لامبورگینی

قیمت و مشخصات لامبورگینی اوراکان اوو 2020

لامبورگینی در رویدادی اختصاصی که همگام با نمایشگاه خودروی نیویورک برگزار می‌شود نسخه‌های کوپه و اسپایدر اوراکان اوو را به نمایش خواهد گذاشت.


جدیدترین نسخه‌ی اوراکان محبوب از پیشرانه‌ی ۱۰ سیلندر ۵.۲ لیتری تنفس طبیعی به‌روز سود می‌برد. این نیروگاه پر سر و صدا قدرت ۶۴۰ اسب بخاری داشته و در نسخه‌های کوپه و اسپایدر شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۲.۹ و ۳.۱ ثانیه‌ای و حداکثر سرعت ۳۲۵ کیلومتر در ساعتی ایجاد می‌کند.


این خودرو همچنین ویژگی‌های زیادی را از مدل پرفورمنته به عاریت گرفته و با نسل جدید سیستم LDVI عرضه می‌شود. این سیستم تمامی جنبه‌های رفتار دینامیک سوپرکار محبوب ایتالیایی را به منظور ایجاد پرفورمنس و تجربه‌ی رانندگی بهتر کنترل می‌کند.

به این موارد باید نسل دوم سیستم LPI را هم اضافه کنیم. LPI از شتاب‌دهنده‌ها و حسگرهای ژیروسکوپی تشکیل شده که شتاب جانبی، طولی و عمودی خودرو را به همراه میزان لغزش و صدای آن بررسی کرده و نتیجه‌ی نهایی فوق‌العاده هیجان‌انگیز خواهد بود.


اوراکان اوو در مقایسه با نسخه‌ی استاندارد از سیستم آئرودینامیکی کاملاً بازنگری شده‌ای سود می‌برد که دارای کف بهینه‌سازی شده، خروجی‌های اگزوز مستقر در بخش متفاوت، بال عقب جدید و دیفیوزر عقب پهن و گیرا می‌باشد.


کابین نیز ارتقا یافته و در آن می‌توانیم صفحه لمسی جدید ۸.۴ اینچی را به همراه تمامی گزینه‌های ارتباطی و سیستم تلمتری سفارشی را مشاهده کنیم.


قیمت این سوپرکار از ۲۶۱۲۷۴ دلار برای مدل کوپه و ۲۸۷۴۰۰ دلار برای نسخه‌ی اسپایدر آغاز می‌شود. اولین نمونه‌های اوراکان اوو با آغاز تابستان سال جاری میلادی به دست مشتریان خواهند رسید. شایان ذکر است آمریکا بزرگ‌ترین بازار فروش لامبورگینی در سال ۲۰۱۸ بوده است.

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۹ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۱ دیدگاه‌ها

  1. ساسان

    ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸
    سوابق: (1039 ديدگاه)

    بنازم اینهمه زیباییو ظرافتو خشونتو…هرچه خوبان دارند تویکجا داری ایوو جان

    موافقم 65
    مخالفم 5
  2. سورنا

    ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸
    سوابق: (1055 ديدگاه)

    فکر نکنم کسی که بخواد لامبو بخره حتی ١٪‏ به قیمتش فکر کنه
    چون انقدر خاص و خواستنی هست که قیمتش هر چقدر باشه حاظری ١٠ برابرشو پرداخت کنی که یه لامبو داشته باشی
    اون عکس دوتا به آخری یعنی بهشت واقعی …

    موافقم 60
    مخالفم 8
  3. Ferrari

    ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸
    سوابق: (1883 ديدگاه)

    بیش از ۵۰ هزار دلار قیمت بیشتر بخاطر یه فیس لیفت و یه مقدار قدرت موتور بیشتر و دوتا سیستم دینامیکی جدیدتر.
    درکل بهای گزافیه.

    موافقم 31
    مخالفم 6
    1. ساسان

      ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸
      سوابق: (1039 ديدگاه)

      همینقدر سطحی و گذرا که میگی دوتا فیسلفت دوتا دینامیک دوتا نمیدونم فلان؟. اینچیزهایی که راحت شمردی رد شدی شرکتا برای فیس آفهاشون استفاده میکنن…سطح درکت از دنیای خودرو هم همینقدر سطحیه.پس وقتی جواب کامنتتو تا آخرنمیخونم بهم حق بده!
      اینارم جا گذاشتی تو شمردنات پرفسور:
      *کابین نیز ارتقا یافته و در آن می‌توانیم صفحه لمسی جدید 8.4 اینچی را به همراه تمامی گزینه‌های ارتباطی و سیستم تلمتری سفارشی را مشاهده کنیم.
      * سیستم آئرودینامیکی کاملاً بازنگری شده‌ای سود می‌برد که دارای کف بهینه‌سازی شده، خروجی‌های اگزوز مستقر در بخش متفاوت، بال عقب جدید و دیفیوزر عقب پهن و گیرا می‌باشد.

      موافقم 30
      مخالفم 18
      1. Ferrari

        ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸
        سوابق: (1883 ديدگاه)

        این چیزا برای امثال شمارخیلی چشمگیر و مهم به نظر میرسه فراری هم ۸۱۲ رو جایگزین f12 کرد.موتور جدید طراحی جدید ایرودینامیک بهتر تغییر جزئی کابین سیستمهای دینامیکی جدید همه جوره بهبود پیدا با همون قیمت یا ۴۸۸ که جایگزین ۴۵۸ شد فقط بیست هزاردلار افزایش قیمت داشت درحالی که موتورش کاملا تغییر کرده بود و از موتور توربو استفاده میکرد طراحی بیرونی و داخلی هم تغییر کرد ایرودینامیکش هم بهتر شد سیستمهای دینامیکیش هم بهبود پیدا کرد همه اینا تو یوتیوب هست حالا لامبو اومده یه ماشین که متعلق به ۵ سال پیش هستش رو یه فیس لیفت جزئی کرده قیمتشو از ۲۰۵ هزارتا رسونده به ۲۶۰ هزارتا
        من نظر الکی ندادم تعصب اجازه نمیده اصلا به این موضوعات فکر کنید…اینم بگم که تو همه کامنتهای منو تا اخر میخونی بعدش جواب میدی

        موافقم 17
        مخالفم 12
  4. احمدرضا

    ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸
    سوابق: (227 ديدگاه)

    عکس پنجم رینگاش…

    موافقم 23
    مخالفم 9
  5. بختیاری

    ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸
    سوابق: (7 ديدگاه)

    شما اگر بخواین یه سدانه پرفورمنس یا یه گرند تور خوب بگیرید باید نزدیک 120 هزار دلار هزینه کنید آیا بهتر نیست 80 هزار دیگه روش گذاشت و مدلی پایه از اوراکان گرفت؟؟؟

    موافقم 28
    مخالفم 7
  6. امیر

    ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸
    سوابق: (2956 ديدگاه)

    جذاب ایتالیایی
    اما بنظرم با تمام خوبی ها و‌خاص بودن هاش ،نسخه های پایه معقولتر و منطقی تر هستن

    موافقم 14
    مخالفم 22
  7. سید حبیب الله

    ۶ مهر ۱۳۹۸
    سوابق: (25 ديدگاه)

    من اونتادورو بیشتر دوست دارم..ولی کلا لامبورگینی عشقه…لامبورگینی ترزو که عالیه تا ۲۰۲۰ میاد…و یه چیزی..خودروهای لامبورگینی واقعا استانداردند و تعادل بالانس و کنترلی که داره کمتر ماشینی داره…یعنی جوری طراحی شده که به راحتی چپ نمیکنه،فرمونش خیلی تیزه…یعنی قدرت پیچیدنش بسیار عالی،و چپ هم نمیکنه…قدرتشم شاید به خیلی از سوپر ایپورتا نرسه ولی کم هم نیست..و طراحی بسیار عالی…صدای معرکه و تعادلی فوق العاده در شرایط مختلف
    خوبیاش تمومی نداره..هر چی بگم کم گفتم
    واقعا ارزش هزینه رو داره و می ارزه

    موافقم 20
    مخالفم 2
  8. علی

    ۱۷ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (1 ديدگاه)

    ای جانم عجب ماشینیه
    میخرمت نه الان ولی حتما…

    موافقم 28
    مخالفم 4
  9. پراید

    ۱۱ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (1 ديدگاه)

    ناموسا این پولارو از کجا در میارین به مام بگین مام حسرت به دلیم از اینا بخریم سوار شیم

    موافقم 11
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا