ساده‌سازی تریم‌های فولکس‌واگن پاسات 2019

فولکس‌واگن آمریکا اقدام به ساده‌سازی طیف تریم های پاسات 2019 کرده و همچنین این سدان میان سایز را دیگر با پیشرانه 6 سیلندر عرضه نمی‌کند.


گفته می‌شود پاسات 2019 تنها در نسخه‌های ولفسبورگ ادیشن و SE R-Line عرضه خواهد شد. به این ترتیب در مدل سال آینده شاهد حذف تریم های S، SEL و GT هستیم.


همچنین قدرت انتخاب مشتریان در بحث قوای محرکه نیز محدودتر شده زیرا پیشرانه 6 سیلندر 3.6 لیتری 280 اسب بخاری دیگر در دسترس نیست. به این ترتیب پاسات 2019 تنها با پیشرانه 4 سیلندر 2 لیتری توربوی 174 اسب بخاری و گیربکس 6 سرعته اتوماتیک عرضه می‌شود.


بنا به گفته‌ی فولکس‌واگن، پاسات 2019 ولفسبورگ ادیشن به‌صورت استاندارد با رینگ‌های 17 اینچی آلیاژی، پوشش چرم مصنوعی، استارت بدون کلید، ترمز اضطراری خودکار و پایش نقاط کور عرضه می‌شود. همچنین با پرداخت مبلغ اضافی می‌توان رینگ‌های 18 اینچی و مونروف را سفارش داد.


مدل SE R-Line علاوه بر تجهیزات یاد شده به چراغ‌های جلو و عقب LED، کروز کنترل تطبیقی، حسگرهای پارک و کنترل مسیر فعال مجهز است. این نسخه همچنین از سیستم اطلاعات سرگرمی ارتقا یافته با ناوبری و سیستم صوتی فندر سود می‌برد.


با توجه به این تغییر و تحولات صورت گرفته می‌توان گفت پاسات GT رونمایی شده در نمایشگاه خودروی دیترویت 2018 تنها یک سال عرضه ‌شده است.


تصمیم این خودروساز برای ساده‌سازی نسخه‌های پاسات 2019 عموماً به خاطر کاهش فروش در کلاس سدان های میان سایز بوده است. درحالی‌که تیگوان به پرفروش‌ترین محصول فولکس در آمریکا تبدیل شده، فروش پاسات در هفت‌ماهه‌ی اول سال جاری 34 درصد کاهش یافته است. از طرف دیگر فولکس تأیید کرده نسل جدید پاسات آمریکا در سال 2019 عرضه خواهد شد.

درباره نویسنده

شاهین احمدزاده، نویسنده و مترجم مطالب مربوط به دنیای خودرو در سایت پدال

مطالب مرتبط

5 دیدگاه

  1. saeed
    سوابق: (159 دیدگاه) ,

    جالبه همونجور که استفاده عموم از گیربکس اتومات به جای اتومات به نوعی از آمریکا بیشتر شروع شد و تقریبا بعدش همه جای دنیا فراگیر شد حالا هم کم رنگ شدن سدانها و افزایش میل به کراس اوورها از آمریکا شروع شده تا همه گیر شه.
    جالبیش اینه همین پاسات (که یه زمان از عراق وارد ایران میشد و به پاسات عراقی معروف بود دهه 70 ) و تو کلاس خودش جزو بهتریناس رو تو ایران با این قیمت مسخره میدن و کساییکه میخرن هم احساس میکنن واقعا یه ماشین متفاوته.ضمنا تیگوان فولکس هم فوق العاده پر طرفدارو پر رونق شده .رقابتش با راو فور و هوندا CRV جالبه.

    پاسخ
  2. me84
    سوابق: (1085 دیدگاه) ,

    .
    ظاهرش داد میزنه که کاملا سالخورده شده ولی با همین قدیمی بودنش،(فکر کنم از 2010 تا حالا همین استایل رو داره و تغییرات جزئی داشته) تو تستهایی که نشریات مختلف میکنن، همه میگن خیلی نرمتر و از خیلی مدلهای جدید برندهای دیگست، آرامش کابینش ظاهرا خیلی بالاست.

    پاسخ
    1. نوید جهرمی
      سوابق: (2220 دیدگاه) ,

      دقیقا. ب نظرم به جای توقف فروش و عقبگرد، همون نسخه اروپاییش رو در امریکا عرضه میکردن بهتر بود.
      مثل کمری و اونسیس که اونسیس اروپایی حرفی برای گفتن در برابر کمری نداره و بهتره که به جای توقف فروش، کمری رو در نمایندگی های فروش جایگزینش کنن.

      پاسخ
  3. net
    سوابق: (473 دیدگاه) ,

    اقای احمد زاده علت اینکه فولکس تو این دوسال پنجاه مدل سدان و کراس اور تولید کرده چیه ،چرا این شرکت از این رو به اون رو شده و تغییر کرده و پیشرفت کرده،هفته یه ماشین جدید تولید میکنه

    پاسخ
    1. شاهین
      سوابق: (3626 دیدگاه) ,

      سلام
      دیزل گیت هر بدی هم که داشت به کنار اما یه خوبی هم داشن و اونم اینکه فولکس رو مجبور کرد یه استراتژی کاملا جدیدی رو در پیش بگیره که اون هم تمرکز بیشتر روی خودروهای کراس اوور و بحث الکتریکی سازی بود.
      شاید هر شرکت دیگه ای به جای فولکس بود به راحتی از پا در میومد اما این شرکت دوباره روند رو به رشد خودشو شروع کرده.

      پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.