تصاویر جاسوسی از لکسس ES 2018

یک مدل پیش‌تولیدی با پوشش‌های استتاری معمول در خلال تست‌های آمریکای خود شکار عکاسان صنعتی شده است. این تصاویر احتمالا نشان دهنده نسل بعدی لکسس ES 2018 با بدنه نهایی هستند.


ES جدید که به وضوح از برادر بزرگ و لوکس خود یعنی LS الهام گرفته است از همان جلوپنجره گسترده دوکی‌شکل استفاده می‌کند.


چراغ‌های جلوی تیز در هر گوشه از نمای جلو جا خوش کرده‌اند و پروفایل جانبی کوپه مانند خودرو از کاپوت نسبتاً طویل جلو شروع شده و به دم کوتاه عقب می‌رسد. پروفایل کامپکت خودرو نمایی اسپورتی ایجاد کرده است.


انتظار می‌رود نسل جدید لکسس ES از پلتفرم جهانی جدید تویوتا (TNGA) که در پریوس نیز بکار رفته استفاده کند. این معماری در نسل بعدی مدل‌های بیشتری از تویوتا بکار خواهد رفت.


به احتمال زیاد این خودرو همانند نسل قبلی خود با طراحی دیفرانسیل جلو عرضه خواهد شد. همچنین نسخه چهار چرخ محرک آن نیز ظاهر خواهد شد.


اخباری در ماه‌های اخیر منتشر شده بود مبنی بر اینکه GS شاید دیگر تولید نشود و همین امر باعث شود ES تنها محصول لکسس در کلاس سدان های بزرگ باشد (لکسس LS در بازار خودروی استرالیا یک رده بالاتر از سدان های بزرگ محسوب می‌شود).

حضور مرسدس بنز E کلاس و آئودی A6 در این کلاس به عنوان مدل‌هایی سنگ محک شاید تلنگری جدی برای نسل جدید ES باشد. اگر این خودرو جایگزین GS شود احتمالاً کابینی لوکس‌تر و تکنولوژی‌های پیشرفته‌ای به منظور مقابله با رقبا خواهد داشت.

2016 Lexus ES

پیگیر اخبار جدید درباره نسل جدید ES خواهیم بود و حدس می‌زنیم معرفی جهانی این خودرو پیش از پایان سال جاری رخ دهد. البته احتمال معرفی در نمایشگاه دیترویت در ژانویه 2018 نیز وجود دارد.

درباره نویسنده

تصویر پروفایل شاهین احمدزاده

شاهین احمدزاده، نویسنده و مترجم مطالب مربوط به دنیای خودرو در سایت پدال

21 دیدگاه

  1. علیرضا
    سوابق: (87 دیدگاه) ,

    بهترین برند خودروسازی تو دنیا برای من لکسس هست
    هم پرفورمنس فوق العاده داره هم خرجِ کم
    بعضیا شاید بگن آلمانیا خیلی بهترن اما اونا اصطلاک بالایی دارن

    پاسخ
    1. ماتهويس(ماتئوس)
      سوابق: (57 دیدگاه) ,

      درسته لکسوس خوبه ولی مونده به آلمانا برسه … مقایسه لکسوس با برندای آلمانی کار درستی نیست

      پاسخ
      1. Amin
        سوابق: (13 دیدگاه) ,

        رو چه حسابی کار درستی نیست؟لکسوس تو کدوم زمینه کم و کاست داره نسبت به المانیا؟
        از لحاظ قیمتی و کیفیت تو بلند مدت هم که خیلی سرتره از المانا
        یه جوری درباره لکسوس حرف میزنید انگار مثلا ایران خودروئه،خود المانیا لکسوس و رقیب مستقیمشون میدن بعد این جا معتقدن که حتی مقایسه هم نباید بشن با هم😂😂

        پاسخ
        1. (ali(chevy nova
          سوابق: (2687 دیدگاه) ,

          امىن دوست بزرگوار
          موضوع اینکه یه سرى از المانى بازا چورى از ماشىنهاى المانى برا خودشون بت ساختن که فکر میکنن هىچ کمپانى دىگه اى تو هىچ زمىنه اى بهشون نمىرسه
          به قول شما خود المانىا اعتراف کردن لکسوس رقىبشون هست اما مىگن لکسوس قابل مقایسه با المانىا نىست
          با یه جا دیگه که پدال هم مطلبش رو گذاشت کادىلاک مقام دوم رو کسب کرد و بالاتر از بى ام و و Audi قرار گرفت اما بازم مىگفتن نه قبول نىست

        2. ماتهويس(ماتئوس)
          سوابق: (57 دیدگاه) ,

          فقط کافیه مشخصات فنی لکسوس با یکی از المانا رو مقایسه کنی
          Nx2016 موتور دو لیتری توربو ١٩٠ اسب !!!باید یکی هم بیاد هلش بده تو جاده ادم خوابش نگیره !!!😁😁
          سیستم تعلیق خشک و سواری خشک
          مصرف سوخت بیشترهندلینگ ضعیف تر
          قیافش داد میزنه مهندسای ژاپنی خودشونو خفه کردن تا خرو رنگ کنن جای اسب بفروشن ..که بعد ی مدت قیافش تکراری میشه
          اونایی هم ک میگن هزینه های لکسوس کمتره بهتره اینو بدونن که خیلی از قطعات لکسوس با ماشینای تویوتا مشترکه ینی شما لکسوزتون خراب شه میری تعمیرگاه برات یه تیکه مثلن از روی راو فور باز میکنن برات میبندن … خیلی هم خوشحالین و نیشاتون تا بناگوش بازه 😑😑
          همه اینا رو نادیده بگیریم لذت رانندگی ماشینای المانی رو هیچ وقت با یه لکسوس و تویوتا نمیتونید تجربه کنید …
          و در اخر مجبوریم به سلیقه افراد احترام بذاریم چون مسعله اینجاست که دیدن یه ماشین المانی تو خیابون شما رو بع وجد میاره و تپش قلبتونو بالا میبره یا یه لکسس ؟؟

        3. حسین
          سوابق: (208 دیدگاه) ,

          در جواب ماتهویس
          اطلاعات شما کمه چرا نظر میدی
          NX به دو دسته 200T و 300H تقسیم میشه
          اولی با موتور 2000 سی سی توربو و دومی با پیشرانه 2500 سی سی هایبرید که اولی 245 اسب بخار و دومی با 215 اسب بخار
          دوستان مصرف سوخت خودرو های توربو و هیبرید که برای شرکت تویوتا_لکسوس هست رو میدونن
          ضمنا سواری و تعلیق خوب و بهتر از X3 و هندلینگ مناسب و عایق بندی و متریال عالی کابین و عمر بالای قطعات از مزایای لکسوس هست.
          خواهشا هرکی تجربه سواری و رانندگی با ماشین رو داره بنویسه .
          خیلی از افراد کامنت نویس تجربه سواری 405 و132 رو دارن بعدا در مورد هر خودرویی نظر میدن

        4. Amin
          سوابق: (13 دیدگاه) ,

          nx اولا که ٢٣۵ اسب قدرت داره نه ١٩٠ اسب با شتاب ٠ تا ١٠٠ حدود ٧ ثانیه که برا یه کراس اور شهری خیلی عالیه(٧ ثانیه هم دقیقا زمانیه که خودم گرفتم)
          این که میگی nx خشکه هم کاملا از رو تعصبه و معلومه حتی یه بارم پشتش نشستی چون nx یکی از نقاط قوتش نرم بودنشه
          میدونی خیلی برات راحته دیگه،اگه یه بی ام و داشتی و بعد ١٠٠،٠٠٠ تا میرفتی یه سرویس جلوبندی و ١٢ میلیون خرج ماشینت میشد دیگه کم خرج بودن لکسوس و مسخره نمیکردی
          در مورد لذت رانندگی هم بگم که خودمم قول دارم هیجان بی ام و رو لکسوس نداره،اما ارامش لکسوس و هیچوقت نمیتونی تو بی ام و پیدا کنی،این دیگه سلیقست که هر کس طالب چیه

      2. Mohamad
        سوابق: (212 دیدگاه) ,

        “مقایسه لکسوس با برندای آلمانی کار درستی نیست و مونده به اونا بسه”!!!!
        این جملات رویا پردازانه چیه دیگه دوست من؟! یا از قضیه پرت تشریف دارید یا خودتون رو زدید اون راه و قصد تیکه پرونی دارید.
        لزومی نداره کسی شمارا قانع کنه که لکسس چیه و کجا ایستاده و از افتخاراتش بگه فقط میگم ما سر خودمونو که دیگه نمیتونیم کلاه بزاریم! میتونیم؟!

        پاسخ
      3. تصویر پروفایل Rouzbeh
        Rouzbeh
        سوابق: (165 دیدگاه) ,

        بهت اشتباه امار دادن موتوران ایکس ٢٠١۶ دولیتری توربو با ٢٣۵ hp هست . اول تفکر بعد کامنت😑 . شما که هیچ اطلاعی از ماشینای لکسس نداری بهتره دربارشم نظر ندی و انقد از المانیا بت نسازی . مگه جک اس فایوه دولیتری توربو ١٩٠ hp باشه . خوده مدیران بنز میگن رقیب مستقیم ما به همراه بی ام و لکسس بعد میان میگن المانیا رو با لکسس مقایسع نکنید

        پاسخ
      4. تصویر پروفایل #ali.m#
        #ali.m#
        سوابق: (912 دیدگاه) ,

        خدا رحم کنه اعجوبه دیگری در راه است .
        از روزی که nx رو نمایی شد همه میگن یه روزی تکراری میشه .هنوزم دارن میگن .و نا امید نمیشن 😐
        اکه با همین تلاش و پشتکار شما ،سایپا ماشین بسازه هیوندایی رو لوله میکنه .

        پاسخ
    2. (ali(chevy nova
      سوابق: (2687 دیدگاه) ,

      جناب علىرضا
      یه مطلبى پدال حدودا 2 ماه پىش گذاشت به نام 320/000 کىلومتر پىماىش انواع خودروها
      تو اون مطلب که نزدیک به بالاى60 خودرو مختلف بررسى شده بود تمام مقامهاى خوب رو ماشىنهاى ژاپنى و بعد ماشىنهاى امریکایی از نظر رضاىت کارشناسان و مردم بدست اورده بودن و از خودروسازان المان فقط چندتا نماىنده اندک بود در اون لىست رضاىتمندى
      اون مطلب رو همه تو پدال خوندن و نشون داد واقعىت چى هستش پس حرفهاى یه سرى افراد رو تو اىنجا جدى نگىرىد
      حرف شما کاملا درسته
      ماشىنهاى المانى استهلاکشون بالاست و هزىنه تعمىراتشون هم سرسام اوره و اىن رو همه مىدونن

      پاسخ
      1. (ali(chevy nova
        سوابق: (2687 دیدگاه) ,

        راستى دوستان در مورد استهلاک ماشىنهاى المانى مىتونىد به تعمىرگاهاى که کارشون این ماشىنها هست رجوع کنید و بپرسىد
        اگه پدال این رو حذف نمىکنه بگم
        یه ادرس مکانىکى مىگم اگه ساکن تهران هستىد و گذرتون خورد حتما بهش سر بزنىد
        نظام اباد. سبلان شمالى . به سمت مىدون سبلان. نرسىده به گل سرخ سمت راست یه مکانىکى هست کارش تعمىر انواع ماشىنهاى مدل بالا اعم از ژاپنى و المانى و کره اى هست
        چون نزدیک ما هست من هر موقع از اونجا رد مىشم همىشه بىش از هر ماشىن دىگه اى محصولات المانى بخصوص بخصوص بى ام و مىبىنم که هست و گاهى موارد هم بنز و لکسوس و هىوندا
        حتما به این ادرسى که گفتم یه سر بزنىد و واقعىت رو یکبار براى همىشه درىابىد

        پاسخ
      2. علیرضا
        سوابق: (87 دیدگاه) ,

        دقیقا همینطوره
        لکسس چندین سال هست که رتبه قابل اعتماد ترین برند رو بدست آورده.

        پاسخ
    3. CIFEX
      سوابق: (80 دیدگاه) ,

      من خیلی کم توی پدال نظر میزارم و لی خوب اینجا چون1 تجربه شخصی داشتم و موضوع به کامنت دوستان مربوط بود خواستم تجربه خودمو بگم
      من سال ها لکسوس داشتم که بیشترینش 5 سال بود که RX داشتم و الان 2 ساله که بی ام و X3 دارم .
      الان قصدم این نیست که بخوام از هیچ کدوم جانب داری کنم . هر کدوم نقاط قوت و ضعف خودشون رو دارن ولی کیفیت و نرمی سواری لکسوس که داشتم با اینکه از بی او فعلی 6 سال قدیمی تر بود واقعا بهتر بود .
      نکته دیگه همون هزینه های نگهداری هست که توی این زمینه هم لکسوس واقعا بهتره
      و اصلا قابل قیاس نیست
      از طرفی بی ام و یک حس اسپرت بودن خیلی خاص و خوب داره و احساس خوبی رو به راننده منتقل میکنه و هندلینگ اون هم بی نظیره و به اصطلاح ماشین باز ها روح داره ماشین
      کلا هر کدوم از این ماشین ها قابلیت هایی دارن که نقطه قونشون هست و اون ها رو از رقباشون متمایز میکنه

      لکسوس اون حس اسپرت بودن و هندلینگ و خاص بودن بی ام و رو نداره واز طرفی بی ام و هم هیچوقت نرمی و بی صدا بودن و کم اصطهلاکی لکسوس رو نداره
      این فقط یک تجربه موردی و شخصی بود و قطعا نمیشه اون رو بسط داد به همه مدل های این کمپانی ها

      پاسخ
  2. تصویر پروفایل LAST VIPER
    LAST VIPER
    سوابق: (351 دیدگاه) ,

    لکسوس که برند لوکس سازه
    همه چیزش واقعا عالیه ولی تویوتا که داره همه مدلاشو دف جلو میزنه ،دیگه انصافا لکسوز باس همه مدلاش تو نسخه پایه دف عقب باشن

    پاسخ
    1. (ali(chevy nova
      سوابق: (2687 دیدگاه) ,

      Acr viper
      داداش یه نکته اى هست که باىد بدونى
      امروزه دیگه مثل قدیم نىست که بخوان کمپانىها همه ى ماشىناشون رو دف عقب تولىد کنند چون ماشىنهاى دف عقب هزینه تولىدشون بالاست
      توىوتا محصولاتش با کىفىت و ارزون هست و اگه بخواد محصولاتش رو دف عقب تولىد کنه دیگه ارزون در نمىاد تولىدش
      اما لکسوس چون یه برند گرون تر از توىوتا هست اگه دف عقب هم تولىد کنه براش زیاد توفىر نداره هزینه نهایى

      پاسخ
      1. تصویر پروفایل LAST VIPER
        LAST VIPER
        سوابق: (351 دیدگاه) ,

        علی جون منم واسه همون خاطر گفتم
        مثال میزنم
        نیسان
        شورولت
        هوندا
        تویوتا
        وولکس واگن
        ببین اینا ماشینایی به مردم عرضه میکنن که اقتصادی هستن وطوری طراحی میشن که در دسترس افراد متوسط رو به پایین جامعه قرار بگیره
        وهمینطور که شما گفتی باس دف جلو باشن
        ولی تو زیر مجموعه های لوکسشون
        مثه
        اینفینیتی
        کدیلاک
        آکورا
        لکسوز
        آودی
        همینطور که شما ذکر کردی چون ماشینای گرون قیمتی میسازن و برند لوکس حساب میشن اکثرا تو نسخه پایه دف عقب هستن
        که بنز و بی ام و هم دقیقا همینجورین
        بجز کلاس aوسری یک یا آودی a3 تو نسخه های پایه که دف جلو هستن

        پاسخ
  3. جلالى
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    از نظر بعضى از افراد که تو این سایت فعالىت مىکنند هنوز مونده همه به المان برسن حالا تو هر زمىنه که فکرش رو بکنىد

    پاسخ
  4. sina
    سوابق: (575 دیدگاه) ,

    لکسوس بسیار عشق است و ما بیصبرانه منتظر نسل جدید IS هستیم.

    پاسخ
  5. Davood
    سوابق: (53 دیدگاه) ,

    یعنی من ماشین به نرمی و بیصدایی es ندیدم امیدوارم خوشگل از آب در بیاد

    پاسخ
  6. امید
    سوابق: (97 دیدگاه) ,

    لکسس قابل اعتماد و با پرستیژ..عالی..اما طراحی بیرونی هنوز میتونه بهتر باشه البته از دید خودم عرض میکنم.متاسفانه هنوز ژاپنی ها به بعضی جزئیات توجه نمیکنن مثلا اندازه و قطر رینگ و پهنای لاستیکها….

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.
x