لوتوس

اصالت محصولات اسپورت لوتوس حفظ می‌شود

رئیس لوتوس آقای Jean-Marc Gales می‌گوید تولید مدل‌های اسپورت این کمپانی در نورفولک بریتانیا باقی خواهد ماند اما کراس اوور آینده این شرکت شاید در خارج از این کشور ساخته شود.


از زمانی که لوتوس تحت تملک جیلی چین درآمده اعلام کرده که نسل جدید محصولات خود را توسعه خواهد داد و اولین مدل از این دست تا سال ۲۰۲۱ وارد بازار خواهد شد.


محصولات جدید لوتوس شامل یک شاسی‌بلند نیز خواهند بود که بنا به گفته رئیس شرکت، بخش جدیدی از بازار را به خود اختصاص خواهد داد.
او گفت:

ما همیشه خودروهای اسپورت خواهیم داشت اما به دنبال کلاس‌های خودرویی دیگر نیز هستیم. بازار شاسی بلندها نیز تغییر کرده و به بازاری بزرگ با خریداران فراوان تبدیل شده است. کراس اوور لوتوس محصولی سبک و آئرودینامیک خواهد بود و هیچ شباهتی به دیگران نخواهد داشت. ما در حال کار بر روی آن هستیم. آینده بسیار روشن است.


Gales همچنین می‌گوید لوتوس به ساخت خودروهای اسپورت در تأسیسات بریتانیای خود ادامه خواهد داد اما شاید دیگر مدل‌های در جای دیگری توسعه یابند. او می‌گوید:

ما برای ساخت خودروهای اسپورت در بریتانیا خواهیم ماند اما دیگر محصولات شاید این‌گونه نباشند.


رئیس لوتوس می‌خواهد نسل بعدی مدل‌های الیزه، اگزیج و اوورا از سال ۲۰۲۱ با پلتفرم مشترکی عرضه شوند.
Gales در خاتمه می‌گوید:

ما هنوز به دنبال نسل بعدی محصولات هستیم. یک کتاب باز وجود دارد که خوب است. ما تاریخ خودروسازی در حد جهانی داشته و من تحولات چند وقت اخیر را یک فصل جدید می‌بینم. یک فصل کتاب بسته شده و دیگری شروع می‌شود. این خبر خوبی برای ما و منطقه ماست. کارهای زیادی برای انجام دادن داریم…

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. محمدرضا

    ۳۰ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (211 ديدگاه)

    سلام . چند وقتی هست که کلا به خبرهای خارجی میپردازین . فکر نمیکنید یکم تنوع با اخبار داخلی خوب باشه ؟ هر چند که خبر داخلی خودرویی خاص نداریم ! اما بنظرم از تنوع گذشته خارج شدید ..
    ارادت

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. گیجو ویج توی دایره میچرخم مثه پرگار(LAST VIPER)

    ۳۰ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (589 ديدگاه)

    خبر خیلی خوبی بو د جیلی واقعا سرمایه گذار خوبیه
    پلتفرم کراس اوور جیلی هم میتونه از وولوو باشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. parsa

    ۳۰ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (167 ديدگاه)

    بعد از مدت ها یه خبر نسبتا خوب، ولی خیلی دوست ندارم شاسی بلند بسازه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. کیانوش38

    ۱ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (98 ديدگاه)

    لوتوس و شاسی بلند؟!!!!
    مگه لوتوس همون نبود که ماشیناش به خاطر وزن کم و ساختار ایرودینامیکی عالی شناخته می شد؟ کالین چپمن بزرگ، موسس لوتوس تموم ایده آلش از ساخت خودرو چنین مواردی بود. بد نیست دوباره به شعار معروف چپمن برگردیم که می گفت “اضافه کردن نیرو شما را در مسیر مستقیم سریعتر میکند. کم کردن وزن شما را همه جا سریعتر میکند”. پس خواهش میکنم که از اصالت صحبت نکنید دیگه!

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا