لندروور-رنجروور

معرفی رنجروور SV کوپه در ژنو

لندروور اولین تصویر تیزری رسمی از رنجروور SV کوپه را منتشر و اعلام کرد این خودرو در نمایشگاه ژنو ۲۰۱۸ رونمایی خواهد شد.


خودروی مورد بحث که توسط شرکت اولین شاسی‌بلند کوپه لوکس و فول سایز خوانده می‌شود توسط بخش خودروهای خاص جگوار لندروور ساخته خواهد شد و دارای طراحی بدنه احساس‌برانگیز و کابینی فوق‌العاده آرام خواهد بود.

بریتانیایی‌ها چیز زیادی درباره این خودرو نگفته‌اند اما اخیراً تصاویر جاسوسی آن منتشر شده‌اند. تصاویر نشان می‌دهند که این کوپه دارای طراحی آشنایی خواهد بود اما فرمی اسپورت تر و خط سقفی دینامیک‌تر خواهد داشت.

تصویر کابین منتشر شده توسط لندروور ما را با فضایی لوکس که دارای پوشش چرم مرغوب، تریم چوب و کنسول مرکزی کامل می‌باشد آشنا می‌کند. همچنین می‌توانیم صندلی‌های عقب انفرادی و عناصر متالیک متعدد را ببینیم.


لندروور می‌گوید این خودرو ادای احترامی به نسل اول رنجروور خواهد بود که به عنوان مدلی دو درب و کوپه در سال ۱۹۷۰ عرضه شد. تنها ۹۹۹ دستگاه از کوپه جدید این شرکت تولید می‌شود و در بازارهای مختلفی در دسترس خواهد بود.


مدیر SVO در بیانیه‌ای گفته که رنجروور SV کوپه ترکیب فوق‌العاده‌ای از اشرافیت و کمیاب بودن را ارائه خواهد کرد. او همچنین می‌افزاید رونمایی این خودرو لحظه‌ای مهم برای لندروور، رنجروور و بخش خودروهای ویژه شرکت خواهد بود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. M.us

    ۵ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (237 ديدگاه)

    هنوزم اون رنجروور هایی که قبل انقلاب اومدن و میبینم لذت میبرم افرودر توانا و یکی از بهترین ها دستگیره هاش لای در بودخیلی خوبه نمیدونم چرا ولی همه ی ماشینای کلاسیک یه حس و حال دیگه ای دارن فارغ از دغدغه مصرف سوخت و الودگی و محدودیت ها ساخته شده بودن و در یک کلام برای یه عمرزندگی کردن ساخته شده بودن برای تحمل سختی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. mehran (fox)

    ۵ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (214 ديدگاه)

    مگه میشه ماشین باز و به خصوص افرود باز اونم با چاشنی لوکسش باشی ورنج رورو دوس نداشته باشی…بی صبرانه منتظر رونمایی این شاهکار به همراه آئودی Q8 و ب ام و X7م

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Fk

    ۵ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (232 ديدگاه)

    اخ اخ چقدر منتظر این مدل بودم
    همیشه میپرسیدم چرا دیگه نمیزنه
    الانم که داره محدود تولید میکنه
    أفرود سوار نیستم ولی تجربه سواری باهاش دارم از تهران ب لاهیجان و سیاهکل و دیلمان
    لذت بردم از ماشین عالی بود عاااااالی
    انگلیس بازا حالشو ببرن
    ی اس دیگه رو شد !!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. یاس ی

    ۷ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (1019 ديدگاه)

    رنجروور ی اسطوره توی رده خودش هست، وقتی اسم ماشین آفرود را میشنوی ناخودآگاه مغز به شما چندتا اسم میده، اگه بالای پنجاه سال سن داشته باشی لندروور،رنجروور، بلیزر ، پاترول، لندکروزر، اولین اسامی هستن که به شما یادآوری میشن، اگه پنجاه به پایین داشته باشی بعد از این بزرگان میرسی به پاجیرو ، جی کلاس و هاموی و نسلهای جدید اون بزرگان که ابتدا اسم بردم، جی کلاس و هاموی به خاطر اینکه کمیاب بودن نسلهای قبل از ما یک مقدار کمتر شناخت دارن، ولی لندروور و رنجروور را تقریبا همه میشناسن.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا