تغییرات لندروور اِووک و دیسکاوری اسپورت 2018

لندروور به تازگی تعدادی از پیشرانه‌های 4 سیلندر جدید انجنیوم را برای مدل‌های 2018 از رنجروور اووک و دیسکاوری اسپورت معرفی کرده است.


اولین پیشرانه که Si4 240 نام دارد از نوع 4 سیلندر توربوی بنزینی بوده و قدرت 237 اسب بخاری و گشتاور 340 نیوتون متری در هر دو مدل به‌روز شده‌ی اووک و دیسکاوری اسپورت دارد. به لطف فرم آئرودینامیک تر اووک، این پیشرانه در این خودرو مصرف سوخت 7.3 لیتری در هر صد کیلومتر دارد درحالی‌که مصرف سوخت دیسکو به 8 لیتر در هر صد کیلومتر می‌رسد.


دومین پیشرانه‌ی بنزینی جدید Si4 290 است که خروجی 286 اسب بخاری و گشتاور 400 نیوتون متری دارد. اووک با این پیشرانه در 6 ثانیه از سکون به سرعت 96 کیلومتر در ساعت می‌رسد و البته دیسکاوری اسپورت به نیم ثانیه بیشتر برای دست‌یابی به این رکورد نیاز دارد.


اما آخرین پیشرانه‌ی جدید از نوع دیزلی بوده و SD4 نام دارد. این پیشرانه قدرت 237 اسب بخاری داشته و در مدل دیسکاوری اسپورت مصرف سوخت 6.4 لیتری دارد. هنوز جزئیات مصرف سوخت مدل اووک اعلام نشده است.


جدای استفاده از پیشرانه‌های جدید، جگوار لندروور همچنین اووک 2018 را با رنگ‌های جدید، صندلی‌های اسپورت سفارشی با پوشش چرم و تریم دینامیک SE جدید به‌روز کرده است؛ اما دیسکاوری اسپورت 2018 نیز صندلی‌های راحت‌تر، رنگ‌های بیشتر و پکیج استایل دینامیک را داراست.

درباره نویسنده

تصویر پروفایل شاهین احمدزاده

شاهین احمدزاده، نویسنده و مترجم مطالب مربوط به دنیای خودرو در سایت پدال

6 دیدگاه

  1. mojtabaaston
    سوابق: (230 دیدگاه) ,

    مدل evoque از این جذاب تر و خشن تر بود

    پاسخ
  2. NOBLE
    سوابق: (8546 دیدگاه) ,

    .
    مشخصات فنیش عالی نباشه هم مهم نیست. ( که البته هست )
    چون طراحی بی نظیر و خاص بودن اووک و دیسکاوری رو هیچ شاسی بلندی نداره.
    خیلی زیباست.

    پاسخ
  3. تصویر پروفایل asa
    asa
    سوابق: (512 دیدگاه) ,

    اگه فقط دوتا افرودر تو جهان باشه یکی جیپ یکی
    لندروور.
    ولی باز بین این دوتا جیپ یک چیز دیگست.
    زمان جنگ جهانی دوم لندروور درواقع نوعی اسکی بود که انگلیسی ها از روی جیپ های آمریکایی رفتند.
    طراحی های جیپ تاریخی و هیچ وقت قدیمی نمیشه بلکه بر زیبایی هاش افزوده میشه ، البته این چیزی که در باره اکثر آمریکایی ها صدق میکنه.
    ضمن اینکه من فکر میکنم طراحی های جیپ مردانه تر هم هست (فقط نظر شخصی من هست)
    ارزش جیپ در برابر پولی که میدی از روور بیشتر هست و فکر نمیکنم نیازی باشه که توضیح بدم ماشین های انگلیسی تا حدی الکی گرون هستند.
    کسی هم نمیشناسم که تونسته باشه منکر توانایی ها و عظمت جیپ بشه .

    بزارید خلاصش کنم
    (کلا شاسی بلند یعنی جیپ )

    پاسخ
    1. تصویر پروفایل #ali.m#
      #ali.m#
      سوابق: (612 دیدگاه) ,

      البته حالا اسکی رفتن نمیدونم واژه درستیه یا نه اما درست میگی اولین ماشین لندرور روی شاسی یکی از ماشینای جیپ ساخته شده .(سری1)
      جیپ اولین و بهترین های این بخش رو به نام خودش ثبت کرده .البته همون لندرور سری یک هم ویژگی های خیلی عالی داشت که نظر خیلی هارو به خودش جلب کرد .
      اما الان جیپ جایگاه خودش رو از دست. داده امیدوارم برگرده به اوج خودش.چون همه برندایی که خیلی بعد تر از جیپ با الهام از خودش ماشین شاسی بلند ساختن الان خیلی خیلی جلو ترن .

      پاسخ
  4. تصویر پروفایل Fit Demon
    Fit Demon
    سوابق: (606 دیدگاه) ,

    چهرش فوق العاده جذابه و همین میتونه کلی باعث جلب نظر مشتری بشه

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.
x