فیات

جیانینی 350 GP4، هیولایی کوچک اما ترسناک!

خودرویی که برای رانندگی در شهر مناسب است توسط جیانینی و با همکاری مهندسی گرن تورینو (GRAM) به یک سوپرکار ترسناک تبدیل شده است. این خودرو که هم‌اکنون نام ۳۵۰ GP4 را با خود یدک می‌کشد دارای پیشرانه تکامل یافته آلفارومئو ۴C است که ابتدا در مدل ۳۵۰ GP بکار رفته و در ماه جولای در موتورشو تورین معرفی شده است.


اگرچه آن خودرو دارای طراحی دیفرانسیل عقب بود اما این هیولای کوچک به سیستم چهار چرخ محرک مجهز شده زیرا گرافیک‌های قرمز بدنه که یادآور دهه ۸۰ میلادی هستند آن را نشان می‌دهند.

دیگر تفاوت مهم بین این دو خودرو به موقعیت پیشرانه مربوط می‌شود زیرا در مدل جدید پیشرانه پشت صندلی‌های جلو قرار ندارد. قلب تپنده هیولای کوچک جیانینی همانند فیات ۵۰۰ معمولی به زیر کاپوت انتقال یافته و به مهندسان اجازه داده تا صندلی‌های عقب را دوباره در خودرو نصب کنند. هنوز مشخصات فنی خودرو منتشر نشده اما می‌دانیم که همان قدرت ۳۵۰ اسب بخاری مدل دیفرانسیل عقب قبلی را دارد. هنوز خروجی این پیشرانه به اندازه قدرت قدرتمندترین فیات ۵۰۰ تیون شده دنیا (۴۰۵ اسب بخار) نیست.


جیانینی ۳۵۰ GP4 از برخی تغییرات اضافی در ظاهر خود بهره برده و در بخش جلو شاهد اسپلیتر فیبر کربنی خاصی هستیم. فیبر کربن بیشتری در قاب آینه‌های جانبی و بخش پایینی ورودی هوای گلگیرها و رکاب‌های جانبی کار شده است. در ادامه باید به پنجره‌های پلکسی گلسی اشاره کرد که از وزن خودرو کاسته و البته دیفیوزر عقب بزرگ با باله‌های عمودی قرمز هماهنگ با خروجی‌های اگزوز را نباید از یاد برد.


جزئیات قیمت‌گذاری این فیات ۵۰۰ بدن‌ساز هنوز اعلام نشده اما نسخه دیفرانسیل عقب ۳۵۰ GP بهای ۱۵۰ هزار یورویی دارد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۹ دیدگاه‌ها

  1. حمیدرضا

    ۲۳ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (2415 ديدگاه)

    خوشگله از رنگ امیزی و دیزاینش خوشم اومد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. علیرضا

    ۲۳ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (337 ديدگاه)

    اغراق شده است

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. MAHDI . VENOM-DEMON

    ۲۳ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (1477 ديدگاه)

    فقط ۱۵۰ هزار یورو ناقابل ، همین!!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. مجید سبزواری

    ۲۳ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (82 ديدگاه)

    گرونه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. Amir

    ۲۳ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    150/000 یورو
    :-O
    مگه دیوانه ای؟
    خوب با این پول Audi R8 V10 یا پورشه 911 کاررا 4 جی تی اس میگیری 40 هزار دلار هم واسه خرید آپشن هاش هنوز پول تو جیبت میمونه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. رضا اعتمادیان

    ۲۳ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (257 ديدگاه)

    از یک اس کلاس گرونتره
    اصلا توجیه نداره فقط به درد یک سری افرادخاص میخوره ، احتمالا تیراژ تولیدش خیلی محدود باشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. ابولفضل نصیری

    ۲۳ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (161 ديدگاه)

    تپل مخوف ایتالیایی … من به شخصه اگه داشتم 150000 تا بابتش میدادم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. Hosein

    ۲۳ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (313 ديدگاه)

    چه باحال شده.قطعا کسایی که ساختنش حواسشون بوده که با پولش چه ماشینایی میشه بجاش خرید و واسه کسی ساختنش که اگه باهاش حال کرد یه همچین پولیو واسش بده.فک کن با این بری با گنده تر از خودش کورس بذاری،حالشم بگیری?

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا