فولکس واگن

فشار فولکس برای معرفی بی‌نقص گلف جدید

به خاطر خبر جدیدی که اتوموتیونیوز منتشر کرده، نسل جدید فولکس‌واگن گلف بازهم به سرخط خبرها بازگشته است. البته هم خبرهای خوب و هم خبرهای بدی برای طرفداران این خودرو داریم زیرا اگرچه رونمایی رسمی این خودرو به تعویق افتاده اما خود خودرو از اوایل سال آینده وارد نمایندگی‌های فروش خواهد شد.


قرار بود نسل جدید گلف در سپتامبر و در نمایشگاه فرانکفورت معرفی شود اما رونمایی از آن به تاریخی دیگر ولی تا پیش از پایان سال جاری میلادی موکول شده است.


یکی از مدیران فولکس‌واگن در خلال برگزاری نمایشگاه شانگهای گفته نسل هشتم گلف در پایان ماه فوریه ۲۰۱۹ وارد بازار خواهد شد. طبیعتاً آلمان اولین بازاری خواهد بود که گلف جدید را دریافت می‌کند و عرضه‌ی این خودرو در دیگر بازارهای اروپایی اندکی بعد از آن شروع خواهد شد. البته تولید این خودرو بسیار کاهش یافته زیرا هدف این برند ساخت حدود ۱۰ هزار دستگاه گلف نسل جدید در سال جاری و در تأسیسات ولفسبورگ است. این میزان تولید برنامه ریزی شده برای سال جاری بسیار کمتر از برنامه‌های قبلی است. قبلاً گفته شده بود امسال گلف جدید به تعداد ۸۰ هزار دستگاه ساخته خواهد شد. کارخانه‌ی ولفسبورگ که بزرگ‌ترین تأسیسات تولید خودروی اروپاست در حال حاضر بیش از ۲ هزار دستگاه گلف را به‌صورت روزانه تولید می‌کند.


فولکس‌واگن شایعات منتشر شده درباره‌ی مواجه بودن با مشکلات نرم‌افزاری نسل جدید گلف را تأیید کرده است. اکثر این مشکلات به توانایی به‌روزرسانی‌های مشابه محصولات تسلا مربوط می‌شوند. مدیر فولکس‌واگن گفته است:

ما هرگز این حقیقت که نرم‌افزارها اهمیت فوق‌العاده‌ای در خودروهای آینده دارند را کتمان نمی‌کنیم اما این یک چالش جدی برای ماست. ما کارهای زیادی داریم و تیم‌های ما نیز زیر فشار شدیدی قرار دارند.

او می‌گوید امنیت و ایمنی نگرانی اصلی فولکس‌واگن بوده زیرا به‌روزرسانی‌های از راه دور آسیب‌پذیری زیادی در بحث هک کردن دارند. همچنین مشکلاتی در بحث تأیید هویت وجود دارد زیرا فولکس‌واگن باید با چندین ارگان کار کند تا از عدم وجود مشکل در چنین زمینه‌هایی مطمئن شود.


گلف با فاصله، مهم‌ترین خودروی فولکس و پرفروش‌ترین خودروی تاریخ این برند بوده بنابراین شکی وجود ندارد که این خودروساز تلاش‌های زیادی برای ارتقای هرچه بیشتر نسل جدید گلف انجام خواهد داد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. محمد حسین

    ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸
    سوابق: (489 ديدگاه)

    چقدر عکس آخر قشنگه
    تو قیافه اش برتر بودن دیده میشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. علی آقا

    ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸
    سوابق: (572 ديدگاه)

    آمار تولید سالانه 10هزارتا به نظر اشتباهه. 10 هزارتا که رقمی نیست برای پرفروش ترین و محبوب ترین خودروی فولکس. بخصوص وقتی الان روزانه 2000 تا گلف ساخته میشه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. سردبیر

      ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸
      سوابق: (764 ديدگاه)

      درود. ممنون از تذکر شما. جمله بندی ناقص بود که اصلاح شد. منظور تولید 10 هزار دستگاه از نسل جدید در همین سال جاری است. ارادت

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. sina

    ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸
    سوابق: (2643 ديدگاه)

    امیدوارم این نسخه نهایی نباشه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا