لامبورگینی

لامبورگینی گالاردو STS-700

RENM Performance با ارتقای مدل های سوپر تروفی لامبورگینی به معجون تازه ای دست یافته! STS-700 نام این معجون ۷۰۰ اسب بخاری است . . .

Lamborghini Gallardo STS-700 by RENM Performance

کیت کربنی جدید این گالاردو علاوه بر کاهش وزن و نیروی درگ، باعث افزایش نیروی عمودی وارده بر خودرو و همچنین بهبود خنک کاری ترمزها و جریان هوای ورودی به موتور شده است. پیشرانه STS-700 یک موتور ۵.۲ لیتری V10 بوده که قدرت خروجی آن از ۵۷۰ به ۷۰۰ اسب بخار در دور ۸,۰۰۰ رسیده تا بدین ترتیب شتاب صفر تاصد خودرو به ۳.۲ ثانیه (۰.۲ ثانیه سریع تر) و حداکثر سرعتش به عدد ۳۳۰ کیلومتر برساعت برسد درحالیکه این رقم برای نسخه های استاندارد سوپر تروفی بیشتر از ۳۲۰ کیلومتر برساعت نبود. STS-700 قسمت اعظمی از قدرت زیادش را مدیون سیستم اگزوز تیتانیومی جدیدی است که این بار ۶۳ درصد از وزنش کاسته شده چراکه از ۳۰ کیلوگرم در نسخه های استاندارد به حدود ۱۱ کیلوگرم در STS-700 رسیده است.   

جدا از بخش فنی RENM Performance تغییرات دیگری هم در STS-700 اعمال کرده ازجمله استفاده از کمک های سه حالته Ohlins ، رینگ های منیزیومی با تایرهای مسابقه ای، افزایش طول محورها، نصب آنتی رول بار در جلو، بهبود دیسک های ترمز کربن سرامیکی و نهایتا صندلی های اسپرت باپوشش آلکانترا و کمربندهای چهار نقطه ای.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

مطالب مشابه

‫۱۸ دیدگاه‌ها

  1. ابی

    ۲۱ بهمن ۱۳۹۱
    سوابق: (121 ديدگاه)

    دمت گرم لامبو
    عجب رنگ خوشکلی داره
    ولی بنظرم اوانتادور بهتر از گالاردو هستش

    موافقم 3
    مخالفم 0
    1. galardo

      ۲۲ بهمن ۱۳۹۱
      سوابق: (182 ديدگاه)

      قدرت لامبورگینی 700 اسب بخاره …
      قدرت پراید ۶۳ الاغ بی‌ بخار…
      ولی به کوری چشم دشمن ……
      و در ایام مبارک دهه …
      داریم قیمتش رو میرسونیم به لامبورگینی…
      !!و از این بابت از واردات لامبورگینی بی نیاز میشیم و خودکفا …

      موافقم 6
      مخالفم 0
      1. کلنگ

        ۷ فروردین ۱۳۹۲
        سوابق: (8 ديدگاه)

        میگم دادا خیلی حال کردم!

        موافقم 2
        مخالفم 0
    2. hesan

      ۲۴ بهمن ۱۳۹۱
      سوابق: (484 ديدگاه)

      1.italian
      گالاردو همه جورش عالیه.
      اوانتادور هم یادمون نره … .

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. نيما

      ۲۰ شهریور ۱۳۹۲
      سوابق: (121 ديدگاه)

      خیلی دوسش دارم

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. M@$oOD

    ۲۱ بهمن ۱۳۹۱
    سوابق: (11 ديدگاه)

    ماشین که نباید اینقدر کپ باشه!!؟؟
    راهنمایی و رانندگی میخوابوندش پارکینگ.

    دو روز قبل به پیکان مدل 80 من به علت کپ بودن داخل شهر گیر دادن بردن پارکینگ

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. رضا

    ۲۱ بهمن ۱۳۹۱
    سوابق: (294 ديدگاه)

    به نظر من خیلی قشنگه .ولی موندم چرا دست از سر گالاردو بر نمیدارند فکر کنم خودشم خسته شده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. رضا

    ۲۱ بهمن ۱۳۹۱
    سوابق: (294 ديدگاه)

    راستی آنتی رول بار چیه؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. گروه خبری پدال

      ۲۱ بهمن ۱۳۹۱
      سوابق: (61 ديدگاه)

      تا اونجایی که ما شنیدیم آنتی رول بار یه رابط (فنرهای تروجن) بین چرخ های مخالف خودرو میشه؛ مثلا چرخ سمت چپ محور عقب رو به چرخ سمت راست محور جلو وصل کنیم.
      قاعدتا بزرگترین مزیت آنتی رول بار، زیادشدن پایداری خودرو تویه پیچ های تنده.
      درسته؟؟؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. نوید

        ۲۲ بهمن ۱۳۹۱
        سوابق: (195 ديدگاه)

        فکر می کنم آنتی رول بار در حقیقت چرخ های چپ و راست هر محور رو توسط یک رابط دارای یک فنر به هم وصل میکنه… وظیفه آنتی رول بار همسطح نگه داشتن چرخ چپ و راست هر محور هست به منظور پایداری بیشتر در پیچ های تند…
        مثلا در یک پیچ تند بدنه ماشین به سمت خارج پیچ خم شده و فاصله چرخ های خارجی تا بدنه کم میشن. در صورت وجود انتی رول بار چرخ داخلی هم به بدنه نزدیک شده و در حقیقت باعث میشه بدنه ماشین تا جای ممکن موازی سطح جاده باشه. اینجوری چسبندگی و پایداری در پیچ های تند افزایش پیدا می کنه.

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. عماد

        ۲۴ بهمن ۱۳۹۱
        سوابق: (93 ديدگاه)

        برای اولین باره که میبینم تو قسمت کامنت ها یه بحث درست شد و اطلاعات رد و بدل شد و افزایش پیدا کرد ، به جای کل کل و تخریب همدیگه
        آورین آورین

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. Wolf Man

      ۲۴ بهمن ۱۳۹۱
      سوابق: (72 ديدگاه)

      الان این آقا پرسید آنتی رول چیه بعد این سه 3تا مخالفم که گذاشتینو می شه برای من تحلیل کنید؟!!! من هنگ کردم

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. احمد.ف

        ۲۴ بهمن ۱۳۹۱
        سوابق: (447 ديدگاه)

        یعنی می‌دونن آنتی رول بار چیه. اینم معنیش.

        موافقم 0
        مخالفم 0
    3. چاپلو

      ۱۶ فروردین ۱۳۹۳
      سوابق: (488 ديدگاه)

      انتی رول بال معادلش میشه میله ی ضد غلتش که بسته به کاربرد مورد نظر هم توی چرخ های موافق و هم مخالف استفاده میشه
      نمونه ای از اون رو میشه توی تعلیق چرخ های جلو پراید و چرخ های عقب 405 دید.تو پراید بهش میگن میل موج گیر
      کارش سادست نیروی پیچشی رو از چرخ خارج پیچ که تمایل به فرو رفتن در زمین داره به چرخ داخل پیچ که تمایل به بلند شدن از زمین داره منتقل میکنه
      مفصل بندی های متعددی وجود دارن که بعضی مثل پراید قرینه و بعضی نامتوازن هستند

      موافقم 0
      مخالفم 0
  5. روزبه

    ۲۱ بهمن ۱۳۹۱
    سوابق: (4 ديدگاه)

    دوستان من! به احتمال 99.9 درصد یا حتی بیشتر! این جور سوپر اسپورتها رو چه در حال و چه در آینده،
    نه می شینیم و نه حتی از نزدیک می بینیم.
    پس بحث هم دربارش به درد هیچ کی نمی خوره و وقت تلف کردنه. بهتره رو مدلهای کاربردی تر نظر بدیم…
    بد که نمی گم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. feri

    ۲۲ بهمن ۱۳۹۱
    سوابق: (218 ديدگاه)

    به نظرم همه چیزش خوبه فقط بال عقبش خیلی بلنده…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. mamal

    ۲۲ بهمن ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    ما رو به لامبورگینی چه؟ تو این اوضاع باید فکر 3چرخه باشیم اونم مدل full option

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. محمد

    ۲۲ بهمن ۱۳۹۱
    سوابق: (735 ديدگاه)

    زور نزن گالاردو هرگز به گرد پای آونتادور نمی رسی

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا