قیمت‌گذاری نسل جدید فولکس‌واگن پاسات، ارزان‌تر از نسل قبل

نسل جدید نسخهٔ آمریکایی فولکس‌واگن پاسات مدل 2020 با ظاهر جدید، تکنولوژی‌های بیشتر و تجهیزات ایمنی بهتر به بازار می‌آید اما افزایش قیمتی نخواهد داشت. قیمت پاسات مدل 2020 از 22,995 دلار آغاز می‌شود که 2300 دلار از نسل قبلی کمتر است. این در حالی است که نسل قبلی پاسات مدل 2019 هنوز در نمایندگی‌های فروش با قیمت پایهٔ 25,295 دلار وجود دارد. در جدول زیر می‌توانید مقایسهٔ قیمت پایهٔ نسل جدید پاسات با رقبا ملاحظه کنید:

سوبارو لگاسی 22,745 دلار
فولکس‌واگن پاسات 22,995 دلار
هوندا آکورد 23,870 دلار
مزدا شش 24,000 دلار
نیسان آلتیما 24,100 دلار
تویوتا کمری 24,295 دلار

 

البته پاسات جدید از همان پلت‌فرم و قوای محرکهٔ نسل قبلی استفاده می‌کند. زیر کاپوت این سدان میان سایز همان پیشرانهٔ 2 لیتری چهار سیلندر قبلی قرار دارد که مثل قبل 174 اسب بخار قدرت را تولید می‌کند اما به لطف مبدل گشتاور جدید و بهبود نرم‌افزاری، گشتاور آن با 30 نیوتن متر افزایش به 280 نیوتن متر رسیده است. این نیرو از طریق یک گیربکس شش سرعتهٔ اتوماتیک به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

بااین‌حال پاسات مدل 2020 با چراغ‌های جلوی LED، چراغ‌های عقب جدید و رینگ‌های منحصربه‌فرد 17، 18 و 19 اینچی، حداقل در ظاهر متفاوت از قبل به نظر می‌رسد. در داخل نیز داشبورد بروز شده و فناوری‌هایی را از سایر محصولات فولکس‌واگن قرض گرفته است. در اینجا همچنین صفحه آمپر مدرن‌تر و متریال جدیدی هم به چشم می‌خورد. پاسات جدید در چهار تیپ مختلف به بازار عرضه می‌شود و بسته به تیپ، خریداران می‌توانند برای تودوزی از بین چرم مصنوعی یا چرم ناپا انتخاب کنند. این سدان آلمانی اواخر سال جاری راهی نمایندگی‌های فروش در ایالات‌متحده می‌شود.

درباره نویسنده

نویسنده و مترجم سایت پدال، دانشجوی کارشناسی ارشد رشته حقوق خصوصی

مطالب مرتبط

8 دیدگاه

  1. ایمان
    سوابق: (1771 دیدگاه) ,

    عجب جایی گیر افتاده
    بین ۵ رقیب درجه یک ژاپنی
    انتخاب بسیار تا بسیار سختی هست
    برگ برنده پاسات قیمت خیلی خوبش هست

    پاسخ
  2. (Saeed(peugeot
    سوابق: (252 دیدگاه) ,

    هر ۶ تا ماشین عالی هستند …..کمری فوق العاده با مزدا ۶ ولی ….سوبارو تو امریکا خیلی طرفدار داره و برندیه تو تاریکی حرکت میکنه و فوق العاده هستش.

    پاسخ
    1. meysam
      سوابق: (1663 دیدگاه) ,

      سوبارو امسال تو مدلهای 2020 لگاسی و اوتبک خیلی از تجهیزات رو استاندارد ارائه میده که خیلی از رقبا بعنوان آپشن بابتشون پول بیشتر میگیرن. مقالشو تو motor1 خوندم.

      پاسخ
  3. امیر.عارف
    سوابق: (758 دیدگاه) ,

    همه ی دنیا بفکر تولید بهتر و ارزانتر در مقابل ایران بفکر نابودی صنعت و گرانی بیشتر.

    پاسخ
  4. سعید
    سوابق: (5 دیدگاه) ,

    سلام دوستان 22هزاردلار ضربدر مثلا 12000تومن میشه 264 میلیون یک آلمانی سدان آخرین سیستم . کاریم نداریم که طبق گفته سایتهای خودرویی نزدیک 65 درصدفروش خودرو دراروپا اقساطی هست . حرفم یادم رفت بقیشو خودتون بگید.

    پاسخ
    1. ایلیا
      سوابق: (664 دیدگاه) ,

      بازم این دلار 12000 هزاری کار رو خراب کرد.
      شما داری ضمن اعتراض به ی مساله(گرانی خودرو) ی مساله ی بدتر رو میپذیری و اون هم قیمت دلار هست که عملا 80 درصد مردم رو کشونده زیر خط فقر.
      خب اصلا پاسات 250 تومن. کی میتونه بخره؟ مگه اون زمان که پانامارا 250 تومن بود ما میتونستیم بخریم؟

      دلار باید 2 هزار تومن باشه و پاسات 50 تومن. اینجوری بگید…

      پاسخ
      1. بهراد
        سوابق: (314 دیدگاه) ,

        عزیز در ایران همه چیز به دلار هست فقط دستمزد ریالیه. اون بالاییا هم پول نفتو یا به دلار میگیرن یا حقوقشون معادل ریالی همان مقدار دلاره. پس اونا مشکلی برای خرید پانامرا و مازراتی ووو ندارن، تازه گمرک هم مال خودشونه.
        ما باید دوازده برابر کار کنیم (یک سال به ازای یک ماه) تا پول خریدشو شاید جور کنیم بعدش اون پول رو باید ضربدر 2 یا 3 کنیم چون گمرکی و واسطه زیاد هست.پس نتیجه میگریم که ما هیچوقت نمی تونیم نقدی یا اقساطی هم سوار این ماشینا بشیم.
        نقشه تا بوده همین بوده

        پاسخ
        1. ایلیا
          سوابق: (664 دیدگاه) ,

          منم همینو گفتم

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.