لکسسولوو

دوئل لکسس LC500 و پولستار وان

مرحلهٔ مقدماتی، گروه هشتم، کوپه‌های میان سایز، دوئل دوم

نتایج دوئل قبلی بین جگوار F تایپ R و فورد موستانگ شلبی GT500

مجموع آراء: ۱۱۸۵

آراء فورد: ۸۶۴

آراء جگوار: ۳۲۱

پیروز دوئل: فورد موستانگ شلبی GT500 با کسب ۷۳ درصد از کل آراء

دوئل‌های این گروه

فورد شلبی GT500

جگوار F Type R

فورد شلبی GT500

لکسس LC500

پولستار وان

؟

دوج چلنجر هلکت

ب‌ام‌و M8

؟

شورلت کامارو ZL1

TVR گریفیت

؟

لکسس LC500

تاریخ معرفی: نمایشگاه دیترویت ۲۰۱۶

پلت‌فرم: TNGA تویوتا

امتیاز از کارانددرایور: ۷.۰ از ۱۰

امتیاز از کاربایر: ۴.۰ از ۵

فروش سال ۲۰۲۰ در اروپا: ۲۶۰ دستگاه

گارانتی: چهار سال یا ۸۰ هزار کیلومتر

نقاط مثبت: سبک طراحی کانسپت مانند، پیشرانهٔ V8 خوش آوا و باشکوه، کابین بسیار لوکس و باکیفیت

نقاط منفی: فاقد چابکی خودروهای اسپرت، چسبندگی پایین در پیچ‌ها، صندوق بار کوچک

چکیده: لکسس LC به‌عنوان یک گرند تورر لوکس و چشمگیر، می‌درخشد اما چابکی و حرکات لازم برای یک خودروی اسپرت را ندارد

پولستار وان

تاریخ معرفی: نمایشگاه شانگهای ۲۰۱۷

پلت‌فرم: SPA ولوو

امتیاز از کارانددرایور: ۷.۵ از ۱۰

امتیاز از کاربایر: ۳.۷ از ۵

فروش سال ۲۰۲۰ در اروپا: ۶۵ دستگاه

گارانتی: چهار سال یا ۸۰ هزار کیلومتر

نقاط مثبت: طراحی زیبا و خیره‌کننده از هر زاویه‌ای، بُرد تمام الکتریکی قابل‌توجه، قوای محرکهٔ هوشمند

نقاط منفی: تجربهٔ رانندگی مصنوعی، ضعف‌های در کابین، صندلی‌های عقب و صندوق بار کوچک

چکیده: پولستار وان یک پلاگین‌هیبریدی زیبا و منحصربه‌فرد است اما هر زیبایی هم نقص‌هایی دارد

مقایسهٔ مشخصات فنی

لکسس LC500

پولستار وان

پیشرانه ۵.۰ لیتری V8 ۲.۰ لیتری I4
تنفس طبیعی توئین شارژر هیبریدی
قدرت ۴۷۰ اسب بخار ۶۲۰ اسب بخار
گشتاور ۵۴۰ نیوتن متر ۱۰۰۰ نیوتن متر
گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک ۸ سرعته اتوماتیک
محور محرک عقب چهارچرخ
شتاب صفر تا ۹۶ ۴.۷ ثانیه ۴.۰ ثانیه
مسافت ۴۰۰ متر ۱۳.۲ ثانیه ۱۲.۷ ثانیه
حداکثر سرعت ۲۷۰ کیلومتر/ساعت ۲۵۰ کیلومتر/ساعت
مصرف سوخت ۱۲.۴ لیتر ترکیبی ۹.۰ لیتر ترکیبی
ظرفیت باک ۸۲ لیتر ۶۰ لیتر
بُرد تمام الکتریکی ندارد ۱۰۰ کیلومتر
وزن ۱۹۸۲ کیلوگرم ۲۳۴۵ کیلوگرم
طول ۴,۷۶۰ میلی‌متر ۴,۵۸۵ میلی‌متر
فاصلهٔ محوری ۲,۸۷۰ میلی‌متر ۲,۷۴۰ میلی‌متر
حجم صندوق بار ۱۴۰ لیتر ۱۲۰ لیتر
ظرفیت سرنشین ۴ نفر ۴ نفر
قیمت پایه آمریکا ۹۴,۰۷۵ دلار ۱۵۶,۵۰۰ دلار

این دوئل‌ها، مقایسه‌هایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوب‌تر بین شما کاربران ایرانی می‌باشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگی‌های فنی، قیمت و مقرون‌به‌صرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح می‌دهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.

کدام کوپه میان‌سایز را بیشتر می‌پسندید؟

نمایش نتایج

Loading ... Loading ...

امیر دهقان

نویسنده و مترجم سایت پدال، دانشجوی کارشناسی ارشد رشته حقوق خصوصی

مطالب مشابه

‫۳۹ دیدگاه

  1. Mohamad

    ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (725 ديدگاه)

    درسته پولستار از هر لحاظ بهتر و لوکس تره ولی خب گرون تره

    موافقم ۲۸
    مخالفم ۵
    1. RezaRs

      ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰
      سوابق: (906 ديدگاه)

      شرمنده ربطی به پست نداره سوالم خواستم برسی شه اومدم بالا
      خب همونطور که دوستان میدونن من بنتلی مولسان خیلی دوس دارم
      خب این مولسان عزیز که فدای سلیقه کراس اور و suv دوست مردم شد و تیر خلاص هم به این ماشین نازنین رو خود بنتلی زد با بنتایگا البته ماشین فوق العاده ایه تو اینش حرفی نیست
      به نظرتون فانتوم هم همین بلا سرش میاد ؟

      موافقم ۸
      مخالفم ۷
      1. سهند

        ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰
        سوابق: (383 ديدگاه)

        نه چون رولز رویس به لوکس بودن اهمیت بیشتری
        میده

        موافقم ۹
        مخالفم ۲
        1. RezaRs

          ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰
          سوابق: (906 ديدگاه)

          ممنون

          موافقم ۳
          مخالفم ۱
      2. ارش

        ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰
        سوابق: (1335 ديدگاه)

        نه در واقع شاسی بلندهای کارخانه هایی مثل پورشه فراری لامبو بنتلی مزراتی رولزرویس …. به خاطر سودهی ضامن بقای تولید بقیه محصولات همون کمپانیین مطمئن باش که بعدها با درآمد بیشتر مولسان هم دوباره تولید میشه سود اوری که مدل کاین برای پورشه کرد باعث تولید اسطوره هایی مثل ۹۱۸ و پانامرا و تایکان کرد و ارتقا فنی ۹۱۱

        موافقم ۵
        مخالفم ۰
    2. 🔥A.H MOTORS🔥

      ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰
      سوابق: (352 ديدگاه)

      خدایی دوئل مرحله قبل خیلی خوب بود

      موافقم ۵
      مخالفم ۱
    3. Porsche

      ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰
      سوابق: (103 ديدگاه)

      با تمام احترام به LC500 من به پولستار رای میدم واقعا عالیه یک پلاگین هیبریدی فوق العاده

      موافقم ۶
      مخالفم ۹
  2. ناشناس

    ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (85 ديدگاه)

    من لکسوس رو برای اصیل تر بودن دیفرانسیل عقب بودن و تنفص طبیعی بودن انتخاب کردم اما از پولستار هم نمیشه گذشت اگه اختلاف قیمت کم تر بود شاید رای من پپلستار بود

    موافقم ۲۸
    مخالفم ۳
  3. RezaRs

    ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (906 ديدگاه)

    Lc500 واقعا خیلی زیباست پولستارم اگه چراغ جلو ها تیز تر بود چراغ عقبشم یه طوری ویگه بود اونم زیباییش عالی میشد
    هردو واقعا زیبان اما خب من به lc500 رای دادم

    موافقم ۱۹
    مخالفم ۳
  4. Amirreza

    ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (729 ديدگاه)

    پولستار ، چون کابینشو بیشتر دوست دارم ، گشتاور باور نکردنی و مصرف کمتر و تکنولوژی بالاتر ، در کل خیلی ماشین دوست داشتینین دوتاشون ولی با احترام بی پایان بنده به ال سی که طراحی بینظیر کابین و بیرونش زبان زده من به پولستار رای میدم

    موافقم ۱۶
    مخالفم ۵
  5. pouyan

    ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (25 ديدگاه)

    اینا هردوشون “گرند تورر”هستن جاشون اینجا نیست.
    اصلا خودتونم نوشتین که LC500 “یک گرند تورر لوکس و چشمگیر”
    قضاوت با خودتون

    موافقم ۴
    مخالفم ۰
  6. R@m!n

    ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (697 ديدگاه)

    بی ربط ترین جدول دوئل هست. بی ام و، پولستار، لکسوس و جگوار هیچ ربطی به ماشینای اسپرت – ماسل آمریکایی ندارن.
    کاش اصن این جدول و رقابتاش حذف شه کلن

    موافقم ۱۸
    مخالفم ۲
    1. مرسدس فن

      ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰
      سوابق: (94 ديدگاه)

      موافقم!

      موافقم ۴
      مخالفم ۰
    2. mahan

      ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰
      سوابق: (1269 ديدگاه)

      حرف حساب!
      هیچ جای دنیا یک گرند توریسمو رو با یک ماسل کار نمیارن

      موافقم ۴
      مخالفم ۰
  7. مهدی موتور

    ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (974 ديدگاه)

    بنظرتون قرار گذاشتن ۲ ماشین هم قیمت برا مقیسه منطقی تر نیست؟🙏🙏

    موافقم ۱۲
    مخالفم ۱
  8. GT

    ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (409 ديدگاه)

    فینال که معلومه بین شلبی gt500 و M8 هست، ولی با در نظر گرفتن قیمت شانس بی ام و برای پیروز شدن کمتر میشه
    در این دوئل هم انتخاب من پولستار وان هست، برای اولین بار طراحی به تنهایی تونسته تمام عیب هاش را برام بپوشونه به جرئت میشه گفت یکی از زیباترین خودرو های حال حاضر دنیاست اما متاسفانه پولستار ٢ این حس را نداره

    موافقم ۲
    مخالفم ۱۱
    1. علی turbo s

      ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰
      سوابق: (210 ديدگاه)

      دوستان من قصد هیت ومسخره کردن ندارم و به هیچ ماشینی هم دراین کامنت اشاره ندارم.
      اقایون یک کیلو اهن و یک کیلو طلا هردو یک کیلو هستن اما طلا گرونتره.
      چیزی که خیلی در کامنت ها اشاره میشه قیمته.
      اون روز هم طی کامنت های گفتم چون همه ظاهر رو میبینیم به کیفیت چرم نمره میدیم و میگیم ایا این چرم ارزش اختلاف قیمت رو داره ٬درصورتی که بالا بردن کیفیت چرم ان چنان هزینه بر نیست.
      همه پست های مربوط به نسل جدید ۹۱۱gt3رو خوندیم و دیدیم که پورشه برای توسعه انجین و ازاون مهمتر تست های انجین چه هزینه
      های سنگینی رو متحمل شده وبقیه کارها .
      خب قیمتش هم از ۱۶۰هزارتا شروع شد . اگه فقط از روی ظاهر بخایم بگیم مگه کیفیت فوق العاده چرم پورشه چقدر با بقیه اختلاف قیمت داره؟!
      اما پولی که پورشه میگیره به خاطر هزینه هایی که برای این ماشین کرده.
      خاهشا قبل ازاین که بگید قیمت یه سرچ کنین ببینید فلان شرکت برای این ماشین چه هزینه هایی متحمل شده و بعد قضاوت کنید.

      موافقم ۴
      مخالفم ۲
    2. SRT

      ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰
      سوابق: (346 ديدگاه)

      از کجا انقد مطمئنی ام هشت بیشتر از هلکت طرفدار داره؟

      موافقم ۳
      مخالفم ۲
  9. Farzad

    ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (1980 ديدگاه)

    به نظرم LC500 خوش تراش ترین لکسوس هستش و به معنای واقعی کلمه یه لکسوسه ، به شدت زیبا و جذاب . بیشتر از همه چراغ های جلوش رو دوس دارم که شگفت انگیز طراحی شدن .
    کابین هم فوق العادس و با کیفیت ( چرم و آلکانترا ) . یادم هست که جز زیباترین کابین ها هم انتخاب شده بود .
    پیشرانه همون طور که در متن اومده : خوش آوا و باشکوه هست ، سامانه اگزوز یک موسیقی تولید میکنه که با روح و روان بازی خواهد کرد.

    موافقم ۲۴
    مخالفم ۲
  10. مهدی

    ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (878 ديدگاه)

    حقیقتش زیبایی ولوو به حدی هست که تمام ضعف ها رو کمرنگ میکنه

    موافقم ۹
    مخالفم ۶
  11. ناشناس

    ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (191 ديدگاه)

    بچه ها توجه کردید یه رقابت المانی امریکایی بین بی ام و دوج در افتاده در دوئل های قبلی دوج چارجر ام ۵ رو زد ام پنج بنظر من باید برنده اون دسته بندی میشد و الانم ام ۸ با چلنجر درگیر شده که من فکر کنم ام هشت برنده ی این دسته بندی است ولی شاید دوج چلنجر ……………………

    موافقم ۳
    مخالفم ۰
  12. ناشناس

    ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (191 ديدگاه)

    بچه ها توجه کردید یه رقابت المانی امریکایی بین بی ام و دوج در افتاده در دوئل های قبلی دوج چارجر ام ۵ رو زد ام پنج بنظر من باید برنده اون دسته بندی میشد و الانم ام ۸ با چلنجر درگیر شده که من فکر کنم ام هشت برنده ی این دسته بندی است ولی شاید دوج چلنجر …………………….

    موافقم ۷
    مخالفم ۲
    1. RezaRs

      ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰
      سوابق: (906 ديدگاه)

      دایی همونطور که رامین خان بالا گفت و نظر منم اینه این گروه اساسا اشتباه شده تو انتخاب ماشیناش

      موافقم ۸
      مخالفم ۲
    2. porsche

      ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰
      سوابق: (307 ديدگاه)

      هیچکدوم برنده سلطان gt500 👑

      موافقم ۸
      مخالفم ۷
    3. hssn

      ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰
      سوابق: (73 ديدگاه)

      خب همونجوری که M5 کامپتیشن (با روش خاص دوستان…*) حذف شد احتمالا همین بلا سر M8 هم بیاد
      چون بشدت این ماشین قدرتره نسبت به بقیه شانس بالایی داره اما دوستانی هستن که فقط اسب بخار و
      عدد و این چیزا رو میبینن
      به همین دلیل نگران حذف M8 هم باید باشیم…

      موافقم ۸
      مخالفم ۰
      1. RezaRs

        ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰
        سوابق: (906 ديدگاه)

        نگران چیه از الان معلومه باید فکری به حال امنیت سایت کرد

        موافقم ۸
        مخالفم ۰
        1. hssn

          ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰
          سوابق: (73 ديدگاه)

          داداش من حرفمو زدم ، مسئولین سایت باید یه فکری به حالش بکنن
          هنوزم با حذف M5 کامپتیشن کنار نیومدم به شخصه:/

          موافقم ۸
          مخالفم ۰
      2. R@m!n

        ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰
        سوابق: (697 ديدگاه)

        هم مقایسه چارجر هلکت با M5 اشتباه بود و هم مقایسه چلنجر هلکت با M8 اشتباه هست.

        دو برند با فلسفه و فرهنگ متفاوت و بی ربط

        موافقم ۴
        مخالفم ۰
  13. مهدی

    ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (97 ديدگاه)

    فروش پولستار واقعا اینقدر کمه یا اشتباه زدین؟

    موافقم ۴
    مخالفم ۲
  14. porsche

    ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (307 ديدگاه)

    الهه زیبایی لکسس

    موافقم ۹
    مخالفم ۵
    1. مهدی موتور

      ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰
      سوابق: (974 ديدگاه)

      خدایی چرا من اصلا ازش خوشم نمیاد

      موافقم ۷
      مخالفم ۱۱
      1. ناشناس

        ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰
        سوابق: (85 ديدگاه)

        شاید انتضار داشتی لکسوس جانشین ال اف ای رو بده اینو داد بیرون ناراحت شدی ازش یه حس تنفر پیدا کردی یا احساس کرده بودی باید مثل ال اف ای عملکرد عالی داشته باشه چون لکسوسه حتی اگه سوپر اسپرت نباشه

        موافقم ۷
        مخالفم ۱
  15. بهنام

    ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (23 ديدگاه)

    لکسوس ، طراحی منحصر بفرد ، کابین اغوا کننده و با کیفیت ، موتور تنفس طبیعی با صدایی زیبا .

    موافقم ۱۰
    مخالفم ۲
  16. Arsalan

    ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (4 ديدگاه)

    من هم لکسوس را انتخاب کردم اما به نظرم از نظر سرعت و قدرت زیاد جالب نیست.به نظرم پولستار ظاهر خوب اما ساده ای داره مخصوصا داخلش.

    موافقم ۴
    مخالفم ۳
  17. بردیا

    ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (49 ديدگاه)

    عشقی رای دادم چون واقعا سخت بود انتخاب

    موافقم ۳
    مخالفم ۰
  18. Sina10

    ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (1556 ديدگاه)

    لکسوس رو بهتر میبینم
    موتور تنفس طبیعی عالی
    کابینش فوق العاده زیباست ، عکسی که سایت گذاشته یخورده ساده تره ولی فقط کافیه یه سرچ کنید و کابین بسیار زیبای LC رو ببینید!!
    وزنش کمتره پس رانندگی بهتری داره
    بسیار لوکس تره
    کاربردی تر
    بسیار بسیار ارزون تر
    قیافه هر دو بسیار زیبا
    رای من LC500
    منتظر LC F هستیم!!

    موافقم ۵
    مخالفم ۲
  19. ارش

    ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (1335 ديدگاه)

    طراحی لکسوس برام خیلی جذابه طراحی داخلی فوق العاده ای داره مشخصات فنیش هم به نظرم کافیه ۲۷۰ کیلومتر سرعت خوبیه .

    موافقم ۴
    مخالفم ۲
  20. Erfan

    ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (73 ديدگاه)

    پولستار وان واقعا یکی از زیباترین ماشین های پلاگین هیبریدی هست که تا به الان تولید شده.
    خیلی هم لاکچری تر و جذاب تر هست نسبت به لکسوس به توان و صفر تا صد و گشتاور هم نگاه کنید متوجهش میشید ولی خب قیمتش خیلی بالاتره، من به پولستار رای دادم ولی فکر میکنم پولستار باید تو دسته سدان های لوکس جای می‌گرفت تا رقابت جذاب تر بشه. 👌

    موافقم ۴
    مخالفم ۱
  21. mahan

    ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (1269 ديدگاه)

    انتخابم لکسوسه.هیچ وقت ۱۰۰ هزارتا برای پولستار نمیدم و ماشین درونسوز میخرم.
    ولی بقول رامین خان قاتی پاتی ترین جدوله!دو تا ماشین کلاس جی تی هستند.سه تا ماسل کار.الکتریکی این وسط.چندتا لوکس.چندتا متوسط.ایکاش یکم منظم تر بود.
    البته بخوام تو این حال و هوا ماشین بخرم بخوام زیاد خرج کنم بنتلی کانتیننتال جی تی و نخوام زیاد خرج کنم بنتلی بروکلندز .

    موافقم ۵
    مخالفم ۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا