متفرقه

اولین تریلر از فصل جدید تاپ گیر آمریکا

سری قبلی تاپ گیر آمریکا با اجرای سه مجری به نام‌های Tanner Foust، Rutledge Wood و Adam Ferrara طی شش فصل تولید و پخش گردید و سپس خبر رسید که این مجموعه به پایان رسیده است؛ اما چندی بعد بی‌بی‌سی تصمیم گرفت این برنامه را با مجریان جدیدی احیا کند و حالا سرانجام تریلری از نسخهٔ جدید تاپ گیر آمریکا منتشر شده که نشان می‌دهد چه چیزهایی در این شو ماشینی محبوب وجود دارد.


همان‌طور که گفته شد، در سری جدید تاپ گیر آمریکا مجریان جدید حضور دارند که عبارت‌اند از بازیگر کهنه‌کار و مشهور فیلم‌هایی چون شاهین سیاه و شوالیهٔ تاریکی «William Fichtner»، قهرمان مسابقات درگ «Antron Brown» و روزنامه‌نگار بریتانیایی، مجری پیشین فیفت گیر و سردبیر مجلهٔ تاپ گیر «Tom Ford». این در حالی است که استیگ هم هنوز حضور دارد و برای لذت بیشتر بینندگان، توانایی‌های رانندگی خود را به نمایش می‌گذارد.

در تریلر ۳۰ ثانیه‌ای که از فصل جدید تاپ گیر امریکا منتشر شده می‌توان فهمید که این برنامه هم به شکل معمول تاپ گیر ساخته شده است. در تاپ گیر آمریکا تعداد زیادی سوپراسپرت وجود دارد درحالی‌که تام فورد پشت فرمان آکورا NSX و ویلیام فیکنر پشت فرمان BAC مونو دیده می‌شود. همچنین در این تریلر یک خودروی آفرود عجیب و همین‌طور یک لامبورگینی اوراکان اسپایدر هم به چشم می‌خورد؛ اما متأسفانه باید بیش از یک ماه منتظر بمانیم تا متوجه شویم که آیا سری جدید تاپ گیر آمریکا واقعاً جذاب است یا نه. این فصل که در هشت قسمت ساخته خواهد شد، برای اولین بار در روز یکشنبه ۳۰ جولای ساعت ۸ بعدازظهر در شبکهٔ بی‌بی‌سی آمریکا پخش خواهد شد.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۷ دیدگاه‌ها

  1. فرشاد سجادیان

    ۹ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (3019 ديدگاه)

    BBC جان بعد از اخراج جرمی، فاتحه Top Gear خونده شد، چه انگیزه‌ای داری برای ساخت نسخه‌های جدید؟!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Hossein

    ۹ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (150 ديدگاه)

    فصل آخر تاپ گیر بریتانیا بعد از عوض شدن مجریا ( اون مجری لوسه که بعد تیم جرمی اومد تو برنامه) که خوب و قوی بود امیدوارم اینم همونطور باشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. حمیدرضا

    ۹ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (2415 ديدگاه)

    تاپ گیر امریکا خیلی جالب بود من دوستش داشتم خصوصا ادام فررا ماشینای امریکایی قلدر سوار میشد امیدوارم این فصلشم جذاب باشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. parsa

    ۹ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    یعنی اون 3 تا قبلی تو تخت گاز امریکایی فوق العاده بودن بعد جرمی اینها.برنامه شون عالی بود اینا کیه اوردن؟ویلیام ویتچر بره دنبال مایکل اسکافیلد و داداشش.کلا بعد از رفتن جرمی اینها کل تخت گاز فلج شد.خدا تخت گاز قدیم امریکا که توش((تانر فواست)) حرفه ای و((راتلج وود))تپلی(!) و((آدام فرارا))بامزه توش بودن رو بیامرزه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. delport

    ۱۰ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (17 ديدگاه)

    مجری تپله قبلی مثه بچه درس خونا بود.اصن بهش نه میخورد نه میتونست اجرا کنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. مک میسل

    ۱۰ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (2707 ديدگاه)

    احتمالا فقط به خاطر ویلیام فیکنر نگاهش کنم!
    ولی به نظرم میرفت تو فصل5 فرار از زندان بازی میکرد از اینجا بهتر بود

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. محمد

    ۱۴ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    پس سی جولای که اعلام کردید پخش نشده قضیش چیه؟

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا