فیات

معرفی فیات دوکاتو کمپر کانسپت با کابینی ماژولار!

کمپر مفهومی‌ای که مشاهده می‌کنید یک خودروی تفریحی در دنیای تبدیل شوندگان می‌باشد زیرا از کابینی کاملاً ماژولار سود می‌برد. وقتی زمان تفریح آخر هفته فرا برسد می‌توان کابین را برای زندگی و رانندگی مهیا کرد. همه‌چیز می‌تواند از کابین جدا شده و یک ون باری را در دست داشت در سومین حالت نیز صندلی‌ها نصب می‌شوند تا مالک بتواند بجای بار و وسایل گوناگون افراد را حمل کند.

نقطه شروع برای تولید این خودروی مفهومی فیات دوکاتوی ۶ متری بوده و محصول شرکت Vöhringer می‌باشد. این کمپر مفهومی از تمامی تجهیزات موردنیاز افراد برخوردار بوده و برای مثال می‌توان به آشپزخانه‌ای با دو اجاق و سینکی کوچک اشاره کرد. این ظرف‌شویی به ریل‌های سقف متصل می‌شود.

حمام نصب شده نیز به‌طور مشابه کاملاً قابل جدا شدن از خودرو است. در این بخش یک دستشویی و دوش هم دیده می‌شود.

از دیگر ویژگی‌های دوکاتو کمپر کانسپت می‌توان به میزی برای غذا خوردن اشاره کرد. دو صندلی ثابت و میزهای مناسب نیز برای سرنشینان جلو وجود دارد.

در بخش عقب تختخواب‌هایی وجود دارند که کنار یکدیگر قرار گرفته و طول ۲ متری دارند. این تخت‌ها به سمت دیواره‌ها تا می‌شوند تا فضای بیشتری در طول سفر و حرکت ایجاد شود.

اگرچه تصاویر بیشتری وجود ندارد اما در بروشور این محصول آپشن نصب فضای کار در کابین نیز وجود دارد که مالک می‌تواند در جاده به انجام کارهای خود نیز بپردازد.

وقتی همه‌چیز از خودرو خارج شود ساختار کف خودرو به گونه‌ای خواهد بود که حتی مسیر کابل‌ها نیز دیده نخواهد شد. ریل‌های کف خودرو نیز به عنوان نقاط اتصال برای صندلی‌های عادی انجام‌وظیفه می‌کنند. با وجود فضای کافی برای شش نفر، هنوز هم فضای زیادی برای قرار دادن اشیا در بخش عقب این کمپر فراهم شده است.

Vöhringer در حال نمایش این کمپر مفهومی در نمایشگاه کاروان دوسلدورف ۲۰۲۰ است. هنوز مشخص نیست که این خودرو تولید خواهد شد یا خیر اما قطعاً طرفداران زیادی برای چنین محصول منعطفی وجود دارد.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۵ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. پارسا عشق ماشین

    ۲۳ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (117 ديدگاه)

    چند ماه پیش می گفتن اینا داره تولید میشه تو ایران

    موافقم 4
    مخالفم 4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا