فیاتکرایسلر

تلاش فیات-کرایسلر برای جلب نظر دولت فرانسه در ادغام با رنو

گفته می‌شود فیات-کرایسلر به منظور جلب نظر و موافقت دولت فرانسه در پی پیدا کردن راهکارهایی برای اصلاح پیشنهاد ادغام با رنو می‌باشد.


منابع مطلع به رویترز گفته‌اند این گروه خودروسازی ایتالیایی-آمریکایی در حال بحث و گفت‌وگو با رنو به منظور تضمین سود سهام و ایجاد شغل‌های بیشتر است. همچنین پیشنهاد شده اگر رنو این ادغام را قبول کند مقر شرکت‌های جدید در فرانسه خواهد بود و دولت فرانسه نیز در هیئت‌مدیره صاحب صندلی خواهد شد.


برنامه‌ی ادغام اصلاح شده‌ی فیات-کرایسلر همچنین شامل افزایش تضمین‌هایی برای حفظ فرصت‌های شغلی کارکنان رنو و سایت‌های صنعتی در دو تا چهار سال اولیه‌ی ادغام می‌باشد.

Renault Twingo 2012
جلب نظر دولت فرانسه برای فیات-کرایسلر بسیار مهم است زیرا دولت فرانسه با در دست داشتن ۱۵.۰۱ درصد از سهام رنو بزرگ‌ترین سهام رنو محسوب شده و دو صندلی در هیئت‌مدیره را به خود اختصاص داده است. مقامات این دو خودروساز و دولت فرانسه هیچ واکنشی به خبرهای منتشر شده نشان نداده‌اند.


پیشنهاد قبلی‌ای که توسط فیات-کرایسلر داده شده بود شامل خرید دو شرکت توسط یک هلدینگ با سهم مساوی بین سهامداران کنونی فیات-کرایسلر و رنو بوده است. این برنامه همچنین نشان می‌داد نیسان هم در گروه جدید شکل گرفته سهم ۷.۵ درصدی خواهد داشت.

اگرچه مقر شرکت جدید تشکیل شده در ابتدا در شهری بی‌طرف همچون لندن خواهد بود اما انتظارات دولت فرانسه نشان می‌دهد مقر این شرکت احتمالاً در پاریس خواهد بود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. MAHDI

    ۱۴ خرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    راستی خبر داریدفیلم FORD V FERRARI یا همون (((فورد علیه فراری))))ساخته شده توسط شرکت فاکس قرن بیستم که موضوع فیلم تصمیم فورد برای شکست فراری در مسابقات لمانز1966 هستش.که تمام شخصیت های داستانی براساس شخصیت های واقعی ساخته شده.
    درضمن تیزر اصلی این فیلم سینمایی هم منتشرشده!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. MAHDI

      ۱۴ خرداد ۱۳۹۸
      سوابق: (5358 ديدگاه)

      این فیلم 15نوامبر یا همون 24آبان خودمون روی پرده سینما میره.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. Ali.usa

    ۱۴ خرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (335 ديدگاه)

    کرایسلر اشتباه اولش فیات بود حالا هم رنو

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ash

      ۱۵ خرداد ۱۳۹۸
      سوابق: (376 ديدگاه)

      کرایسلر فیات و انتخاب نکرده
      بلکه فیات زمانی که کرایسلر داشت ورشکست میشد اومد از ورشکستگی درش اورد وگرنه الان کرایسلر مثه پونتیاک و هامر میشد

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. رنو 5 زرد قناری

    ۱۴ خرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (143 ديدگاه)

    رنو باید در آینده سهم دولت بخره و یه شرکت کاملاً خصوصی بشه مثل جنرال موتورز خوب نیست دولت سهمی در کمپانی رنو داشته باشه امیدوارم رنو مثل قدیم یه شرکت کاملاً خصوصی بشه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا