لندروور-رنجروور

تائید تولید رنجروور الکتریکی با چاشنی تعویق در عرضه!

اگرچه خبرهای مربوط به تولید رنجروور تمام الکتریکی جدید نیستند اما برخی افراد معتقدند این خودرو تنها نسخه‌ای از یک خانواده نخواهد بود بلکه محصولی کاملاً جدید خواهد بود. ظاهراً این خودرو ارتفاعی کمتر از ولار داشته اما طول آن هر دو مشابه هم خواهد بود.

اما پیش از آنکه خیلی هیجانی شوید باید گفت زمان بیشتری را باید منتظر این خودرو بمانیم زیرا قرار است این خودرو از همان معماری MLA جگوار XJ تمام الکتریکی استفاده کرده و دو خودرو تقریباً در یک زمان معرفی شوند.

طبق گفته اتوکار، یکی از مقامات جگوار لندروور به سرمایه‌گذاران گفته که این دو خودروی الکتریکی بجای ماه‌های آگوست و سپتامبر در اکتبر و نوامبر رونمایی خواهند شد. مدیر این خودروساز بریتانیایی همچنین به محصول جدید و ناشناخته‌ای با نام MLA MID اشاره کرده که آن نیز با تأخیر معرفی خواهد شد.

البته مدیر جگوار لندروور به سرمایه‌گذاران این اطمینان را داده که مهندسان شرکت در حال کار روی نسل بعدی رنجروور و رنجروور اسپورت بوده و شیوع کرونا تأثیری روی روند توسعه آن‌ها نداشته است. همچنین کار توسعه دیفندر ۹۰ نیز طبق برنامه‌ریزی‌ها پیش می‌رود.

یکی از سرمایه‌گذاران خواستار برنامه‌ریزی جگوار لندروور برای کاهش سرمایه‌گذاری روی محصولات آتی شده و گفته که رقم ۳ میلیارد پوندی جدید حدود ۱ میلیارد پوند کمتر از برنامه‌های اولیه است. مدیر جگوار لندروور گفته این سرمایه‌گذاری ۳ میلیارد پوندی به عنوان روندی رو به جلو محسوب شده و شرکت اقدام به کاهش تعداد نسخه‌های مدل‌های آتی خواهد کرد تا صرفه‌جویی مالی صورت پذیرد.

او همچنین گفته دیفندر جدید از نظر فروش قواعد بازی را تغییر خواهد داد مخصوصاً اینکه نسخه‌های جدیدی از آن در راه است. ظاهراً جگوار لندروور انتظار دارد در سال حدود ۱۰۰ هزار دستگاه دیفندر را به فروش برساند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. پارسا عشق ماشین

    ۳۰ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (117 ديدگاه)

    لند روور اگه سدان بسازه زیاد خوب نیس ولی من زیاد نمی دونم ولی شاید اشتباه کنم ولی لند روور به شاستی بلنداش معروفه ولی من شاید اشتباه می کنم البته شرکتی دیگه تو سال 2020 باید یک ماشین برقی داشته باشه

    موافقم 4
    مخالفم 2
    1. ارشیاSVJ

      ۳۰ شهریور ۱۳۹۹
      سوابق: (1749 ديدگاه)

      شاستی بلند دیگه چیه برادر؟
      باید بگی کراس اوور یا اس یو وی
      لندروور سدان یا برقی هم نظری ندارم چون احتمالا جگوار میسازش بعد لندرور اسم خودشو طراحیشو میزاره روش
      همون کاری که تو کراس اوور های جگوار کردن.
      به نظرم هیچ دوتا شرکتی انقد از ادغام شدن نفع نبردن که جگوار و لندروور بردن!!!

      موافقم 2
      مخالفم 0
    2. AMH-mc20

      ۳۰ شهریور ۱۳۹۹
      سوابق: (2098 ديدگاه)

      اگه سدان بسازه کل تاریخچه کمپانیش رو میبره زیر سوال

      موافقم 4
      مخالفم 3
  2. زیزیگولو

    ۳۰ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (4888 ديدگاه)

    طراحی بدنه ش که خوشکله ولی به نظر من سدان با اسم رنجروور جور در نمیاد

    موافقم 3
    مخالفم 0
  3. یوسف

    ۳۱ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (939 ديدگاه)

    هر چی بسازی
    ما دوست داریم لندی

    موافقم 1
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا