آلفا رومئولانچیا

آغاز توسعهٔ محصولات جدید برای آلفارومئو، لانچیا و دی‌اس توسط استلانتیس

با اینکه تنها چند هفته از عمر استلانتیس می‌گذرد، این شرکت می‌خواهد برند فراموش‌شدهٔ لانچیا را احیا کند. به گزارش اتو نیوز اروپا، استلانتیس کار روی توسعهٔ مشترک محصولات جدید برای آلفارومئو، دی‌اس و لانچیا را آغاز کرده است. فعلاً جزئیات زیادی در مورد این خودروها منتشر نشده اما به گفتهٔ این گزارش، محصولات جدید این سه برند در قوای محرکه و ویژگی‌های پریمیوم باهم اشتراک خواهند داشت. مدیر محصولات دی‌اس «ماریون دیوید» نیز دراین‌باره گفته است:

ما با همکاران ایتالیایی خود در حال کار روی ماژول‌های پریمیوم ویژه، قوای محرکه و ویژگی‌های خاص برای متمایز کردن برندهای لوکس [آلفارومئو، دی‌اس، لانچیا] از برندهای اقتصادی هستیم

وی در ادامه گفته است که برنامهٔ دی‌اس برای عرضهٔ یک مدل جدید در هرسال همچنان ادامه خواهد داشت. بااین‌حال، پس از سال ۲۰۲۳، این شرکت روی همکاری‌هایی که FCA و PSA به‌عنوان بخشی از ادغام به دنبال آن بودند تمرکز خواهد کرد. درنتیجه، نسل بعدی محصولات پریمیوم استلانتیس در سال ۲۰۲۴ یا ۲۰۲۵ وارد بازار می‌شوند. در همین حال، به گفتهٔ اتو نیوز، به سبد محصولات آلفارومئو یک کراس‌اوور دیگر اضافه خواهد شد. فعلاً اطلاعات کمی از این خودرو در دست است اما طبق گزارشات، روی پلت‌فرم CMP ساخته و در لهستان تولید می‌شود. این کراس‌اوور جدید که پایین‌تر از استلویو و توناله قرار خواهد گرفت، در سال ۲۰۲۳ به بازار خواهد آمد.

این در حالی است که طبق گزارشات، توناله پاییز آینده معرفی خواهد شد و تا حد زیادی به نسخهٔ کانسپت خود که در نمایشگاه ژنو ۲۰۱۹ رونمایی شد وفادار خواهد ماند. لیست موتورهای این کراس‌اوور جدید فعلاً مشخص نیست اما انتظار می‌رود با جیپ رنگید مشترک باشد. این یعنی می‌توانیم انتظار قرارگیری یک موتور ۱.۳ لیتری بنزینی توربو با ۱۳۰ تا ۱۸۰ اسب بخار قدرت را در زیر کاپوت توناله داشته باشیم.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۱۵ دیدگاه‌ها

  1. Benz

    ۱۹ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (1962 ديدگاه)

    خوب برند های مرده زنده میشوند

    موافقم 17
    مخالفم 2
    1. NAVID۰۰۹۸

      ۱۹ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (10056 ديدگاه)

      به نظر من ، به جزء آلفا که پتانسیل قدرتمندتر شدن در این زمانه و در زمانه‌های آینده را هم داره به سبب کاراکتر خاص ایتالیائیش ،،،
      DS و لانچیا بهتر هست که آماده بشوند جهت الکتریکی شدن و توسعه‌ی این دو برند برای پیشرانه‌های درون‌سوز فعلی بی‌فایدَست !

      موافقم 20
      مخالفم 6
      1. Sina

        ۱۹ بهمن ۱۳۹۹
        سوابق: (2427 ديدگاه)

        من با آقا نوید یکم مخالفم
        لانچیا تو ساخت ماشین باحال پرفورمنس معروفه
        پس استفاده از تکنولوژی های موجود در موتور های بنزینی آلفا و فراری براش مفیده و میتونه روز های اوجش رو برگردونه

        اما با بخشی که گفتین DS بهتره برقی بشه موافقم

        موافقم 11
        مخالفم 2
        1. NAVID۰۰۹۸

          ۱۹ بهمن ۱۳۹۹
          سوابق: (10056 ديدگاه)

          آخه آقا سینا ، پرستیژ برندشون و گذشتشون چنین به نظر میاره !

          موافقم 4
          مخالفم 8
    2. یانکی

      ۱۹ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (2354 ديدگاه)

      بهترین کار فروختن مازراتی آلفا لانچیا بود.این برندها فقط سر بار هستند.شاخهای آمریکایی باید بفروشن و پول در بیارن تا خرج این برندهای بدونه مشتری بشه.هی میگن کاهش هزینه بعد میرن برای مازراتی سوپر کار میزنن.اونوقت داج با اون عظمت و فروشش سه تا مدل سالخرده داره.هر چند بزودی مازراتی و آلفا با توجه به نداشتن مشتری از دور خارج میشن.

      موافقم 9
      مخالفم 28
      1. NAVID۰۰۹۸

        ۱۹ بهمن ۱۳۹۹
        سوابق: (10056 ديدگاه)

        یانکی جان
        شما خودت متوجه شدی چی میگی !
        توجه کردی تمام کامنت شما حاصل یه تعصب عشق آمریکائیه !

        من هم دوج کرایسلر را دوست دارم و هم آلفا مازراتی لانچیا .
        اما اینکه تعداد زیرمجموعه‌هاشون زیاد هست و نمیتوانند به هَمَشون توجه کنند و مدام در حال توسعه‌ی محصولات باشند ، مُقَصِرش آلفا و مازراتی لانچیایی هست که کوهی از اصالت و پشتوانه در پشت نامشان خوابیده !

        یه سرچ بکنید ببینید آلفا مازراتی لانچیا چی بودن و امروزه چی شدن !

        اما موافق شما هستم و اگر به یه شرکتی مثل فولکس یا bmw میفروختندش ، اون موقع متوجه میشدیم که چطور شکوفا میشدند که شما هم آرزوی داشتن چنین برندهایی را داشتید !

        علم مدریت شرکت‌ها با تولید محصول متفاوت هست !
        آلمانی‌ها در جهان ثابت کردن که در مدریت کردن لِنگه ندارند ، برعکس آمریکایی‌ها یا فرانسوی‌ها که فقط در شرایط ایده‌آل جامعه خودنمایی میکنند و همین که شرایط سخت میشه ، برندها و زیرمجموعه‌هاشون را یا ورشکسته یا میفروشند یا تضعیف میکنند .

        بحران اقتصادی سال ۲۰۰۸ یادمون نرفته ، که فقط آلمانی‌ها و ژاپنی‌ها جان سالم به در بردند و بقیه یا به خواب رفتن یا ورشکسته شدن یا به کمک دولت‌هاشون سرپا ماندن یا فروخته شدن !!!

        موافقم 13
        مخالفم 7
      2. [—{*AMIN_MC20*}—]

        ۱۹ بهمن ۱۳۹۹
        سوابق: (2098 ديدگاه)

        باشه باشه
        شوبخیر

        موافقم 2
        مخالفم 3
  2. میثم

    ۱۹ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (3524 ديدگاه)

    دی اس رو مثلا چند ساله زنده کردن
    ابهت و خلاقیت اون دی اس های قدیمی کجا این جدیدها کجا
    اگه بخوان لانچیا رو هم اینطوری زنده کنن همون بهتر که نکنن حداقل قدیمیها با خاطره اش حال کنن
    حتما میخوان یه پلتفرم بزنن به احتمال زیاد هم کراس اوور و با چند تا برند تولید کنن که تفاوتشون هم تو چراغ و سپر و جلوچنجره باشه

    موافقم 5
    مخالفم 10
  3. Amir

    ۱۹ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (121 ديدگاه)

    کار خوبی می کنن احیا می کنن
    بازار هاچ بک های داغ واقعا داغه لانچیا در گذشته با دلتا کلی افتخار کسب کرده همون دلتا رو درست حسابی احیا کنن کلی جلو می افتن
    الان کراس اور ها هم خیلی طرفدار دارن بخاطر همین دی اس هم می تونه کمکشون کنه
    آلفا هم هاچ بک های خوب بده یه جایگزین برای 4c یا 8c بده هم عالی میشه
    8c جدید می تونه رقیب خوبی برای مازراتی mc20 باشه

    موافقم 7
    مخالفم 1
    1. [—{*AMIN_MC20*}—]

      ۱۹ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (2098 ديدگاه)

      به نظر من بهتره آلفا و مازراتی رو با هم رقیب نکنن

      موافقم 2
      مخالفم 2
  4. بهنام

    ۱۹ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (492 ديدگاه)

    لانچیا دلتا محصول خوب و زیبایی بود میتونه روی پلتفرم دی اس فور جدید تولید بشه. اپسیلون هم میتونه روی دیگر پلتفرم های سیتروئن تولید بشه چون توسعه ی پلتفرم جدبد برای این برند بصرفه نیست. چه خودروهایی با برند لانچیا تو دهه ی هفتاد و هشتاد میلادی ساخته شدند!؟ عالی، زیبا و خاطره انگیز بودند

    موافقم 5
    مخالفم 0
  5. ??Amin_sto??

    ۱۹ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (293 ديدگاه)

    واقعا اینا لیاقت داشت برند های با اصالت و خاصی همچون مازراتی و آلفارومئو رو ندارن
    حیف آلفارومئو نیست که پژو سیتروئن هدایتش کنه

    موافقم 6
    مخالفم 10
  6. ?Ali Hossein?

    ۱۹ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (494 ديدگاه)

    لانچیا قدیما خیلی شاخ بود ولی الان……

    موافقم 9
    مخالفم 1
  7. Hl>i

    ۱۹ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (137 ديدگاه)

    استلانتیس کار خیلی سخت و پیچیده ای در پیش داره همراه با سرمایه فراوان
    چون در این ابر شرکت چند ملیتی کم نیست برند های بد حال سکته ای رو به موت
    مثل لانچیا، داج، کرایسلر و با درصد کمتر الفارومئو، مازراتی، و خود فیات که نیاز مبرمی به سرمایه و تکنولوژی دارن برای برگشت به بازار و تکرار روزهای پرشکوه قبلشون
    و میشه گفت تمام فشار این مجموعه روی شانه های جیپ و رم و پژو قرار دارد

    ‏+|<i

    موافقم 5
    مخالفم 4
    1. [—{*AMIN_MC20*}—]

      ۱۹ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (2098 ديدگاه)

      اگه دقت کنی
      اکثر زیر مجموعه های فیات حال خوبی ندارن
      این نشون از مدیریت ضعیفه

      موافقم 5
      مخالفم 2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا