فولکس واگن

ساده‌سازی تریم‌های فولکس‌واگن پاسات 2019

فولکس‌واگن آمریکا اقدام به ساده‌سازی طیف تریم های پاسات ۲۰۱۹ کرده و همچنین این سدان میان سایز را دیگر با پیشرانه ۶ سیلندر عرضه نمی‌کند.


گفته می‌شود پاسات ۲۰۱۹ تنها در نسخه‌های ولفسبورگ ادیشن و SE R-Line عرضه خواهد شد. به این ترتیب در مدل سال آینده شاهد حذف تریم های S، SEL و GT هستیم.


همچنین قدرت انتخاب مشتریان در بحث قوای محرکه نیز محدودتر شده زیرا پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۶ لیتری ۲۸۰ اسب بخاری دیگر در دسترس نیست. به این ترتیب پاسات ۲۰۱۹ تنها با پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری توربوی ۱۷۴ اسب بخاری و گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک عرضه می‌شود.


بنا به گفته‌ی فولکس‌واگن، پاسات ۲۰۱۹ ولفسبورگ ادیشن به‌صورت استاندارد با رینگ‌های ۱۷ اینچی آلیاژی، پوشش چرم مصنوعی، استارت بدون کلید، ترمز اضطراری خودکار و پایش نقاط کور عرضه می‌شود. همچنین با پرداخت مبلغ اضافی می‌توان رینگ‌های ۱۸ اینچی و مونروف را سفارش داد.


مدل SE R-Line علاوه بر تجهیزات یاد شده به چراغ‌های جلو و عقب LED، کروز کنترل تطبیقی، حسگرهای پارک و کنترل مسیر فعال مجهز است. این نسخه همچنین از سیستم اطلاعات سرگرمی ارتقا یافته با ناوبری و سیستم صوتی فندر سود می‌برد.

با توجه به این تغییر و تحولات صورت گرفته می‌توان گفت پاسات GT رونمایی شده در نمایشگاه خودروی دیترویت ۲۰۱۸ تنها یک سال عرضه ‌شده است.


تصمیم این خودروساز برای ساده‌سازی نسخه‌های پاسات ۲۰۱۹ عموماً به خاطر کاهش فروش در کلاس سدان های میان سایز بوده است. درحالی‌که تیگوان به پرفروش‌ترین محصول فولکس در آمریکا تبدیل شده، فروش پاسات در هفت‌ماهه‌ی اول سال جاری ۳۴ درصد کاهش یافته است. از طرف دیگر فولکس تأیید کرده نسل جدید پاسات آمریکا در سال ۲۰۱۹ عرضه خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. saeed

    ۲۰ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (349 ديدگاه)

    جالبه همونجور که استفاده عموم از گیربکس اتومات به جای اتومات به نوعی از آمریکا بیشتر شروع شد و تقریبا بعدش همه جای دنیا فراگیر شد حالا هم کم رنگ شدن سدانها و افزایش میل به کراس اوورها از آمریکا شروع شده تا همه گیر شه.
    جالبیش اینه همین پاسات (که یه زمان از عراق وارد ایران میشد و به پاسات عراقی معروف بود دهه 70 ) و تو کلاس خودش جزو بهتریناس رو تو ایران با این قیمت مسخره میدن و کساییکه میخرن هم احساس میکنن واقعا یه ماشین متفاوته.ضمنا تیگوان فولکس هم فوق العاده پر طرفدارو پر رونق شده .رقابتش با راو فور و هوندا CRV جالبه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. me84

    ۲۰ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (1772 ديدگاه)

    .
    ظاهرش داد میزنه که کاملا سالخورده شده ولی با همین قدیمی بودنش،(فکر کنم از 2010 تا حالا همین استایل رو داره و تغییرات جزئی داشته) تو تستهایی که نشریات مختلف میکنن، همه میگن خیلی نرمتر و از خیلی مدلهای جدید برندهای دیگست، آرامش کابینش ظاهرا خیلی بالاست.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. نوید جهرمی

      ۲۲ شهریور ۱۳۹۷
      سوابق: (3691 ديدگاه)

      دقیقا. ب نظرم به جای توقف فروش و عقبگرد، همون نسخه اروپاییش رو در امریکا عرضه میکردن بهتر بود.
      مثل کمری و اونسیس که اونسیس اروپایی حرفی برای گفتن در برابر کمری نداره و بهتره که به جای توقف فروش، کمری رو در نمایندگی های فروش جایگزینش کنن.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. net

    ۲۰ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (3135 ديدگاه)

    اقای احمد زاده علت اینکه فولکس تو این دوسال پنجاه مدل سدان و کراس اور تولید کرده چیه ،چرا این شرکت از این رو به اون رو شده و تغییر کرده و پیشرفت کرده،هفته یه ماشین جدید تولید میکنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. شاهین

      ۲۰ شهریور ۱۳۹۷
      سوابق: (4524 ديدگاه)

      سلام
      دیزل گیت هر بدی هم که داشت به کنار اما یه خوبی هم داشن و اونم اینکه فولکس رو مجبور کرد یه استراتژی کاملا جدیدی رو در پیش بگیره که اون هم تمرکز بیشتر روی خودروهای کراس اوور و بحث الکتریکی سازی بود.
      شاید هر شرکت دیگه ای به جای فولکس بود به راحتی از پا در میومد اما این شرکت دوباره روند رو به رشد خودشو شروع کرده.

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا