لکسوس

بررسی لکسس GS350 F Sport مدل ۲۰۱۴

لکسس GS350 F Sport خودرویی است که برای علاقه‌مندان به رانندگی، به‌ویژه آن‌هایی که به دنبال دینامیکی در ورای خودروهای معمولی هستند، ساخته شده است. اگر فکر می‌کنید که رانندگی با این کلاس خودرو هیجان لازم را ندارد، حتماً باید لکسس GS350 F Sport را یک سدان اسپورت لوکس است، امتحان کنید. این خودرو اگرچه به اندازه لکسس IS F مدل ۲۰۱۴ عملکردش تهاجمی نیست، ولی در همین حال، عنوان «اسپورت» برای آن کاملاً درست و به‌جا به کار رفته است.
خودرویی که در ادامه تست شده، یک لکسس GS350 با دیفرانسیل تمام‌چرخ متحرک با قیمت ۴۹۹۵۰ دلار است که پکیچ‌های F Sport (۵۶۹۵ دلار) و سیستم راهبری (۱۷۳۵ دلار) به آن اضافه شده‌اند.

2014 Lexus GS350 F-Sport track
۲۰۱۴ Lexus GS350 F-Sport track
تازه‌های مدل ۲۰۱۴
لکسس GS350 F Sport مدل ۲۰۱۴ از لحاظ طراحی بیرونی تغییر چندانی نداشته است و تنها یک جلوبندی جدید با ظاهری تهاجمی‌تر شاهد هستید. آپشن‌های تجهیزاتی که برای مدل جدید اضافه شده‌اند شامل مواردی مانند یک نمایشگر سربالا با رنگ‌های کامل و خوانا، هشدار ترافیک پشت‌سر برای سیستم مونیتورینگ نقطه کور و بازکننده صندوق‌عقب خودکار هستند. سیستم Siri Eyes Free نیز کنترل صوتی مناسبی را برای کاربران اپل فراهم می‌کند. در همین حال، سیستم دید در شب مدل قبلی، دیگر در مدل کنونی استفاده نشده است. از دیگر تغییرات مهم برای مدل ۲۰۱۴ می‌توان به پکیج «لاکچری» اشاره کرده که در آن صندلی‌های جلو با بهترین‌های این کلاس خودرو می‌توانند رقابت داشته باشند و همچنین فضای صندلی‌های عقب رشد قابل‌توجهی داشته است.

2014 Lexus GS350 F-Sport track
۲۰۱۴ Lexus GS350 F-Sport track
درون GS350 F Sport
همان‌طور که انتظار می‌رود، کابین لکسس GS350 F Sport مدل ۲۰۱۴ بسیار راحت و دلپذیر است و جایی است که می‌توان زمان زیادی را در آن سپری کرد. این کابین، همان حسی را منتقل می‌کند که از برند لکسس به‌عنوان تولیدکننده خودروهای لوکس سراغ داریم. کابین GS350 F Sport تکنولوژی‌های زیادی در خود دارد تا شما را به دنیای پیرامون متصل کند. خودروی تست‌شده دارای پکیج آپشن «راهبری» بوده که شامل یک صفحه نمایش ۱۲/۳ اینچی، سیستم Enform لکسس با دستیار مقصد (ترافیک و آب‌وهوای مقصد) و رادیوی Sirius XM می‌شود.

2014 Lexus GS350 F-Sport Interior
۲۰۱۴ Lexus GS350 F-Sport Interior
پکیج F Sport نمونه‌های بیشتری از امکانات راحتی را به GS350 اضافه می‌کند. البته در این تست، چون در فصل تابستان قرار داریم، موارد مخصوص آب‌وهوای سرد مانند گرم‌کن صندلی‌های جلو و فرمان و شستن یخ از شیشه جلو امتحان نشده است. در همین حال، امکاناتی مانند خنک‌کننده صندلی جلو و سایه اتوماتیک شیشه عقب از مواردی بودند که برای مقابله با گرمای تابستان مورد استفاده قرار گرفتند. همچنین صندلی راننده با تنظیم در ۱۶ جهت و فرمان مورب تلسکوپی به راننده این امکان را می‌دهد که بهترین وضعیت را برای رانندگی در پشت فرمان استفاده کند و قدرت کامل F Sport را به کار گیرد.
F Sport صندلی‌های اسپورتی را اضافه کرده که کاملاً برای یک سدان اسپورت متناسب هستند. چرم صندلی‌ها، راحتی فوق‌العاده‌ای دارد و چوب به کار رفته در داشبورد، درها و کنسول، حس لوکس بیشتری را در داخل کابین منتقل می‌کند. همچنین چرم فاکس در نقاطی مانند پنل درها، بالای پنل ابزارها و کناره‌های کنسول به این حس بیشتر کمک می‌کند. در همین حال، صندلی‌های عقب استفاده لازم را از بزرگ‌تر شدن کابین برده‌اند و در حال حاضر اشخاص قدبلند در آن‌ها احساس راحتی می‌کنند.
در پکیج F Sport با قیمت ۵۶۹۰ دلار امکانات دیگری همچون چرخ‌های ۱۹ اینچی آلومینیومی با تایرهای «تمام‌فصل»، سیستم تعلیق منحصربه‌فرد با دامپینگ انطباقی، ترمزهای بزرگ‌تر در جلو، اسپویلر عقب، تریم آلومینیوم در داخل کابین، خط سقف مشکی، پنل‌های جلو و عقب منحصربه‌فرد در بدنه و جلوپنجره شبکه‌ای و شیشه در جلو با قابلیت جذب آب اضافه می‌شود.

2014 Lexus GS350 F-Sport
۲۰۱۴ Lexus GS350 F-Sport
GS350 در جاده
دید راننده در GS350 F Sport برای یک سدان اسپورت بسیار خوب است؛ نقاط کور در کمترین حالت خود قرار دارند و در همین حال، آپشن مونیتورینگ نقطه کور با قیمت ۷۰۰ دلار در ترافیک شدید کارآیی زیادی خواهد داشت. همچنین دوربین‌های نمای عقب استاندارد و دوربین‌های زنون رانندگی در شب و پارک دوبل در یک شرایط سخت را بسیار راحت‌تر می‌کنند.

2014 Lexus GS350 F-Sport
۲۰۱۴ Lexus GS350 F-Sport
GS350 F Sport برای پیشرانه از یک موتور ۳/۵ لیتری V6 استفاده می‌کند که قدرت مناسبی برای یک سدان اسپورت به همراه دارد (۳۰۶ اسب‌بخار قدرت و ۳۷۵/۵ نیوتن‌متر گشتاور). این موتور همراه با یک گیربکس اتوماتیک ۶ سرعته آرام و مطمئن عرضه شده که می‌توان با پدل‌شیفترهای روی فرمان نیز آن را به صورت دستی کنترل کرد.

2014 Lexus GS350 F-Sport engine
۲۰۱۴ Lexus GS350 F-Sport engine
عملکرد مناسب گیربکس
این خودرو، از چیزی که به عنوان یک لکسس انتظار می‌رود، چابک‌تر است. گیربکس ۶ دنده نسبت به مدل پارسال ارتقا پیدا کرده و نسبت به فشردن پدال گاز، واکنش بهتری را از خود نشان می‌دهد. پدل‌شیفترها بر روی فرمان که امکان تغییر دستی دنده‌ها را فراهم می‌کنند، عملکرد بسیار خوبی دارند. سیستم گیربکس به کار رفته در این لکسس شاید اندکی نسبت به سدان‌های اسپورت دیگر قدیمی باشد، ولی شیفت دنده بسیار با آرامش و به موقع انجام می‌گیرد و هیچ مشکلی از بابت گیربکس مشاهده نمی‌شود. در همین حال، استفاده از دیفرانسیل تمام‌چرخ متحرک در جاهایی که جاده‌ها و خیابان‌های ناهموار زیادی دارند، یک مزیت محسوب می‌شود.

2014 Lexus GS350 F-Sport
۲۰۱۴ Lexus GS350 F-Sport
جمع‌بندی
لکسس GS350 F Sport مدل ۲۰۱۴ خودرویی است که می‌تواند برای رانندگانی که نیاز به شرایط اسپورت بیشتری احساس می‌کنند، بسیار مفید باشد. این مدل، یک سدان لوکس اسپورت به معنای واقعی است و تمام امکانات راحتی لازم را در اختیار شما خواهد گذاشت. البته این مدل نسبت به مدل پایه GS350 پایداری کمتری دارد و سطحی از رانندگی دینامیک را به صاحبش ارائه می‌کند. سیستم تعلیق اسپورت به‌خوبی پرداخته شده، ولی در همین حال، بر کیفیت سواری تأثیر منفی نگذاشته است. در هر صورت، GS350 F Sport کنونی نوعی از اسپورت است که می‌خواهد در عین اسپورت بودن، تعادل بین راحتی و اسپورت را نیز رعایت کند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

مسعود انیس حسینی

مسعود انیس حسینی، مترجم اخبار و مطالب در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۷۶ دیدگاه‌ها

  1. یاسین

    ۲۳ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (279 ديدگاه)

    خیلی عالیه سر ریز ترین نکاتش دقت شده.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. سام

      ۲۳ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (64 ديدگاه)

      بسیار زیباست.
      اگه تو خارج از کشور باشی دکتر هم باشی میتونی به جای پژو پارس اینو بخری.

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. TopGear

      ۲۳ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (350 ديدگاه)

      هیچ ایرادی نمی تونم بگیرم…

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. matin

      ۲۴ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (233 ديدگاه)

      این مدل روایرتویا وارد کرده ولی امان از گمرکککککککککککککککککک

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. javid

    ۲۳ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (93 ديدگاه)

    هیچی نمیشه گفت جز اینکه ( واو خدایا عجب ماشینی )

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Elring-aventador

    ۲۳ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (331 ديدگاه)

    جای حرفی رو باقی نمی ذاره!

    لکسوس همیشه عالی بوده ، هست ، خواهد بود مخصوصا سدان هاش…..

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. فرید

      ۲۳ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (787 ديدگاه)

      دقیقا…من تکمیل میکنم…مخصوصا همه اش :-D

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. محمد ، عشق ژاپن

        ۲۳ شهریور ۱۳۹۳
        سوابق: (1678 ديدگاه)

        مصرف سوختش چقدره ؟؟؟ کاش لکسوس هم کار بنز و ب ام و رو انجام بده و از موتور توربو استفاده کنه ، خودم از موتور توربو متنفر بودم ولی وقتی که سوار ب ام و سری 5 و لکسوس GS250 و سنتنیال شدم به این نتیجه رسیدم که موتور توربو از تنفس طبیعی خیلی بهتره ، سنتنیال که ماشالله هر روز باید بهش بنزین بزنی ، لکسوس GS250 خیلی بهتر بود ولی وقتی پشت 528 نشستم تازه فهمیدم که چرا میلاد انقدر میگفت موتور توربو بهتره ، کاش لکسوس هم به توربو رو بیاره

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. فرید

          ۲۳ شهریور ۱۳۹۳
          سوابق: (787 ديدگاه)

          محمد جان خدمتت عرض کنم که به تازگی لکسس تو مدل جدید NX از توربو شارژ استفاده کرده.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. فرید

          ۲۴ شهریور ۱۳۹۳
          سوابق: (787 ديدگاه)

          درمورد سوختشم خدمتت عرض کنم این مدل Fsport در دو نوع AWD و RWD عرضه میشه که به ترتیپ:
          ۱۲.۳۷ تو شهر-۸.۱۱ توی بزرگراه-۱۰.۲۲ میانگین.
          ۱۲.۳۷ تو شهر-۹.۰۴ توی بزرگراه-۱۱.۲۰ میانگین.

          موافقم 0
          مخالفم 0
  4. کوشا

    ۲۳ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (118 ديدگاه)

    من همیشه عاشق این بودم که یه اسپرت خوب ژاپنی داشته باشم اینم که یک رگه هایی از لاکچری داره واویلا….

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. Just germany...

    ۲۳ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (264 ديدگاه)

    من کلا با طراحی داخلی اکثر لکسوسا مشکل دارم ( یکم سرد و کسل کنندست )
    ولی از داخل این یکی خیلی خوشم اومد.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. احسان(احسان سابق)

    ۲۳ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (2872 ديدگاه)

    طراحی فوق العاده ای داره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. فرید

    ۲۳ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (787 ديدگاه)

    با تشکر از آقای حسینی…یه سری مطالب از GS رو تو این مطلب قشنگتون نگفتین…من کوچیکتر از اونی هستم که بخوام ایراد بگیرم ولی بچه های زیادی تو این سایت هستن که اطلاعات خوبی در مورد ماشین ها از جمله لکسس دارند کاش یه مشورتی از اونها میگرفتین تا علاقه مندان ماشین برند های خودشون رو بهتر بشناسند و از تکنولوژیهاشون بیشتر آشنا بشن….بازم ممنون از مطلب خوتون.موفق و پیروز باشید.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Ahmad..F12

      ۲۳ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (2543 ديدگاه)

      فرییییید :)

      میدونیم لکسوس لوکس و پیشرفتسسسسست… :)

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. فرید

        ۲۳ شهریور ۱۳۹۳
        سوابق: (787 ديدگاه)

        احممممممممممممد :-D
        نه آخه احمد شما میدونی،من میدونم…من خودم تا چند وقت پیش از یه سری از تکنولوژی های لکسس خبر نداشتم… تو مطلبی که این همه زحمت کشیده میشه لااقل این مطالب و تکنولوژی ها گفته بشه…اینجا نخواد مطرح بشه و مردم اینجا که سایت تخصصی ماشین هست دیگه کجا میخوان بدونن و اطلاعات کسب کنن…همینجوریش طرف تو تبلیغ سان استار عکس ماشین هارو اشتباه میزنه و حتی مدل هاشم اشتباه میگه دیگه بسه…لااقل اینجا دو چیز یاد بگیریم.
        داداااااااااش همه میدونن لکسس لوکس و پیشرفتسسسسسسسسسسسسست :-D

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Ahmad..F12

          ۲۴ شهریور ۱۳۹۳
          سوابق: (2543 ديدگاه)

          بعععععله… :)

          موافقم 0
          مخالفم 0
  8. Ferrari

    ۲۳ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (415 ديدگاه)

    لکسوس مثل اسباب بازی های کودکیم هست اون اسباب بازی هایی که با گریه و زاری بزور پدر و مادرم برام می خریدند. و بعد چند مدت برام تکراری میشد یا به طور ساده لکسوس عشق امروز و فراموش شده آینده. یا خیلی ساده تر امروز از لکسوس خوشت میاد ولی بعد یه مدت کوتاه برات تکراری میشه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. hrf

      ۲۴ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (381 ديدگاه)

      پس چرا من از لکسس خسته نمیشم؟ :\

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. فرید

      ۲۴ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (787 ديدگاه)

      شما دچار دوگانگی شخصیت هستین ربطی به لکسس نداره اول سلیقت رو درست کن بعد ماشین انتخاب کن…اسباب بازیتونم اصل نبوده.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  9. Ahmad..F12

    ۲۳ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (2543 ديدگاه)

    امکانات و قیمتش خوبه کیفیت لکسوس هم که زبان‌زد هست ولی از IS-F بیشتر خوشم میاد

    در مجموع خیلی خوبه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. فرید

      ۲۳ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (787 ديدگاه)

      همه چیز لکسس زبان زده لامصصصصصصب :-D
      احمد جان این F SPORT هست و با ISF فرق داره…نمیشه این دو رو با هم مقایسه کرد.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Ahmad..F12

        ۲۴ شهریور ۱۳۹۳
        سوابق: (2543 ديدگاه)

        میدونم فرید،

        میگم از اون بیشتر خوشم میاد

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. فرید

          ۲۴ شهریور ۱۳۹۳
          سوابق: (787 ديدگاه)

          آره…ولی من از ISF خوشم نمیومد ولی الان عاشق RCF هستم.

          موافقم 0
          مخالفم 0
  10. علی آهنگر

    ۲۳ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (375 ديدگاه)

    دقت کردین ماشینای لوکس خارجی یه چیزایی داره کا ما اصلا نمیدونیم چیه و به چه دردی میخوره حتی اگه بهمون هم بگن تعجب میکنیم :D

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. توفیقی

    ۲۳ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (1122 ديدگاه)

    بهترین برند ژاپنی.فقط طراحی هاش خیلی ساده و شبیه تویوتا شده.یکم محافظه کارانه رفتار میکنه لکسوس

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. توفیقی

    ۲۳ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (1122 ديدگاه)

    مدل LS600h یه چیز دیگس.خودرو به تمام معنا

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. فرید

      ۲۴ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (787 ديدگاه)

      اوووووووووووووووووووف اون که شااااااااهه لکسسه.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  13. توفیقی

    ۲۳ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (1122 ديدگاه)

    LFA مزخرف بود ولی LF-LC خوبه.

    موافقم 0
    مخالفم 1
    1. فرید

      ۲۴ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (787 ديدگاه)

      نگوووووووووو کجا LFA مزخرف بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟شاهکار مهندسی لکسس بوده…نگو نگو…اااااووووو.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  14. توفیقی

    ۲۳ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (1122 ديدگاه)

    خیلی خودرو کم خرج و کم استهلاک و بادوام و لوکسی هست.که بهترین ژاپنیه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. TopGear

    ۲۳ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (350 ديدگاه)

    از بغل فوق العادس!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. Carbonado Aventador

    ۲۳ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (4461 ديدگاه)

    با 60000 دلار چه ماشین آمریکایی ای می شه خرید؟؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. datsun

      ۲۳ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (3431 ديدگاه)

      دوج چلنجر

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. باربد.فقط شورولت.فقط کامارو

      ۲۳ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (810 ديدگاه)

      محمد حسین جان.
      موستانگ میشه خرید
      کامارو میشه خرید البته به غیر از Z28
      چلنجرم میشه خرید.
      کوروت میشه خرید و….
      تا چی بخوای داداش. :)
      انشالله هر کدومو که دوست داری بخری داداش البته میدونم لامبو بیشتر دوست داری.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Carbonado Aventador

        ۲۴ شهریور ۱۳۹۳
        سوابق: (4461 ديدگاه)

        شما دعا کن که ما یه دوچرخه بخریم , لامبو پیش کشمون!!!
        هههه

        موافقم 0
        مخالفم 0
    3. Ghost

      ۲۴ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (168 ديدگاه)

      آمریکاییش که قیمتا معلومه ، ولی تو خود اونجا آر ایکس کارکرده ی بسیار تمیزو کم کارکرد یکی از دوستام خرید 27.000.000 $ !

      :|

      موافقم 0
      مخالفم 0
  17. datsun

    ۲۳ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (3431 ديدگاه)

    Gs350 بهترین سدان لوکس متوسط 2014

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Arash

      ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۴
      سوابق: (5 ديدگاه)

      از کجا گفتم برو تو فول کامل این بشین بعد تو فول کامل e class و سری ۵ بشین -تو جهان بهترین سدان ها اینان

      موافقم 0
      مخالفم 0
  18. خاوری

    ۲۳ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (15 ديدگاه)

    خیلی خوش ساخته…آفرین لکسس

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. صادق

    ۲۳ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (2124 ديدگاه)

    خیلی تر تمیزه لامصب

    یه نکته ای که با دیدنش توی این ماشین خوشحال شدم این بود که، از اون جلوپنجره خیلی بزرگ جلوی ماشین استفاده نکرده

    واقعا ابهت ماشیت از بین میرفت

    چراغای زیبای لکسس کمتر توی چشم میومد

    بعدشم طراحیش بد از مدتی ممکن بود خسته کننده بشه (البته اینا رو از نظر خودم گفتم)

    اما این عالیه

    مبارک داش فرید باشه :D

    راستی این مستقیما رقیب کی میشه، سری 5 ؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. فرید

      ۲۴ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (787 ديدگاه)

      فدات بشم صادق جان مرسی عزیز…این خیلی وقته که به بازار اومده فقط تو این پست در موردش گفته ولی ناقص.
      آره عزیز رقیب سری ۵ بنز ای و…

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Ahmad..F12

        ۲۴ شهریور ۱۳۹۳
        سوابق: (2543 ديدگاه)

        فرید چرا پلتفرم اینفینیتی رو برداشته حالا :D

        از بغل نگاش کن کپی برابر اصل اینفینیتی Q50 هست

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. فرید

          ۲۵ شهریور ۱۳۹۳
          سوابق: (787 ديدگاه)

          جاااااااااااان؟؟؟؟خوبی احمد جان؟؟؟؟؟

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. فرید

          ۲۶ شهریور ۱۳۹۳
          سوابق: (787 ديدگاه)

          احمد توروخدا این حرفارو نز یکی ندونه این حرفارو باور میکنه…آخه این دوتا چه ربطی به هم دارن آخه…یعنی هر ماشینی شبیه هم باشه(که نییییست) پلتفرمش یکیه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟از تو دیگه انتظار نداشتم.نا امیدم کردی رفیق.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. Ahmad..F12

          ۲۷ شهریور ۱۳۹۳
          سوابق: (2543 ديدگاه)

          بابا خب شبیه بود به نظر من دیگه

          بیخیال دوست دارم، هم خودتو هم لکسوستو :)

          موافقم 0
          مخالفم 0
  20. hrs

    ۲۳ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (39 ديدگاه)

    ببخشید من یه سوال دارم من یه اینترنت از مخابرات گرفتم بهد از یک سال خیلی کند شده لطفاَ راهنمایی کنید.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Carbonado Aventador

      ۲۳ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (4461 ديدگاه)

      همینه داداش!
      اگر کند نمی شد باید شک می کردی!

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. صادق

      ۲۳ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (2124 ديدگاه)

      داداش hrs راستش نمیدونم سرعت اینترنتت چنده و چه جوریه، ولی برای اینترنتای معمولی (از خطوط اشتراکی بین چند نفر نباشه) سرعت دانلودد باید اینجوری باشه

      برای سرعت 256، سرعت دانلود = 30-40

      برای سرعت 512، سرعت دانلود = 60-70

      برای سرعت 1024، سرعت دانلود = 120-140

      برای سرعت 2048، سرعت دانلود = 250-270
      یه ذره این ور اون ورش طوری نیست.

      برای سرعت پیج، کلا مخابرات سرعت پیجش یکمی کمه، ولی میتونی با مرکز 2020 تماس بگیری، اونا خطت رو ریست کنن، یا اگه مشکلی داشته باشه حل میکنن

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Carbonado Aventador

        ۲۳ شهریور ۱۳۹۳
        سوابق: (4461 ديدگاه)

        درود بر صادق فرزند انزو!
        مال من 2 مگ هستش ، در بهترین حالت 120 کیلو بایت می ده!
        باور کن یک شب نمی شه که بهشون فهش ندم!

        موافقم 0
        مخالفم 1
        1. فرهاد

          ۲۴ شهریور ۱۳۹۳
          سوابق: (378 ديدگاه)

          خب شاتل بگیرید
          یه طرح دازه شبا هم دانلود رایگان داره

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. Carbonado Aventador

        ۲۳ شهریور ۱۳۹۳
        سوابق: (4461 ديدگاه)

        صادق می خوام برات یه text باحال بیام!

        موافقم 0
        مخالفم 0
      3. صادق

        ۲۴ شهریور ۱۳۹۳
        سوابق: (2124 ديدگاه)

        احوال ممد

        اینترنت ایران که واقعا هندلی و مضخرفه

        ولی گفتم این رفیقمون یه تماس بگیره شاید مشکلش برطرف بشه

        راستی text چی شد؟

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Carbonado Aventador

          ۲۴ شهریور ۱۳۹۳
          سوابق: (4461 ديدگاه)

          خوبم قربان!
          حالا می گم!

          موافقم 0
          مخالفم 0
    3. Ahmad..F12

      ۲۴ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (2543 ديدگاه)

      hrs جان متأسفانه باید بگم مخابرات بیشتر از حد مجاز و پهنای باندی که در اختیار داره یوزر تعریف کرده و این مشکل به خاطر اونه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  21. ماسل کار

    ۲۴ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (211 ديدگاه)

    سلام
    یه پارس LX هس موتور زانتیاس همه چیش همون LX ه فقط موتورش به طور سفارشی روی ماشین گذاشتن
    امکانات:4شیشه برقی,پاور ویندوز,…
    مدل: 84 رنگ:بژ
    میگه:تصادف شدید نداشته و سالمه و چند لکه رنگ داره که حالا میگیم دور رنگ.
    دوستان این ماشین به نظرتون چه قد می ارزه؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Carbonado Aventador

      ۲۴ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (4461 ديدگاه)

      داداش قیمت بده من خریدارم!

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. ماسل کار

        ۲۴ شهریور ۱۳۹۳
        سوابق: (211 ديدگاه)

        صاحبش بابامه خیلی دوسش داره
        میخواستم ببینم چنده؟؟
        ارزش داره بفروشیم L90 بگیریم؟؟
        165000 تا راه رفته

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Carbonado Aventador

          ۲۴ شهریور ۱۳۹۳
          سوابق: (4461 ديدگاه)

          ببین داداش پدر من ال 90 داره!
          خدایی دارم می گم که خیلی ماشین نرم و سگ جونی هست!
          شتابش عالیه ، کیفیتش بالاست ، موتور 16 سوپاپ ، فضای داخلی بزرگ ، موتور با کیفیت!
          ولی نو اش رو نخر!
          مدل 91-92 بخر!

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. Carbonado Aventador

      ۲۴ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (4461 ديدگاه)

      نو اش 36 میلیون هست!
      حالا باید ببینیم چند هزارتا راه رفته و از لحاظ فنی بازبینی بشه!
      کارشناس باید نظر بده!

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. توفیقی

        ۲۴ شهریور ۱۳۹۳
        سوابق: (1122 ديدگاه)

        میخوای کربونادو L90 رو بفروشی پارس بگیری!!!!!!!!!

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. ماسل کار

        ۲۴ شهریور ۱۳۹۳
        سوابق: (211 ديدگاه)

        ماشین صرفا فروشی نیس
        میخواستم ببینم ارزش فروختن داره یا نگهشداریم.
        شما قیمتت حدودا چنده؟

        موافقم 0
        مخالفم 0
      3. Carbonado Aventador

        ۲۴ شهریور ۱۳۹۳
        سوابق: (4461 ديدگاه)

        مگه کم دارم ال 90 به این خوبی رو بفروشم!
        می خوام یدونه در کنار اون داشته باشم!
        ارزش داره ال 90 بخری!

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. ماسل کار

          ۲۴ شهریور ۱۳۹۳
          سوابق: (211 ديدگاه)

          ممنون
          دستت درد نکنه داداش

          موافقم 0
          مخالفم 0
    3. Ahmad..F12

      ۲۴ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (2543 ديدگاه)

      این که باب شده میگن موتور زانتیا، غلطه بابا!!!!

      سر سیلندر پارس LX سر سیلندر زانتیا و به صورت 16 سوپاپ هستش که به اشتباه مردم میگن موتور زانتیا

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. ماسل کار

        ۲۴ شهریور ۱۳۹۳
        سوابق: (211 ديدگاه)

        آقای Ahmad..F12 اگه درست میخوندی متوجه میشدی من چی میگم
        موتور این ماشین بطور سفارشی روی ماشین قرار داده شده
        عیننا موتور elx هس ولی مثلا مثل elx صندلیش برقی نیس

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. ماسل کار

          ۲۴ شهریور ۱۳۹۳
          سوابق: (211 ديدگاه)

          باور نداری اینم لینک عکس مقایسه موتور زانتیا و پارس elx
          هر دو عکس هم ببین!!
          http://www.shopcar.ir/images/Machines/shopcar_ir_big3-12455.jpg
          و
          http://dl.up2.ir/do.php?img=4712

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. Ahmad..F12

          ۲۵ شهریور ۱۳۹۳
          سوابق: (2543 ديدگاه)

          حالا چرا میزنی!!! :D

          تا جایی که من اطلاع دارم موتور زانتیا رو روی پارس قرار نمیده شرکت

          شاید خود شخص اینکارو انجام داده

          این عکس هایی هم که گذاشتید همون موتور پارس با سر سیلندر زانتیاست

          موافقم 0
          مخالفم 0
  22. توفیقی

    ۲۴ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (1122 ديدگاه)

    به به عجب رخی!!!!!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. احمدرضا

    ۲۴ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (394 ديدگاه)

    لکسس کارش درسته بزرگترین رقیب دو غول آلمانیه

    دوستان نظر واسه آواتار یادتون نره

    نقطه با احترام نقطه بدون احترام به طرفدارای بنز

    شوخی کردم به دل نگیر حالا

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. CIFEX

    ۲۴ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (81 ديدگاه)

    طراحی اش واقعا زیباست
    لکسس یعنی نهایت توجه به ریز ترین جرییات

    موافقم 0
    مخالفم 0
  25. مصطفی

    ۲۴ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (62 ديدگاه)

    GS ==> بهترین کلاس لکسوس

    موافقم 0
    مخالفم 0
  26. Mohammad

    ۲۴ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (6 ديدگاه)

    سلام.
    لطفا اگر میشه راهنماییم کنین.من میخوام ماشین بگیرم و بین سه تا ماشین موندم.اولیش لکسوس gs250_بنز e200 و بی ام دبلیو 528I لطفا کمکم کنید

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. فرید

      ۲۵ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (787 ديدگاه)

      دوست عزیز باید ببینی از ماشین چی میخوای…ولی آگه میخوای همه چیزای بنز و بی ام دبلیو رو داشته باشی و قیمتشم پایینتر باشه و نرمی و کم خرج ترین خودرو رو داشته باشی حتما لکسس بگیر…من فقط دوموردش رو گفتم…ولی باید ببینی از ماشین چی میخوای.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  27. امید

    ۲۵ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (1323 ديدگاه)

    ماشین راحت و قشنگی هست هم درونش و هم بیرونش

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا