فیات

پکیج ظاهری اسکورپیون برای فیات 124 اسپایدر مدل 2020

فیات آمریکا جزئیاتی در مورد ۱۲۴ اسپایدر مدل ۲۰۲۰ اعلام کرده و همان‌طور که انتظار می‌رفت تغییرات چشمگیری برای این مدل صورت نگرفته است. بااین‌حال، مهم‌ترین به‌روزرسانی ۱۲۴ مدل ۲۰۲۰ ارائهٔ یک پکیج ظاهری جدید بنام اسکورپیون استینگ با قیمت ۳۹۵ دلار است. این پکیج که فقط برای نسخهٔ آبارث قابل سفارش است، شامل عقرب نماد آبارث روی کاپوت و نوارهای قرمزرنگ در طرفین خودرو می‌شود. این عقرب قرمزرنگ روی کاپوت یادآور نشان افسانه‌ای آبارث و همین‌طور مؤسس آن، «کارل آبارث» است که برج فلکی او عقرب بود. روی خطوط جانبی هم همین نشان عقرب دیده می‌شود.

ارائهٔ این پکیج شاید ادای احترامی به هفتادمین سالگرد آبارث باشد اما فیات می‌توانست توجه بیشتری به چنین نقطهٔ عطف مهمی داشته باشد خصوصاً با توجه به اینکه خود فیات امسال ۱۲۰ ساله شده است؛ بنابراین بهتر بود بجای چند برچسب عقرب، چیزی مثل ارتقاء قدرت یا حداقل کیت بدنهٔ تهاجمی‌تر برای ۱۲۴ اسپایدر ارائه می‌شد اما متأسفانه خبری از این ویژگی‌ها نیست و این رودستر ایتالیایی-ژاپنی همچنان با همان پیشرانهٔ ۱.۴ لیتری چهار سیلندر توربو ارائه می‌شود که در نسخهٔ پایه ۱۶۰ اسب بخار و در نسخهٔ آبارث ۱۶۴ اسب بخار قدرت تولید می‌کند.

۱۲۴ اسپایدر مدل ۲۰۲۰ همچنان در سه تیپ مختلف کلاسیکا، لوسو و آبارث با قیمت پایهٔ ۲۵,۳۹۰ دلار به بازار عرضه می‌شود که ۵۰ دلار کمتر از مدل ۲۰۱۹ است. تیپ لوسو اما ۲۸,۱۴۵ دلار قیمت دارد که ۱۰۰ دلار بیشتر از مدل سال قبل است؛ و نهایتاً قیمت نسخهٔ آبارث نیز از زیر ۳۰ هزار دلار آغاز می‌شود. نکتهٔ عجیب اینکه فیات اوایل سال جاری نسخه‌ای بنام Urbana را هم برای ۱۲۴ اسپایدر ارائه کرد ولی در حال حاضر در لیست فروش فیات اثری از این نسخه دیده نمی‌شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. Ali

    ۲۹ شهریور ۱۳۹۸
    سوابق: (13 ديدگاه)

    خداییش با 25هزار دلار انتظار چی دارین؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. نوید جهرمی

      ۳۰ شهریور ۱۳۹۸
      سوابق: (3691 ديدگاه)

      ماستنگ کارکرده

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. paghini

    ۳۰ شهریور ۱۳۹۸
    سوابق: (27 ديدگاه)

    مزدا رو با موتور تنفس طبیعی ترجیح میدم به این

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا