فولکس واگن

گلف 7 GTI با 350 اسب بخار قدرت!

کمربندهای خود را سفت ببندید،تیونر Oettinger تایید کرد:پروژه ای برای آینده که این بار نسل هفتم فولکس واگن گلف هدف است.

Volkswagen Golf 7 GTI Tuned by Oettinger
Volkswagen Golf 7 GTI Tuned by Oettinger

این تیونر خوش نام آلمانی موتور چهار سیلندر ۲ لیتری توربوشارژر دار گلف GTI را اصلاح کرده است،این تیونر می‌گوید ما مکش هوای این موتور را بیشتر، اینترکولر را بزرگ‌تر و سیستم اگزوز را تعویض کرده‌ایم و صد البته ECU این خودرو را نیز دوباره برنامه ریزی کرده‌ایم.با اینکه بروز رسانی توربو ذکر نشده است اما با این وجود قدرت این خودرو حدود ۳۵۰ اسب بخار اعلام شده است.

از دیگر ویژگی‌های جدید این خودرو که می‌توان به آن اشاره کرد عبارت انداز:

•       دریافت کلاچ اسپرت

•       دیفرانسیل لغزش محدود

•       سیستم تعلیق اسپرت با قابلیت تنظیم

•       سیستم ترمز beefier

گرچه تنها یک عکس از این خودرو که مدل GTI است منتشر شده است، اما به وضوح می‌توان به بروز رسانی های ظاهری پی برد،شکاف‌های جدید جلو، رکاب‌های جدید، رینگ‌های جدید، دیفیوزر و یک اسپویلر عقب از مواردی هستند که شرکت Oettinger بر روی گلف نصب خواهد کرد.فعلاً اطلاعات بیشتری در دسترس نیست.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

سید علیرضا سیادتی

سید علیرضا سیادتی، مترجم اخبار و رویدادهای خودرو در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۱۷ دیدگاه‌ها

  1. -jaguar-

    ۹ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (38 ديدگاه)

    عجب چیزی ازش ساختن

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. feri 007

      ۹ مرداد ۱۳۹۲
      سوابق: (218 ديدگاه)

      من که میگم صلاح کار در این بوده که موتور استاندارد این بابا بتونه 220اسب بخار تولید کنه نه بیشتر… وگرنه به نظرتون خود مهندسای فولکس واگن عقلشون نمیرسیده یه اینترکولر بزرگتر بذارن یا اگزوزش رو تغییر بدین… حتما یه چیزی میدونن که این کارو نکردن… هیچ کار آلمانیا بی حکمت نیست!!!!

      ♥زنده باد آلمان و ماشیناش♥

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. M3 E92

        ۹ مرداد ۱۳۹۲
        سوابق: (323 ديدگاه)

        دلیلش فقط این چیزایی که گفتین نمیتونه باشه. از نظر اقتصادی هم باید به صرفه باشه برای تیراژ بالا.. شاید با این امکانات نمی تونسته رقابت قیمتی داشته باشه با محصولات دیگر شرکت ها.. اما حرف شما هم بی راه نیست

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. حمید

        ۱۰ مرداد ۱۳۹۲
        سوابق: (645 ديدگاه)

        feri 007 درست میگین شما . حکمتش هم در اینه که ماشینی که fwd باشه دو تا مشکل پیدا میکنه با قدرت بیش از حد . یکی اینکه ، هرچقد قدرت موتور بیشتر باشه میل به بوکس و باد بیشتر میشه . مثلا یک پاگانی زوندا به راحتی حتی توی دنده سه هم بوکس و باد میکنه . حالا فرض کنید پاگانی fwd باشه ، موقع بوکس و باد چرخای جلوش رو هواست و میره تو دیوار!!!حتی اگه ASR (سیستم ضد لغزش و هرزگردی) بذارن باز هم چسبندگی جلو کم میشه.ببینید شما یه صندلی رو از جلوش بگیر و محکم و با قدرت بکش به سمت خودت ، حس میکنی که جلوش میخواد از رو زمین بلند شه (fwd) حالا از پشت هلش بده ، با وجود اینکه حرکت وزن رو کاهش میده اما تا حدودی میبینی که وزن جلو زیاد میشه یا صندلی تمایل به کله کردن داره چون جلوش از عقبش سنگینتر میشه (چسبندگی بیشتر چرخهای جلو در rwd).نکته دوم اینکه ماشین fwd باید از موتوری که جلوی ماشینه قدرتو بده به گیربکس و چرخهای جلو . واسه همین میل گاردن به سمت عقب ماشن کشیده نمیشه و خیلی کوتاهه که باید همون جلو توی اون فاصله کم بین موتور و اکسل جلو و گیربکس باشه.بنابراین فضایی واسه اینکه قدرت موتور رو از میل لنگ بیاریم بیرون و منتقل کنیم نیست.چیکار میکنن؟موتور رو به یه سمتی منحرف میکنن یا به چپ یا به راست . میتونین همین الان کاپوت پژو ، زانتیا دوو یا هر fwd رو بزنید بالا و با دقت نگاه کنید.مگر اینکه موتور در طول خودرو باشه نه در عرض مثل فولکس گل که این کارو مدتهاست اکثر کمپانیها انجام نمیدن یا خیلی به ندرت که اونم دلیل داره.حالا وقتی موتور وسط نیست اولا قدرت به درستی و به میزان برابر به هر دو چرخ منتقل نمیشه و یه چرخ کمی از اون یکی قدرت بیشتری دریافت میکنه و دوم تقسیم وزن بین چرخای جلو به هم میخوره و 50-50 چپ و راست نیست.حالا اگه یه قدرته آنچنانی وارد بشه تمایل ماشین واسه کشیدن به یه سمت زیاد میشه.مطمئن باشید اگه با این ماشین تیک آف بکشید و دستتون رو فرمون نباشه به طرز چشم گیری به یه سمت میکشه.واسه همین فولکس 350 اسب نذاشته و به همین دلیله ه ب ام و هرگز fwd تولید نمیکنه.درایت شما جالب بود که گفتین اگه درسته چرا خود فولکس نکرده

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. ابی

      ۱۰ مرداد ۱۳۹۲
      سوابق: (121 ديدگاه)

      گلف یکی از بهترین هاچ بک های دنیاست
      من که عاشقشم

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. میثم

    ۹ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (44 ديدگاه)

    عاشق گلفم واقعا بهترین هاچ بک دنیاست
    حرف نداره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. سعید131

    ۹ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (173 ديدگاه)

    استانداردشم حرف نداشت حالا که دیگه… چه حالی میده رانندگی باهاش :-(

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. احسان

    ۹ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (2872 ديدگاه)

    فرض کن پان رو گذاشتی سر گاز این عروسک و با جثه کوچولو و موتور قویش بین ماشینا لایی میکشی.بعد پلیس بیوفته دنبالت گمش کنی.اصله زندگیه……..

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. Infinite

    ۹ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (14 ديدگاه)

    پدال عزیز از این هاچ بک دوست داشتنی بیشتر از یک عکس منتشر شده. من عکسهای سایز کوچکش رو میگذارم:

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. جلال

    ۱۰ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (585 ديدگاه)

    اون ور آبی ها با گلف350 اسبی حال میکنن ما با پراید 111 سانروفدار!!!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. فقط سری ۳

    ۱۰ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (129 ديدگاه)

    ماشینی که تقویت میشه برای ۱قشرخاص موردتوجه هستش وقیمتی بالاتر داره بنابراین نیمتونیم بگیم اصولی نیستش

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. حمید

      ۱۰ مرداد ۱۳۹۲
      سوابق: (645 ديدگاه)

      اما این بار واقعا غیر اصولیه . ببین سری سه عزیز ، الان سری 1 rwd هست واسه همین دلیل که بالاتر گفتم . چون واسه 116i,118i,120i مشکلی نیست میتونن fwd باشن ولی 135i چی ؟ نمیشه قدرت زیاد رو چرخ جلو . واسه همین از اولش rwd میزنن و بعد هر موتوری میخوان با خیال راحت روش میذارن . بنز a هم همینطور . fwd هست ولی قویترین موتورش که 2000 سی سی و 202-205 اسب قدرت داره ولی یه قویتر هم هست A45 amg که 355 اسبه اما برخلاف بقیه a کلاسها که fwd هستند این یکی 4matic داره یعنی چهارچرخ دائم متحرک هوشمند مرسدس پس نذاشتن fwd بمونه.کل دنیارو بگردی ماشین 350 اسبی که fwd باشه 5تا هم پیدا نمیشه ، اندفعه واقعا اصولی نیست وگرنه فولکسی که هدایت لامبو رو داره و ماشینی مثل ویرون عرضه کرده خودش این کارو میکرد.اگر روزی گلف fwd نباشه مطمئنا فولکس این کارومیکنه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  8. mahsa-faghat alman

    ۱۱ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (310 ديدگاه)

    دوستش دارم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. کیوان

    ۱۱ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (60 ديدگاه)

    خدایش 350 اسب بخار اخرشه ماشین باین جسه هر ماشینیو سوسک میکنه توی جاده شهر فلفل نبین چه ریزه بشین درشتاشو جمع کن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. محمد

    ۱۶ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (735 ديدگاه)

    خب حالا قیمتش چنده؟؟؟!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. PEUGEOT

    ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (999 ديدگاه)

    هیولای کوچک

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. محمد

    ۱۸ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (2 ديدگاه)

    حمید جان بی ام و fwd تولید نمیکنه!!!
    پس bmw x6 رو سایپا تولید مبکنه فقط اسمش اشتباهی گذاشتن bmw
    درضمن شما دینامیک ماشینو با دینامیک صندلی مقایسه نکن عزیزم
    لامبورگینی منصوری با بیش از 1200 اسب بخار قدرت چرا تک چرخ نمیزنه؟
    در ضمن اگه تو ماشینای 50/50 بشینی بخاطر وزنت دیگه ماشین دیگه توازن اولیه رو نداره
    درضمن به همه ی دوستان توصیه میکنم موقع رانندگی و تیک آف دستشون رو فرمون باشه چون ماشین نمیتونه خودشو کنترل کنه، اگه فرمون ماشماشfwd رو با دست بگیری موقع تیک آف امکان نداره ماشن منحرف بشه، حتی اگه قدرتش 500اسب بخار باشه
    درضمن سامانه ی ضد هرز گردی در صورت فعال بودن تو این ماشین و هوایرا و پورشه خیلیم دقیق کار میکنن و نمیزارن ماشین حتی یه کم هم دیریفت کنه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا