لکسوس

قیمت و مشخصات لکسس UX مدل 2019

برگ برنده‌ی لکسس در کلاس شاسی بلندهای ساب کامپکت لوکس که UX نام دارد باید به مصاف رقبای نام آشنایی همچون مرسدس بنز GLA، آئودی Q3 و ب‌ام‌و X1 برود.

لکسس UX مدل 2019
نسخه‌ی UX 200 از ماه دسامبر وارد نمایندگی‌های فروش در آمریکا خواهد شد و قیمت پایه‌ی آن ۳۲ هزار دلار خواهد بود که به آن باید ۱۰۲۵ دلار هزینه‌های تحویل را نیز اضافه نمود.

لکسس UX مدل 2019
یک ماه بعد نیز مدل هیبریدی UX 250h وارد بازار خواهد شد که دارای قدرت بیشتر و مصرف سوخت کمتر بوده و از سیستم چهار چرخ محرک سود می‌برد. این نسخه ۲ هزار دلار گران‌تر می‌باشد.

لکسس UX مدل 2019
لکسس UX 200 مدل ۲۰۱۹ از پیشرانه‌ی ۲ لیتری جدید با قدرت ۱۶۹ اسب بخار و گشتاور ۲۰۵ نیوتون متر سود برده و گیربکس CVT نیز نیروی پیشرانه را به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند؛ اما مدل UX 250h AWD از قوای محرکه هیبریدی متشکل از پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری بنزینی و دو واحد پیشرانه الکتریکی استفاده می‌کند. قدرت ترکیبی این مجموعه برابر با ۱۷۵ اسب بخار است.

لکسس UX مدل 2019
لکسس از سیستم چهار چرخ محرکی استفاده کرده که دارای ژنراتور-پیشرانه الکتریکی جداگانه با قدرت ۷ اسب بخاری است که به دیفرانسیل عقب چسبیده است. توزیع قدرت بین اکسل‌های جلو و عقب به‌صورت خودکار و توسط سیستم کنترل پایداری کنترل می‌شود تا بدین ترتیب کشش بهینه ایجاد شود.

هر دو مدل با ۱۲ رنگ بدنه عرضه می‌شوند که دو تای آن‌ها خاص مدل‌های F اسپورت می‌باشند. پکیج F اسپورت نیز شامل سپرها و جلوپنجره متفاوت، مه شکن‌های LED با تریم کرومی L شکل و رینگ‌های ۱۸ اینچی آلیاژی می‌باشد.


کابین نسخه‌های F اسپورت دارای صندلی‌های جلوی اسپورت، غربیلک فرمان چرمی به همراه پدال شیفترها، پدال‌های آلومینیومی، صفحه‌نمایش ۸ اینچی بجای صفحه ۷ اینچی مدل‌های استاندارد و حلقه‌ی متحرک موجود در پشت آمپرها است که از سوپرکار LFA الهام گرفته است. همچنین لکسس می‌گوید مدل‌های F اسپورت دارای سیستم کنترل صوتی فعالی است که صدای گیربکس‌های مرسوم را شبیه‌سازی می‌کند.

تمامی مدل‌های این کراس اوور جدید به‌صورت استاندارد با اپل کارپلی، سیستم صوتی با ۶ بلندگو، هد آپ دیسپلی و صفحه‌نمایش ۱۰.۲۵ اینچی با ناوبری لکسس عرضه می‌شوند.

سیستم ایمنی پلاس ۲.۰ لکسس نیز به‌صورت استاندارد در تمامی نسخه‌ها حاضر بوده و شامل ۷ کیسه‌ی هوا، نوربالای خودکار، تشخیص علائم ترافیکی، هشدار خروج از خط، دستیار ردیابی خطوط مسیر، کروز کنترل راداری دینامیک و سیستم پیشگیری از برخورد با تشخیص عابران پیاده می‌باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۲ دیدگاه‌ها

  1. مهدی

    ۲۳ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    ایکاش لکسس یه کم طراحی هاش رو سنگین ترمیکرد مثل bmw.بنز.آئودی‌.فولکس واگن ویاپورشه.درکل این طراحی ها روزای اول چشم گیره ولی بعد مدتی خسته کننده میشه ولی طراحی هایی مثل آلمانی ها بعدسالها تازگی داره وان جذابیت روازدست نمیده

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. دانیال روشنی

      ۲۳ شهریور ۱۳۹۷
      سوابق: (175 ديدگاه)

      کلا میگفتی آلمانی ها.چه کاریه دیگه

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. مجتبی

      ۲۳ شهریور ۱۳۹۷
      سوابق: (151 ديدگاه)

      همه وقتی دارن lexus رو با رقبای آلمانی مقایسه میکنند میگن یکی از نکات مثبت lexus به بقیه طراحی اونه. وقتی یه بنز C کلاس کنار یه LEXUS IS حرکت کنه همه به IS نگاه میکنند نه به C کلاس با اون طراحی سادش اینو وقتی همایشی یا دورهمی خودرویی هست میبینم که مردم کمی با خودروهای آلمانی عکس یا فیلم میگیرن مگر اینکه طرف تو ماشینش یه تغیراتی داده باشه یا یه مدل خاصی باشه ولی وقتی یه lexus تو اون دورهمی باشه بیشتر مردم ازش عکس میگیرن و از طراحیش تعریف میکنند.
      به نظر من هم که این طراحی آلمانی ها هستن که کسل و خسته کننده هستن تنها خودروی آلمانی که هنوز میبینم و برام جذاب هست BMW i8 هستش بقیه همه شبیه هم و تکراری هستن و اصلا جذابیت ندارن.

      موافقم 0
      مخالفم 2
    3. mahdy

      ۲۳ شهریور ۱۳۹۷
      سوابق: (2371 ديدگاه)

      اتفاقا این جذابیت مخصوص به لکسوس هست طرفداراش اینجوری دوستش دارن
      اصالتش در این نوع طراحیه پر از خطوط و زوایای تیز
      من هر وقت میبینمش یاد سامورایی ها میوفتم(هر مدل از لکسوس رو)

      موافقم 0
      مخالفم 0
    4. mahdy

      ۲۳ شهریور ۱۳۹۷
      سوابق: (2371 ديدگاه)

      فقط اون گلگیرای پلاستیکی خیلی زایس بینهایت بده
      کابین هم خیلی سادس اما بقیش فوق العاده شده

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. مهدی دهقان

    ۲۳ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (67 ديدگاه)

    نمای بغل منو یاد h30کراس میندازه بخصوص اون نقره ای رنگ با اون پلاستیکای روی گلگیرش

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. NAVID۰۰۹۸

    ۲۳ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (10232 ديدگاه)

    من نمیدونم دوستان پدالی چه نیازی به این دارند که خودرویی را بکوبند زمین و خودرو مورد علاقه خود یا کشور سازنده رو بالا ببرند .
    من و دوستان به عنوان یکی از علاقه مندان حوزه خودرو ، نه سهامی از شرکتهای خودرویی داریم و نه سودی در جیبمون میره .
    پس لطفاً کمی عاقلانه تر نظر بدین تا اینکه جبهه گیری کنید و همدیگر رو بکوبید .
    چه آلمان و چه ژاپن ، کره ، آمریکا ، چین و…..هم نداره .
    من عاشق فرهنگ بالا و احساس مسئولیت پذیری ژاپنیهام و با هر خودرویی که تولید و عرضه میکنند لذت میبرم و به این معروفند در دسته اول که ژاپنی یعنی کم استهلاک و با دوام ، اما این دلیل نمیشه که از مهندسی ناب آلمانها و یا طراحی زیبای کره ایها و یا عضم راسخ چینی تعریف نکنم و جبهه گیری کنم ، بلکه باید از کار خوب تعریف و از کار بد انتقاد کرد .

    همینطور که بنز هرچه از تاریخ تولیدش میگذره به مانند قالی کرمان زیباتر نمایان میشه و همینطور تویوتا که تا نوه و نتیجه میتوانند از اون استفاده کنند و از کیفیت خوب اون لذت ببرند .
    همینطور من هرچی که سونوتا ۲۰۰۶ را در خیابان میبینم لذت میبرم از طراحی اصولی آن و یا چینیهایی که روز به روز در حال پیشرفتند و همینطور آمریکائیهایی که با قدرت موتور و نَعره عظیمشون دل هر دوست دار خودرویی را میبرند .
    به نظر شخصی هر کسی باید باید احترام گذاشت ،
    ولی حرف بی ربط و ناپسندیده را نمیشه به کسی یا کسانی چسبوند .

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. نوید جهرمی

      ۲۵ شهریور ۱۳۹۷
      سوابق: (3691 ديدگاه)

      کاش میشد حرفت رو پین کرد ب قسمت دیدگاه‌ها.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. net

    ۲۳ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (3149 ديدگاه)

    با این طراحی تیز لکسوس حال نمیکنم .چرا شرکتهای تولیدکننده ماشین ماشینهای جدیدشون رو در نمایشگاه های ماشین جهان مثل فرانکفورت نیوروک لس انجلس سویس پاریس دیترویت معرفی نمیکنن و خودشون همینجوری معرفی میکنن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. net

    ۲۳ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (3149 ديدگاه)

    تیز و زشت

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. محمد مهدی

    ۲۴ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (107 ديدگاه)

    تیز و زیبا

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. ثنا

    ۱۰ آبان ۱۳۹۸
    سوابق: (1 ديدگاه)

    فقط به این فکر کنید
    اکه هر کدوم از این ماشینای خارجی برای خودتون بود
    دوست داشتید چه نظری به شما بدن؟؟؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا