری دارد. این خودرو به‌صورت استاندارد از سیستم چهار چرخ محرک، رینگ‌های 19 اینچی، فرمان گرم شونده، پدال شیفتر، صندلی‌های جلوی تهویه دار، صندلی راننده‌ی ماساژوردار، صندلی‌های عقب گرم شونده، تریم آلومینیوم برس خورده، نورپردازی داخلی، کنترل تهویه مطبوع در بخش عقب، درب صندوق برقی، سیستم صوتی 700 واتی با 12 بلندگو سود می‌برد.

هشدار خروج از مسیر، کنترل نوربالا، دستیار پارک و… نیز به‌صورت استاندارد در آرتئون SEL پریمیوم وجود دارد.

  • پکیج R-Line


خریداران می‌توانند پکیج E-Line را با پرداخت 1265 دلار برای هر تریمی انتخاب کنند. البته این قیمت مختص رینگ‌های 19 اینچی است و برای انتخاب رینگ‌های 20 اینچی باید 1765 دلار پرداخت کنید.

انتظار می‌رود فولکس‌واگن آرتئون 2019 از ماه آوریل و با گارانتی 6 ساله یا 115 هزار کیلومتری وارد بازار شود.

درباره نویسنده

شاهین احمدزاده، نویسنده و مترجم مطالب مربوط به دنیای خودرو در سایت پدال

مطالب مرتبط

19 دیدگاه

  1. Amir213r
    سوابق: (21 دیدگاه) ,

    مقایسه کنید با طراحی اسپورت و فست بک سوناتا…!!!!!!!

    پاسخ
    1. овsкиكMас
      سوابق: (70 دیدگاه) ,

      گلم کلاس این ماشین با سوناتا فرق داره اصلا! رقباش چیزهای دیگه ای هستن اول کلاس هارو یاد بگیر بعد با اکانت های مختلف بیا!!!!!! سوناتا که اتفاقا طراحیش شیکه مثل تاروس نیومد کپی لیفان ٨٢٠ بزنه!

      پاسخ
  2. Sajjad
    سوابق: (1470 دیدگاه) ,

    حیف نیست بیخیال سدان های کشیده و زیبا بشی و بری سراغ شاسی بلندها؟!
    چقدر این ماشین از نمای بغل زیباست.
    من یه سدان رو همیشه به یه هاچبک مرتفع ترجیح میدم (کراس اور)

    پاسخ
    1. seyed.AMG
      سوابق: (46 دیدگاه) ,

      از نمای جلو هم زیباست هر وقت میبینمش مخم سوت میکشه ! اما نمای عقبش میتونست بهتر باشه

      پاسخ
    1. مهدی
      سوابق: (2164 دیدگاه) ,

      مجله carmagazine یه رقابت انجام داده بین آلفا جولیا و آئودی a5 اسپرت بک وفولکس واگن آرتیون وپژو 508 که این نتایج رو بدست آوردن درآخر.

      جایگاه اول _ پژو 508
      جایگاه دوم _ آلفاجولیا
      جایگاه سوم _ فولکس واگن آرتیون
      جایگاه چهارم _ آیودی a5 اسپرت بک

      پاسخ
        1. seyed.AMG
          سوابق: (46 دیدگاه) ,

          پژو ، ۵۰۸ رو نداشت میخواست چیکار کنه !!
          بی نظیر …

        2. seyed.AMG
          سوابق: (46 دیدگاه) ,

          راستی اقا مهدی تو کامنت قبلی نشد جوابت رو بدم ، اولا مرسدس AMG GTR سوپر gt هست نه سوپر اسپرت و یجورایی رقیب استون مارتین dbs سوپرلگراست و دوما کی گفته amg gtr مخصوص پیست ، فقط یه خاطر داشتن باله یه ماشین نمیتونه مخصوص پیست باشه .
          سوما منظور من amg gts بود که همون باله رو هم نداره که تو نوربرگ خیلی سریع تر از m850i بوده
          همچنین رکورد s63 تو نوربرگ زیر ۸ دقیقه ست ولی m850i بالای ۸

          درسته رقیب اصلی m8 و قطعا تو نوربرگ رکورد 850i رو ارتقا میده اما با این تفاوت سنی، هنر نکرده

          )این رکورد ها رسمی نیست اما ثبت شده )

  3. Amir213r
    سوابق: (21 دیدگاه) ,

    دوست عزیز
    طرفدار برند خاصی نیستم …حوصله بحث کردن ندارم
    اطلاعات خودرو ایم اگه از شما بیشتر نباشه کمتر هم نیست …
    انقدر بیکار نیستم واسه تخریب ی برند با چنتا اکانت بیام ..
    من فقط نظرمو گفتم ..
    قدیما پدال بهتر بود…واسه نظرات هم ارزش قائل بودن ….

    پاسخ
  4. رامتین
    سوابق: (1486 دیدگاه) ,

    بارها علاقمو به آرتئون در سایت گفتم. واقعا خودروی به نهایت زیبایی است. والا ما پاسات را در عکسها که میدیدیم همه میگفتن چقدر ساده و بیروح. از نزدیک دیدیم زمین تا آسمان فرق کرد. بهیچ وجه نمیشه در عکس، قوسهای بدنه و صیقلی بودنش و کلا جزییات را مشاهده کرد. این آرتئون هم تقریبا با قیمت40000دلار مجوز ورود به ایران را میتونه دریافت کنه. موتور بسیار پرقدرت 200 کیلوواتی 4چرخ محرک، کیفیت آلمانی، فست بک بودن طراحی مانند آئودی rs5 و… اگه بشه بعد اصلاح قیمتها با 600تومن خرید، من خودم هرجور شده این کارو میکنم.

    پاسخ
    1. حسين وي
      سوابق: (324 دیدگاه) ,

      تجربه رانندگی با پاسات رو دارم
      شتاب و هندلینگ عالی داره
      طراحی داخلی خیلی خوبی داره
      ولی واقعا چهره ساده ایی داره درست از عکساش بهتره خیلی
      ولی بازم سادست
      به نظره من تلیسمان رخ بهتری داره ولی اصلا نمیتونه سواری پاسات و کیفیتش رو بده

      پاسخ
  5. Iman67
    سوابق: (28 دیدگاه) ,

    آرتئون ماشین دوست داشتنی هست اما بنده حس میکنم اونطور که باید بهش توجه نشده
    به هر حال این طراحی سنگین و عالی در کنار کیفیت بالایی که داره کار رو برای رقبا سخت میکنه

    پاسخ
  6. سعید(تهران)
    سوابق: (379 دیدگاه) ,

    پس معلوم شد چرا فولکس روی پاسات توی آمریکا زیاد سرمایه گذاری نمیکنه، این خیلی به سلیقه آمریکایی نزدیکتره، برام عجیب بود الان همه چیز روشن شد…

    پاسخ
  7. Saman
    سوابق: (51 دیدگاه) ,

    چقدر شیک و کلاس بالاست ، طراحیش حرف نداره.

    پاسخ
  8. (Saeed(peugeot
    سوابق: (131 دیدگاه) ,

    خیلی چهره ی خوب و جا افتاده ای داره و من که شخصا عاشق برند پژو هستم ‌جدا از این مسائل
    پژو ۵۰۸ جدید امتیازه بیشتری نسبت به این آورده بود

    پاسخ
  9. محمدامین مقدم
    سوابق: (37 دیدگاه) ,

    به نظر بنده که طراحی بسیار شیک و زیبایی داره . بسیار زیباتر و شیک تر از508

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.