لندروور-رنجروور

لندروور دیسکاوری لندمارک ادیشن، گرامیداشت 30 سال ماجرا…

لندروور می‌خواهد ۳۰ سالگی تولید شاسی‌بلند مشهور دیسکاوری را گرامی بدارد و به همین خاطر مدل ویژه‌ی لندمارک ادیشن را معرفی کرده است.


این خودرو بر پایه‌ی تریم SE ساخته شده اما به‌صورت استاندارد با پکیج ظاهری دینامیک عرضه می‌شود که شامل سپر جدید، جلوپنجره‌ی مشکی و ورودی‌های هوای سفارشی روی گلگیر می‌باشد. لندروور همچنین سقف پانورامیک عقب، مه شکن‌های جلو و چراغ‌های عقب سیگنیچر را به لندمارک ادیشن اضافه کرده است. همچنین شیشه‌های تیره، رینگ‌های ۲۰ اینچی مشکی براق و نشان‌های خاص لندمارک نیز از جمله ویژگی‌های این شاسی‌بلند بریتانیایی می‌باشند.

خریداران می‌توانند کابین این خودرو را با چرم قهوه‌ای یا آکورن سفارش دهند. در این بخش همچنین کنسول مرکزی برس خورده، سیستم صوتی مریدین ۳۸۰ واتی و تریم آلومینیومی به چشم می‌خورند. لندروور این خودرو را با پیشرانه‌های دیزلی SD4 و SD6 که قدرت ۲۴۰ و ۳۰۶ اسب بخاری دارند عرضه خواهد کرد.


تمامی مدل‌های دیسکاوری لندمارک ادیشن دارای ویژگی‌هایی هستند که گشت‌وگذار در آفرود و خارج از جاده را بهتر خواهد کرد. از جمله‌ی این سیستم‌ها می‌توان به کنترل پیشرفت سطوح اشاره کرد که به رانندگان اجازه می‌دهد سرعت پایدار خود در شرایط چالش‌برانگیز را حفظ کنند. این سیستم به همراه سیستم واکنش سطوح ۲ کار می‌کند که حالت‌های رانندگی مختلفی را فراهم کرده است. دیسکاوری لندمارک ادیشن همچنین عمق غوطه‌وری ۹۰۰ میلی‌متری و ظرفیت یدک کشی ۳۵۰۰ کیلوگرمی دارد.

لندروور دیسکاوری لندمارک ادیشن را می‌توان به مدت ۳۷ ماه و پرداخت ماهانه‌ی ۴۹۹ پوند و پیش‌پرداخت ۱۲۷۹۲ پوندی لیزینگ کرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌:::فرشاد:::

    ۳۰ فروردین ۱۳۹۸
    سوابق: (3019 ديدگاه)

    وقتی میگن شاسی بلند، دقیقا از یه همچین شاهکاری صحبت میکنن، نه یه سری بچه سوسول تازه وارد!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. MORI

    ۳۰ فروردین ۱۳۹۸
    سوابق: (22 ديدگاه)

    هه هه
    لیزینگی
    ماهانه 499 پوند

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا