لندروور-رنجروور

احتمال عرضه نسخه پرچم‌دار 8 سیلندر لندروور دیفندر جدید

ظاهراً لندروور در حال توسعه نسخه پرچمدار ۸ سیلندر از نسل جدید دیفندر است تا این خودرو را به جنگ نسخه‌های گران‌قیمت مرسدس G کلاس بفرستد.

مجله بریتانیایی اتوکار توانسته یک خودروی تست دیفندر جدید با سیستم اگزوز دارای چهار خروجی را دیده است. این ویژگی تنها در مدل‌های ۸ سیلندر جگوار لندروور دیده می‌شود. این خودروی تست از پلاک بریتانیا استفاده کرده و بررسی داده‌ها نشان داده که پروتوتایپ موردبحث از پیشرانه ۸ سیلندر ۵ لیتری سوپرشارژردار لندروور سود برده است.

این موضوع جالبی است زیرا پیشرانه ۸ سیلندر سوپرشارژردار AJ اواخر امسال از تولید خارج خواهد شد زیرا کارخانه پیشرانه فورد در حال تعطیل شدن است. جگوار لندروور قبلاً توافق تولید قوای محرکه را با ب ام و امضا کرده و آن‌ها می‌توانند از پیشرانه ۸ سیلندر ۴.۴ لیتری توربوی ژرمن‌ها در محصولات آتی خود استفاده کنند.

اتوکار می‌گوید لندروور به منظور استفاده از پیشرانه ۸ سیلندر ساخت فورد در مدل پرچمدار دیفندر اقدام به انبار کردن این نیروگاه آهنین خواهد کرد. در واقع این خودرو نسخه‌ای تولید محدود خواهد بود و حالت خاص‌تری خواهد داشت.

منابع مطلع همچنین می‌گویند بخش خودروهای سفارشی این خودروساز در فرایند تولید دیفندر ۸ سیلندر دخالتی نداشته و مهندسان اصلی دیفندر اقدام به تولید این قدبلند جدید می‌کنند.

به این ترتیب لندروور دیفندر ۸ سیلندر، قدرتی به ‌اندازه‌ی رنجروور اسپورت SVR با خروجی ۵۶۷ اسب بخار نخواهد داشت. ظاهراً دیفندر ۸ سیلندر قدرتی حدود ۵۰۰ اسب بخار را ارائه خواهد کرد. این خودروساز بریتانیایی قبلاً نسخه کم‌توان‌تر پیشرانه ۸ سیلندر ۵ لیتری موردبحث را در اف تایپ فیس لیفت ارائه کرده، پیشرانه‌ای که قدرت ۴۴۴ اسب بخار دارد. شاید همین موضوع درباره دیفندر نیز صدق کند.

نسخه پرچمدار فعلی دیفندر جدید از پیشرانه ۶ سیلندر ۳ لیتری هیبریدی ملایم با قدرت ۳۹۴ اسب بخار و گشتاور ۵۵۰ نیوتون متر سود می‌برد. همچنین تولید نسخه ۸ سیلندر دیفندر به این معنی است که خبرها درباره تولید مدل گران‌قیمت از این محصول درست بوده است.

نسل جدید لندروور دیفندر

انتظار می‌رود دیفندر ۸ سیلندر جدید در اواخر سال ۲۰۲۱ معرفی شود چراکه لندروور تولید مدل‌های الکتریکی شده جدید را در اولویت قرار داده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. Joker

    ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (522 ديدگاه)

    واسه کسایی که پول g کلاس رو ندارن بهترین انتخابه…

    موافقم 1
    مخالفم 1
    1. علی

      ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹
      سوابق: (21 ديدگاه)

      نسخه 4 سیلندرش به 100 هزار دلار میرسه. با موتور 8 سیلندر از جی کلاس هم گرونتر میشه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. مهرآیین

    ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (258 ديدگاه)

    زمانی که مدل 2020 این خودرو معرفی شد و من خبرهای مربوط به آن را در سایتهای خبری داخلی خارجی می خواندم یک جمله توجه من را جلب کرد که قابل تأمل است : (( بیش از ۱۷۰ نوع تجهیزات سفارشی برای دیفندر جدید طراحی شده‌اند که قابلیت شخصی‌سازی گسترده‌ای دراختیار خریداران قرار می‌دهند.))

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. مهردادكمال

    ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (203 ديدگاه)

    دوست داشتنیه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا