متفرقهمیز خبر

رکورد جدید پرش با تراک

قهرمان مسابقات خارج از جاده، برایس منزیس (Bryce Menzies)، به‌تازگی با پرواز دادن یک تراک در ارتفاع ۱۱۵.۶۴ متری در آسمان شهر ارواح نیومکزیکو، نام خود را در کتاب رکوردهای گینس ثبت کرده است؛ ارتفاعی که بالاتر از رکورد رسمی قبلی گینس به میزان ۳۰۱ فوت (۹۱.۷۴۵ متر) و  همین‌طور رکورد غیررسمی ۱۰۱ متری تَنِر فوست (Tanner Foust) در سال ۲۰۱۱ است.

Bryce Menzies

5truckjumpaugust2016
تیم پشتیبانی «منزیس» در «ردبول» و «پنزویل» ۶ ماه گذشته برای آماده‌سازی این پرش فوق‌العاده صرف کرده‌اند. وی پس از چند روز تست رمپ‌ها، اینک رکورد قبلی جهان در این زمینه را با تراک Pro2 شکسته است. البته متأسفانه قبل از اینکه برای تکرار این رکورد در پخش زنده تلویزیونی برنامه‌ریزی شود، تراک «منزیس» دچار حادثه شده و این برنامه از دستور کار خارج شده است. با اینکه وی پس از این حادثه با شانه شکسته به بیمارستان منتقل شده، ولی از نتیجه کلی کارش راضی است. وی در این زمینه به تیم ردبول می‌گوید:

این موضوع مدت‌ها رؤیای من بوده و برای داشتن آن در زندگی‌ام رؤیاپردازی کرده‌ام. این یکی از بهترین لحظات زندگی برایم بود. خیلی خوشحالم که این کار را انجام دادم. در این میان یک شانه شکسته نصیبم شد، ولی شرایط آن‌قدرها هم بد نیست و خوشحالم که در کتاب رکوردها هستم.

6truckjumpaugust2016

Bryce Menzies

2truckjumpaugust2016

Bryce Menzies
«منزیس» اخیراً برنده رقابت‌های «ردبول فروزِن راش» در سال‌های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ شده و در همین حال،  قهرمان سه دوره SCORE Baja 500 و همین‌طور سه دوره TORC Pro2 محسوب می‌شود. در ویدیویی که در این رابطه منتشر شده، این پرش را می‌توانید نظاره کنید. [دانلود ویدئو]

منبع: automobilemag

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مسعود انیس حسینی

مسعود انیس حسینی، مترجم اخبار و مطالب در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. (ali (CHEVY NOVA

    ۱۵ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (6797 ديدگاه)

    اون پرش رو ول کنید ببین این فورد هیولا چه میکنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Parker

    ۱۵ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    امیدوارم کار دست خودش نده.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Daniel

    ۱۵ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (952 ديدگاه)

    عجب موشک زمین به هوایی بود !!!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. Parker

    ۱۵ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    ممنون از قرار دادن ویدئو ها واسه دانلود.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. آرش

    ۱۵ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (163 ديدگاه)

    6 ماه صرف آماده سازی کردن. من فکر نکنم واسه هیچ کاری تو مملکت ما 6 ماه آماده سازی انجام بشه، صنعت خودروسازیمون که بماند!

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا