لامبورگینی

نقش سیستم LDVI در دریفت لامبورگینی اوراکان اوو

لامبورگینی طی هفته‌های اخیر اقدام به انتشار ویدئوهایی درباره‌ی کارکرد سیستم‌های متنوع اوراکان اوو جدید کرده و جدیدترین ویدئوی این خودروساز نیز روی سیستم LDVI تمرکز دارد.


این سیستم که به معنی ترکیب دینامیک خودروی لامبورگینی می‌باشد مغز مرکزی خودرو محسوب می‌شود. این سیستم می‌تواند باعث بهبود کشش شده و هم باعث هماهنگی سیستم چهار چرخ محرک، فرمان پذیری چهار چرخ، هدایت گشتاوری و کنترل کشش پیشرفته شود تا این خودرو بتواند دریفت نماید. این سیستم همچنین رفتار راننده را می‌آموزد تا بر پایه‌ی شرایط محیط و حالت‌های رانندگی انتخابی عمل کند.

New Lamborghini Huracan Evo 2019
لامبورگینی می‌گوید ترکیب سیستم‌های آئرودینامیکی پیشرفته، داون فورس بهتر و پیشرانه‌ای قوی باعث شده احساس رانندگی اوو در کلاس خود غیرقابل‌رقابت باقی بماند.

New Lamborghini Huracan Evo 2019
اوراکان اوو جدید که اوایل سال جاری معرفی شده نسخه‌ی بهبود یافته از سوپرکار پایه‌ی این برند می‌باشد. پیشرانه‌ی ۱۰ سیلندر ۵.۲ لیتری تنفس طبیعی اوراکان اوو هم‌اکنون قدرت ۶۴۰ اسب بخاری و گشتاور ۶۰۰ نیوتون متری دارد.

با وزن خشک ۱۴۲۲ کیلوگرمی، اوو نسبت قدرت به وزن ۲.۲۲ کیلوگرم بر هر اسب بخار داشته و شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت آن تنها ۲.۹ ثانیه است. حداکثر سرعت این سوپرکار هم بیشتر از ۳۲۵ کیلومتر در ساعت اعلام شده است.


لامبورگینی می‌گوید به لطف مهندسی پیشرفته‌ی بکار گرفته شده در اوراکان اوو، این خودرو در بخش‌هایی از پیست ناردو سریع‌تر از لامبورگینی اوراکان پرفورمنته (رکورددار اسبق نوربرگ رینگ) است که کاملاً قابل‌توجه می‌باشد.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۳ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. ساسان

    ۹ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (1038 ديدگاه)

    این سیستم واقعا شگفت انگیره..حرکات راننده رو ذخیره میکنه و واکنش بعدیو حدس میزنه براساس دینامیک ماشین.و تغیراتو اعمال میکنه..شگفتا..فصل جدیدسوپرکارهای هوشمند لامبورگینی با evoاستارت خورد…ترکیبی از مدرنیته و اصالت.
    البته این ویدئو کامل نیست و چند پارت داره توضیح این سیستم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Reza

      ۱۰ اسفند ۱۳۹۷
      سوابق: (5323 ديدگاه)

      حداکثر سرعت EVO قطعا بالاتر از 340 هستش شتابش هم به احتمال صد در صد کمتر از 2.5 هستش.
      هوراکان نسخه 610 همه این رکورد هارو زده پس نسخه جدید باید بهتر از نسخه قبلی باشه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. حامد

    ۹ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (58 ديدگاه)

    اینجوری یکم دریفت مصنوعی نمیشه.
    دیگه نیازی به هنر راننده نیست

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ساسان

      ۹ اسفند ۱۳۹۷
      سوابق: (1038 ديدگاه)

      با تقسیم صحیح گشتاور شرایطو برای دریفت مهیا میکنه.راننده باید همون عکس العملهارو داشته باشه.چون درنسخه پایه یک گشتاور مشخص به چرخها ارسال میشد ودرخودروهای4چرخ محرک دریفت مشکله.اساسا”خودروهای 4چرخ محرک برای دریفت مناسب نیستن..برای همین لامبورگینی مدلlp580rwd;که دیفرانسل عقب هستو معرفی کرد مخصوص دریفت..با ldviاین سیستم هرزمان که راننده اراده کنه خودرو مثل lp580 دریفتر حرفه ای میشه.بره روپیچ بخواد تایم بزنه خودرو تبدیل به پرفورمانته میشه.بره تو درگ خودرو خودشو تطبیق میده با شرایط…البته این سیستم در یکی از حالتهای رانندگی اکتیو و فعال میشه اگر اشتباه نکنم (مطمعا”نیستم از این موضوع)…متاسفانه این, یودیو کامل نیست.کاملش در یوتیوب موجوده

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. emad1990

    ۹ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (999 ديدگاه)

    این الان یه جور هوش مصنوعیه؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. M

    ۹ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (2371 ديدگاه)

    معرفی غیر منتظره جانشین 488 GTBتوسط فراری به نام F8 Tributo :
    https://www.motor1.com/news/307242/ferrari-f8-tributo-revealed/

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا