متفرقه

خاص تر از آقای خاص؛ منصوری-مورینیو

منصوری با همکاری کمپانی  Raff House، یکی از بزرگترین کلوب های عاشقان جواهرات و ساعت های لوکس ، تصمیم به ساخت یک خودروی فوق العاده گرفته است. این خودرو هم نام آقای خاص فوتبال دنیا ،  مورینیو نامگذاری شده است و  البته یکی از ۱۱ مالک شاهکار جدید منصوری، شخص مورینیو خواهد بود.

7745118271408358735
Mourinho supercar by Mansory and Raff House

ساخت و تیونینگ این خودرو یکی از بزرگترین برنامه های منصوری است، چرا که آن ها از آغاز با یک پروژه در گیر هستند. مورینیو بدنه ای کربنی خواهد داشت و دریچه ها ی ورودی هوا و اسپویلرهای آن از جنس صفحات آلومینیومی کروم کاری شده، می باشد. اطلاعات زیادی فعلا از این خودرو منتشر نشده است، اما منصوری تاکید کرده است که قدرت ۷۵۰ اسب بخار، مورینیو را به جلو خواهد راند. رونمایی ازاین خودرو برای سال ۲۰۱۴ برنامه ریزی شده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

محمدرضا ریاضی

محمدرضا ریاضی ، همراه با شما در دنیای هیجان انگیز خودرو

مطالب مشابه

‫۵۵ دیدگاه‌ها

  1. سعید

    ۴ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (481 ديدگاه)

    به سلامتی تمام ایرانیان هنرمند داخل و صد البته خارج از ایران که در ایران نماندند تا غروب کنند … رفتند و هنر آفریدند و افتخار ما هستند …

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا