جیپفیات

تعویق معرفی گرند واگونیر جدید

معرفی نسل جدید جیپ گرند واگونیر تاکنون سروصدای زیادی به پا کرده است. در یک مرحله بحث معرفی آن به‌طور رسمی تأیید شده بود، ولی بعداً شایعاتی شنیده شدند که کمپانی فعلاً بحث نسل جدید این خودرو را کنسل کرده است. در همین راستا، آخرین گزارش از وب‌سایت اتو نیوز ترکیبی از این دو می‌باشد. طبق گزارش این نشریه، معرفی نسل جدید گرند واگونیر و همچنین مدل جدید تراک‌های رم در حال حاضر به تعویق افتاده است. به نظر می‌رسد این موضوع به رم ۱۵۰۰ کاملاً جدید مربوط نیست و این خودرو طبق گزارش‌های قبلی در سال ۲۰۱۹ وارد بازار خواهد شد.

Jeep Grand Wagoneer Render
Jeep Grand Wagoneer Render
اتو نیوز می‌گوید که این اطلاعات از یک منبع نامشخص در کمپانی به بیرون درز کرده است. چیزی در مورد این‌که چقدر بحث معرفی این دو نسل جدید به تعویض افتاده گفته نشده است. اتو نیوز در گزارش خود ادعا کرده است که دلیل تعویق معرفی نسل جدید این خودرو به دلیل صرفه‌جویی در هزینه‌های کمپانی برای جبران بدهی ۷ میلیارد دلاری آن‌هاست.

ما برای تأیید این موضوع با سخنگوی کرایسلر تماس گرفتیم ولی وی حاضر به اظهارنظر دراین‌باره نشد. حتی اگر این موضوع صحت داشته باشد، ما از این‌که فیات کرایسلر معرفی این محصولات را به تعویق می‌اندازد تعجب نخواهیم کرد. این کمپانی در سال‌های اخیر معرفی چندین مدل مختلف خودرو را به تعویق انداخته است. یک و نیم سال پیش بود که بحث معرفی نسل جدید تمام شاسی‌بلندها و تراک‌های مهم فیات کرایسلر ازجمله همین گرند واگونیر و مجموعه مدل‌های رم به تعویق افتاده بود.

با توجه به قیمت پایه ۱۳۰ هزار دلاری گرند واگونیر، امیدواریم کمپانی هر چه زودتر نسبت به واردکردن این خودرو به بازار اقدام کند. حاشیه سوی یک شاسی‌بلند با این قیمت پایه می‌تواند کمک زیادی به جبران بدهی‌های کمپانی بکند.

منبع: autoblog

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

آرش نهندیان فرد

آرش نهندیان فرد، مترجم اخبار دنیای اتومبیل و موتورسیکلت در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. كاپيتاليسم

    ۲۸ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (194 ديدگاه)

    در ابهت واگونیر شکی نیست ، اما قیمت گذاریش خیلی بده
    با١٠ هزارتا کمتر ، یعنی ١٢٠ هزار دلار میشه مرسدس G کلاس خرید!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Mehdi TuRbO

      ۲۹ آذر ۱۳۹۵
      سوابق: (1923 ديدگاه)

      راست میگی قیمتش خیلی خیلی بالاست دلیلش چیه ؟؟ امریکاییها ک به قیمت مناسب شناخته میشند چرا این اینقد بالاست ؟؟؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. احمد باقری

    ۲۸ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    ماشین خوش ساخت و پرابهتی هست.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. سیدامین فاخر

    ۲۸ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (71 ديدگاه)

    فیات داره به تموم زیر مجموعه های کرایسلر بی توجهی میکنه اون از توقف وایپر اون از به تعویق افتادن تغییر نسل تراک های رم اینم از واگونیر

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. یوسف

    ۲۸ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (740 ديدگاه)

    فیات کرایسلر خیلی کند پیش میره، این تعلل با توجه به سرعت پیشرفت برق آسای رقبا براشون گرون تموم میشه. تو بازار رقابتی امروز کمتر مشتری حاضر میشه چند سال برای اومدن یه مدل صبر کنه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. ونوم

    ۲۸ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (543 ديدگاه)

    الان که بنزین قیمتش مناسبه وقته معرفی این هیولا هست ولی سرجیو مارکیونه اینقدر طول میده تا وقتی بنزین گرون شد این رو میفرسته بازار تا یه شکست دیگه به وجود بیاد لعنت خدا بر مارکیونه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا