متفرقه

قیمت و مشخصات آکورا TLX مدل 2019

پیروی بازطراحی صورت گرفته در سال پیش، آکورا TLX مدل سال ۲۰۱۹ از چند روز آینده وارد نمایندگی‌های فروش می‌شود و از جمله ویژگی‌های آن می‌توان به رنگ جدید سفید، رینگ‌های ۱۹ اینچی متفاوت و معرفی نسخه جدید A-Spec با پیشرانه ۲.۴ لیتری اشاره کرد.


خب کار را با این نسخه جدید آغاز می‌کنیم که دارای پکیج ظاهری اسپورت و پیشرانه ۲.۴ لیتری می‌باشد. برای خرید این خودرو باید ۳۹۴۰۰ دلار بپردازید درحالی‌که بهای مدل پایه TLX استاندارد از ۳۳ هزار دلار آغاز می‌شود.


اما رینگ‌های جدید ۱۹ اینچی را می‌توان روی تریم های ۶ سیلندر تکنولوژی و اندونس سفارش داد درحالی‌که رنگ جدید سفید پلاتینیم نیز جایگزین رنگ سفید بلانووای قبلی شده است. همچنین این خودرو دیگر با رنگ مشکی کوپر عرضه نمی‌شود.


تجهیزات استاندارد آکورا TLX 2019 عبارت‌اند از چراغ‌های جلوی LED، صندلی برقی راننده با تنظیم در ۱۰ جهت، صندلی‌های جلوی گرم شونده، ورود و استارت هوشمند و دکمه‌ای، اینترفیس کاربری با دو صفحه‌نمایش و دارای ارتباطات اپل کارپلی و اندروید اتو. تمامی مدل‌های این خودرو به‌صورت استاندارد دارای بسته ایمنی و کمک راننده آکورا واچ بوده و این بسته شامل تجهیزاتی همچون سیستم ترمز پیشگیری از برخورد، کروز کنترل تطبیقی با حرکت در سرعت‌ پایین، هشدار برخورد از جلو، دستیار حفظ خودرو بین خطوط و تشخیص و پیشگیری انحراف خودرو از مسیر به همراه هشدار خروج از لاین حرکتی می‌باشد.

از جمله آپشن های TLX مدل ۲۰۱۹ نیز می‌توان به سیستم دوربین ۳۶۰ درجه، غربیلک فرمان گرم شونده، سیستم آکورا لینک و سیستم صوتی با ۱۰ بلندگو اشاره کرد.


تنها دو پیشرانه برای این خودرو در نظر گرفته شده که یکی پیشرانه ۲.۴ لیتری ۲۰۶ اسب بخاری متصل به گیربکس ۸ سرعته دوکلاچه و دیگری پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۵ لیتری ۲۹۰ اسب بخاری است که به همراه یک گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک کار می‌کند.


اما نسخه گران‌تر A-Spec نسبت به مدل‌های استاندارد دارای برخی ویژگی‌های متمایز کننده است که از جمله آن‌ها می‌توان به جلوپنجره مات مشکی با کروم تیره، نمای جلوی گیراتر، مه شکن‌های LED و چراغ‌های جلو تیره اشاره کرد. این خودرو همچنین دارای رینگ‌های ۱۹ اینچی خاکستری، اسپویلر مشکی، چراغ‌های عقب LED و دودی، دیفیوزر عقب و ۴ خروجی گرد اگزوز می‌باشد.


داخل کابین نیز شاهد بکار رفتن صندلی‌های اسپورت با دوخت‌های متضاد، نورپردازی زیبا قرمز، پوشش سقف و ستون مشکی، پانل نشان دهنده‌های دربرگرفته شده با آلومینیوم برس خورده، غربیلک فرمان کلفت‌تر و نشان‌های A-Spec هستیم.


خریداران همچنین می‌توانند رنگ آبی سفارشی را که مختص TLX A-Spec است سفارش دهند و کابین نیز با دو رنگ مشکی و آلکانترا یا قرمز کامل در دسترس است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۷ دیدگاه‌ها

  1. me84

    ۱۸ فروردین ۱۳۹۷
    سوابق: (1772 ديدگاه)

    .
    خیلی خیلی خیلی شیکه. بخصوص سفیدش.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Yaser1986

    ۱۸ فروردین ۱۳۹۷
    سوابق: (76 ديدگاه)

    واقعا از نقطه نظر طراحی آکورا پیشرفت فوق العاده ای داشته طراحی چشم نواز با کیفیت عالی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. sina

    ۱۸ فروردین ۱۳۹۷
    سوابق: (2643 ديدگاه)

    پشتش جز بهترین هاست.
    کسی میدونه اولین بار اکورا از دو تا نمایشگر تو کابین استفاده کرد یا ائودی؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌:::فرشاد:::

      ۱۸ فروردین ۱۳۹۷
      سوابق: (3019 ديدگاه)

      استفاده از دو نمایشگر رو قبل از آئودی توی برخی از محصولات هوندا و آکورا دیده بودم؛ مثل نسل قبل آکورد و TLX

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. sina

        ۱۸ فروردین ۱۳۹۷
        سوابق: (2643 ديدگاه)

        مرسی فرشاد عزیز

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌:::فرشاد:::

          ۱۸ فروردین ۱۳۹۷
          سوابق: (3019 ديدگاه)

          عزیزی ❤

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. Hamid...Audi

      ۱۸ فروردین ۱۳۹۷
      سوابق: (712 ديدگاه)

      منم اولین بار توی آکورد دیدم سیستم دو تا نمایشگر رو ولی آئودی اولین خودروسازیه که پشت آمپر رو به صورت نمایشگر کار کرد و اولیش هم فکر کنم توی آئودی تی تی نسل جدید بود.
      آئودی A8 2018 هم دو تا نمایشگر روی داشبورد و یه نمایشگر هم به عنوان کیلومتر شمار و نویگیشن داره.یه جورایی میشه سه تا نمایشگر.
      پ.ن:آکورا واقعا ماشینای قابل احترامی داره و بسیار زیبا و با کیفیته و اگه یه روزی بخوام ماشین خانوادگی بخرم قطعا انتخاب اولم از گروه هوندا خواهد بود.

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا