قیمت و مشخصات لکسس UX مدل 2019

برگ برنده‌ی لکسس در کلاس شاسی بلندهای ساب کامپکت لوکس که UX نام دارد باید به مصاف رقبای نام آشنایی همچون مرسدس بنز GLA، آئودی Q3 و ب‌ام‌و X1 برود.

لکسس UX مدل 2019
نسخه‌ی UX 200 از ماه دسامبر وارد نمایندگی‌های فروش در آمریکا خواهد شد و قیمت پایه‌ی آن 32 هزار دلار خواهد بود که به آن باید 1025 دلار هزینه‌های تحویل را نیز اضافه نمود.

لکسس UX مدل 2019
یک ماه بعد نیز مدل هیبریدی UX 250h وارد بازار خواهد شد که دارای قدرت بیشتر و مصرف سوخت کمتر بوده و از سیستم چهار چرخ محرک سود می‌برد. این نسخه 2 هزار دلار گران‌تر می‌باشد.

لکسس UX مدل 2019
لکسس UX 200 مدل 2019 از پیشرانه‌ی 2 لیتری جدید با قدرت 169 اسب بخار و گشتاور 205 نیوتون متر سود برده و گیربکس CVT نیز نیروی پیشرانه را به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند؛ اما مدل UX 250h AWD از قوای محرکه هیبریدی متشکل از پیشرانه 4 سیلندر 2 لیتری بنزینی و دو واحد پیشرانه الکتریکی استفاده می‌کند. قدرت ترکیبی این مجموعه برابر با 175 اسب بخار است.

لکسس UX مدل 2019
لکسس از سیستم چهار چرخ محرکی استفاده کرده که دارای ژنراتور-پیشرانه الکتریکی جداگانه با قدرت 7 اسب بخاری است که به دیفرانسیل عقب چسبیده است. توزیع قدرت بین اکسل‌های جلو و عقب به‌صورت خودکار و توسط سیستم کنترل پایداری کنترل می‌شود تا بدین ترتیب کشش بهینه ایجاد شود.


هر دو مدل با 12 رنگ بدنه عرضه می‌شوند که دو تای آن‌ها خاص مدل‌های F اسپورت می‌باشند. پکیج F اسپورت نیز شامل سپرها و جلوپنجره متفاوت، مه شکن‌های LED با تریم کرومی L شکل و رینگ‌های 18 اینچی آلیاژی می‌باشد.


کابین نسخه‌های F اسپورت دارای صندلی‌های جلوی اسپورت، غربیلک فرمان چرمی به همراه پدال شیفترها، پدال‌های آلومینیومی، صفحه‌نمایش 8 اینچی بجای صفحه 7 اینچی مدل‌های استاندارد و حلقه‌ی متحرک موجود در پشت آمپرها است که از سوپرکار LFA الهام گرفته است. همچنین لکسس می‌گوید مدل‌های F اسپورت دارای سیستم کنترل صوتی فعالی است که صدای گیربکس‌های مرسوم را شبیه‌سازی می‌کند.


تمامی مدل‌های این کراس اوور جدید به‌صورت استاندارد با اپل کارپلی، سیستم صوتی با 6 بلندگو، هد آپ دیسپلی و صفحه‌نمایش 10.25 اینچی با ناوبری لکسس عرضه می‌شوند.


سیستم ایمنی پلاس 2.0 لکسس نیز به‌صورت استاندارد در تمامی نسخه‌ها حاضر بوده و شامل 7 کیسه‌ی هوا، نوربالای خودکار، تشخیص علائم ترافیکی، هشدار خروج از خط، دستیار ردیابی خطوط مسیر، کروز کنترل راداری دینامیک و سیستم پیشگیری از برخورد با تشخیص عابران پیاده می‌باشد.

درباره نویسنده

شاهین احمدزاده، نویسنده و مترجم مطالب مربوط به دنیای خودرو در سایت پدال

مطالب مرتبط

11 دیدگاه

  1. مهدی
    سوابق: (1331 دیدگاه) ,

    ایکاش لکسس یه کم طراحی هاش رو سنگین ترمیکرد مثل bmw.بنز.آئودی‌.فولکس واگن ویاپورشه.درکل این طراحی ها روزای اول چشم گیره ولی بعد مدتی خسته کننده میشه ولی طراحی هایی مثل آلمانی ها بعدسالها تازگی داره وان جذابیت روازدست نمیده

    پاسخ
    1. دانیال روشنی
      سوابق: (87 دیدگاه) ,

      کلا میگفتی آلمانی ها.چه کاریه دیگه

      پاسخ
    2. مجتبی
      سوابق: (149 دیدگاه) ,

      همه وقتی دارن lexus رو با رقبای آلمانی مقایسه میکنند میگن یکی از نکات مثبت lexus به بقیه طراحی اونه. وقتی یه بنز C کلاس کنار یه LEXUS IS حرکت کنه همه به IS نگاه میکنند نه به C کلاس با اون طراحی سادش اینو وقتی همایشی یا دورهمی خودرویی هست میبینم که مردم کمی با خودروهای آلمانی عکس یا فیلم میگیرن مگر اینکه طرف تو ماشینش یه تغیراتی داده باشه یا یه مدل خاصی باشه ولی وقتی یه lexus تو اون دورهمی باشه بیشتر مردم ازش عکس میگیرن و از طراحیش تعریف میکنند.
      به نظر من هم که این طراحی آلمانی ها هستن که کسل و خسته کننده هستن تنها خودروی آلمانی که هنوز میبینم و برام جذاب هست BMW i8 هستش بقیه همه شبیه هم و تکراری هستن و اصلا جذابیت ندارن.

      پاسخ
    3. mahdy
      سوابق: (1505 دیدگاه) ,

      اتفاقا این جذابیت مخصوص به لکسوس هست طرفداراش اینجوری دوستش دارن
      اصالتش در این نوع طراحیه پر از خطوط و زوایای تیز
      من هر وقت میبینمش یاد سامورایی ها میوفتم(هر مدل از لکسوس رو)

      پاسخ
    4. mahdy
      سوابق: (1505 دیدگاه) ,

      فقط اون گلگیرای پلاستیکی خیلی زایس بینهایت بده
      کابین هم خیلی سادس اما بقیش فوق العاده شده

      پاسخ
  2. مهدی دهقان
    سوابق: (50 دیدگاه) ,

    نمای بغل منو یاد h30کراس میندازه بخصوص اون نقره ای رنگ با اون پلاستیکای روی گلگیرش

    پاسخ
  3. NAVID۰۰۹۸
    سوابق: (912 دیدگاه) ,

    من نمیدونم دوستان پدالی چه نیازی به این دارند که خودرویی را بکوبند زمین و خودرو مورد علاقه خود یا کشور سازنده رو بالا ببرند .
    من و دوستان به عنوان یکی از علاقه مندان حوزه خودرو ، نه سهامی از شرکتهای خودرویی داریم و نه سودی در جیبمون میره .
    پس لطفاً کمی عاقلانه تر نظر بدین تا اینکه جبهه گیری کنید و همدیگر رو بکوبید .
    چه آلمان و چه ژاپن ، کره ، آمریکا ، چین و…..هم نداره .
    من عاشق فرهنگ بالا و احساس مسئولیت پذیری ژاپنیهام و با هر خودرویی که تولید و عرضه میکنند لذت میبرم و به این معروفند در دسته اول که ژاپنی یعنی کم استهلاک و با دوام ، اما این دلیل نمیشه که از مهندسی ناب آلمانها و یا طراحی زیبای کره ایها و یا عضم راسخ چینی تعریف نکنم و جبهه گیری کنم ، بلکه باید از کار خوب تعریف و از کار بد انتقاد کرد .

    همینطور که بنز هرچه از تاریخ تولیدش میگذره به مانند قالی کرمان زیباتر نمایان میشه و همینطور تویوتا که تا نوه و نتیجه میتوانند از اون استفاده کنند و از کیفیت خوب اون لذت ببرند .
    همینطور من هرچی که سونوتا ۲۰۰۶ را در خیابان میبینم لذت میبرم از طراحی اصولی آن و یا چینیهایی که روز به روز در حال پیشرفتند و همینطور آمریکائیهایی که با قدرت موتور و نَعره عظیمشون دل هر دوست دار خودرویی را میبرند .
    به نظر شخصی هر کسی باید باید احترام گذاشت ،
    ولی حرف بی ربط و ناپسندیده را نمیشه به کسی یا کسانی چسبوند .

    پاسخ
  4. net
    سوابق: (553 دیدگاه) ,

    با این طراحی تیز لکسوس حال نمیکنم .چرا شرکتهای تولیدکننده ماشین ماشینهای جدیدشون رو در نمایشگاه های ماشین جهان مثل فرانکفورت نیوروک لس انجلس سویس پاریس دیترویت معرفی نمیکنن و خودشون همینجوری معرفی میکنن

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.