لکسوس

لکسس CT 200h 2019 با تریم ها و مشخصات جدید

لکسس CT 200h 2019 با به‌روزرسانی‌های جدیدی معرفی شده است. این خودرو نسخه‌های کمتری داشته و قیمتش در بریتانیا نیز از ۲۵۱۵۰ پوند آغاز می‌شود.


به این ترتیب شاهد افزایش ۱۶۳۰ پوندی قیمت این خودرو در مقایسه با مدل سال پیش هستیم. البته این افزایش بها با اضافه شدن تجهیزات جدید جبران شده است. از جمله تجهیزات استاندارد CT 200h 2019 می‌توان به رینگ‌های ۱۷ اینچی آلیاژی، حسگرهای پارک و دوربین دنده‌عقب، برف‌پاک‌کن‌های حساس به باران، سیستم تهویه مطبوع دو ناحیه‌ای و سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه‌نمایش ۷ اینچی اشاره کرد.


خانواده‌ی CT 200h 2019 با تریم های SE و لاکچری خداحافظی کرده بنابراین هم‌اکنون با تریم گرید در دسترس است. این نسخه در مقایسه با مدل پایه دارای ویژگی‌های متمایز بدنه و کابین، سیستم تعلیق اسپورت تر، شیشه‌های دودی عقب، پوشش تاهارای کابین، صندلی‌های جلوی گرم شونده و آینه وسط با تیره شوندگی خودکار بوده و قیمتش نیز از ۲۷۱۵۰ پوند آغاز می‌شود.


پرچم‌دار این خانواده خودروی تاکومی است که قیمت ۳۱۲۵۰ پوندی داشته و با تجهیزاتی همچون چراغ‌های جلوی LED، سانروف، حسگرهای پارک جلو و عقب، ناوبری پریمیوم لکسس و سیستم صوتی مارک لوینسون عرضه می‌شود.


با پرداخت ۵۰۰ پوند بیشتر می‌توان پکیج اسپورت را برای ارزان‌ترین نسخه‌ی CT 200h انتخاب کرد. این پکیج شامل مواردی همچون پوشش مشکی آینه‌های جانبی و جلوپنجره، رینگ‌های ۱۷ اینچی تیره و کابین تاهارا با ترکیب رنگ مشکی می‌باشد.

پکیج تکنولوژی هم با بهای ۷۵۰ پوندی عرضه شده و برای مدل‌های CT و F اسپورت در دسترس است. این پکیج هم دربردارنده‌ی مواردی همچون چراغ‌های جلوی LED با تنظیم خودکار، نوربالای خودکار و ناوبری پریمیوم لکسس با صفحه‌نمایش ۱۰ اینچی است.


پکیج دیگری که در دسترس است پریمیوم نام داشته و مختص مدل پایه است. شیشه‌های عقب دودی، ورود هوشمند، حسگرهای پارک جلو و عقب، صندلی‌های جلوی گرم شونده و پوشش تاهارا از جمله تجهیزات داخل این پکیج بوده و با قیمت ۱۰۰۰ پوند می‌توان آن را انتخاب نمود.


نهایتاً به پکیج تاکومی می‌رسیم که برای مدل‌های F اسپورت ارائه شده و با قیمت ۴۸۵۰ پوندی عرضه می‌شود. با پرداخت این مبلغ شما شاهد اضافه شدن چراغ‌های جلوی LED با نوربالای خودکار، صندلی‌های جلوی برقی با پوشش چرم، تریم ناگوری، سانروف، ناوبری پریمیوم لکسس و سیستم صوتی مارک لوینسون به خودروی خود خواهید بود.

قوای محرکه‌ی لکسس CT 200h 2019 تغییری نداشته بنابراین همچنان شاهد استفاده از پیشرانه ۱.۸ لیتری بنزینی و یک واحد الکتریکی هستیم که مجموع خروجی آن‌ها با ۱۳۶ اسب بخار می‌رسد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. رضا

    ۱۲ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (29 ديدگاه)

    قدرتش خیلی کمه خدایی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. net

    ۱۲ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (3130 ديدگاه)

    قشنگه،اگر طراحی داخل خطوط قرمز نداشت و یکپارچه مشکی بود و رینگش مشکی نبود قشنگتر میشد.زیباترین ال سی دی روی داشبور روی داشبورد لکسوس هست ،ال سی دی روی مدلهای مختلف ماشین لکسوس حاشیه ندارند و ضخامت خیلی کمی دارند و شکل مستطیل دارند و زیبا هستند

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Muty

    ۱۳ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (1841 ديدگاه)

    مگه ct-200 قرارنبود توقف تولید بشه ؟؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا