متفرقه

کریس اوانز جایگزینی در تاپ گیر نخواهد داشت

گویا مشکلات و جنجال‌های تاپ گیر یا تخته گاز تمامی ندارد زیرا پس‌ازاینکه سه مجری مشهور این برنامه از تاپ گیر جدا شدند بی‌بی‌سی تیم جدیدی را برای ساخت آن بکار گرفت و کریس اوانز را به‌عنوان مجری اصلی سری جدید تاپ گیر تعیین نمود؛ اما پس از مدتی، اوانز با عوامل و تیم تاپ گیر دچار تنش و اختلاف شد. سپس این مشکلات به حد بحرانی رسیده و کریس اوانز پس از تنها یک فصل (شامل ۶ قسمت) از تاپ گیر کناره‌گیری کرد. از سوی دیگر بینندگان این برنامه در هر قسمت روبه کاهش گذاشت به‌نحوی‌که آخرین قسمت فصل بیست و سوم تاپ گیر با ۱.۹ میلیون بیننده رکورد کمترین بینندهٔ تاریخ خود را شکست؛ بنابراین اوضاع تاپ گیر وخیم به نظر می‌رسد.

top-gear-presenters

بااین‌حال پس از جدایی اوانز از تاپ گیر، شایعات و فرضیات فراوانی در رابطه با جایگزین آن مطرح شد به‌نحوی‌که احتمالاتی مبنی بر اینکه شاید روآن اتکینسون (مستر بین) به‌عنوان جایگزین اوانز انتخاب گردد منتشر گردید. حتی برخی احتمال حضور تیف نیدل (مجری فیفت گیر و مجری سابق تاپ گیر) و یا بازگشت تیم سابق را نیز دور از ذهن نمی‌دانستند.

روآن اتکینسون
روآن اتکینسون

ولی بی‌بی‌سی تصمیم قطعی خود در رابطه با جایگزین اوانز را گرفته و با انتشار گزارشی رسمی دراین‌باره به‌تمامی شایعات و گمانه‌زنی‌ها پایان داد. به نقل از سخنگوی بی‌بی‌سی، این شبکه هیچ برنامه‌ای برای جایگزینی اوانز نداشته و تاپ گیر با ۵ مجری ادامه خواهد یافت. بااین‌وجود احتمالاً نقش یکی از مجری‌های فعلی پررنگ‌تر می‌شود. فیلم‌برداری فصل بعدی تاپ گیر نیز در ماه سپتامبر آغاز خواهد شد. اوانز در توییتر خود در رابطه با کناره‌گیری از تاپ گیر گفت:

«من از تاپ گیر خداحافظی کردم. این برنامه بهترین تصویر را از من ارائه کرد ولی کافی نبود. تیم تاپ گیر بسیار عالی هستند و من برای آن‌ها بهترین‌ها را می‌خواهم»

تیف نیدل
تیف نیدل

بسیاری از بینندگان تاپ گیر به سبک اجرای اوانز در این برنامه اعتراض داشتند و در پشت‌صحنهٔ نیز وی با عوامل و دیگر اعضای تیم تاپ گیر به مشکلات و اختلافاتی برخورده بود. این تنش‌ها تا جایی پیشرفت که مت لبلانک، یکی دیگر از مجری‌های سری جدید تاپ گیر تهدید کرده بود که اگر کریس اوانز در تیم تاپ گیر باقی بماند، او از برنامه کنار خواهد رفت. با این اوصاف باید دید که آیا تاپ گیر بالاخره رنگ آرامش را به خود دیده و به محبوبیت سابقش دست خواهد یافت یا اینکه بازهم شاهد تحولاتی در این برنامهٔ مشهور خودرویی خواهیم بود.

مت لبلانک
مت لبلانک

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۱۸ دیدگاه‌ها

  1. احسان(احسان سابق)

    ۱۹ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (2872 ديدگاه)

    از بین تمام مجری های جدید برنامه تنها مت لبلانک بازیگر سریال فرندز برای اکثر مردم شناخته شده هست که بی بی سی داره اینو هم از دست میده. در عرض 1 سال این برنامه از عرش به فرش رسید

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مجید:فقط لامبورگینی:فقط ایتالیاوآلمان

      ۱۹ تیر ۱۳۹۵
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      تاپ گیر روز به روز داشت بهتر میشد و رشد میکرد. واقعا بهترین مستند دنیا بود. تنها برنامه ای که دوست داشتم. اینم از ما گرفته شد.
      تیف نیدل راننده ی GT3 و حتی F1 بوده. ولی الان سنش حدود 70 ساله. دیگه باید بازنشسته بشه. مت لبلانک هم خوبه ولی در حد خودش. انگشت کوچیکه ی جرمی هم نمیشه. جرمی و هموند و می خیلی عالی بودند.
      از طرفی واقعا از اجرای قاطعانه و بلااستثنای قانون خیلی خیلی خوشحال شدم و اینکه به همه گفتن که در کشور ما همه در برابر قانون برابرند و برنامه ای مثل تاپ گیر رو فدای قانون کردند… این خیلی بزرگ و مهمه …ولی آرزو میکنم ای کاش این اتفاق برای جرمی نمی افتاد. باید احساس مسئولیت بیشتری میکرد…. میدونم حق داشته … خیلی هم حق داشته…. ولی میلیون ها مفر در دنیا عاشق جرمی هستند. فکر نکرد اگه از TG بره طرفداراش بدون اپن چیکار کنن؟؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. كوروش

        ۱۹ تیر ۱۳۹۵
        سوابق: (1125 ديدگاه)

        ولی داداش تیف نیدل واقعا یک ماشین باز کاملا مسلط هستش هم اطلاعات و رانندگی یادمه یک بار توی برنامه اش راننده سال رالی رو گرفت و اول شد نمی گم عالی هست اما از این اینا بنظرم بهتره

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. احسان(احسان سابق)

          ۲۰ تیر ۱۳۹۵
          سوابق: (2872 ديدگاه)

          کلا تاپ گیر رو به اون 3 نفر میشناختن. حتی اگر سایمون کاول و اوپرا و مایکل شوماخر به عنوان مجری و راننده برنامه رو اجرا کنن بالاخره نمی تونن رضایت مخاطب رو مثل جرمی و ریچارد و جیمز بدست بیارن

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. نوید جهرمی

        ۲۴ تیر ۱۳۹۵
        سوابق: (3685 ديدگاه)

        بهتره تو اوج تعطیلش کنن. تا این خاطره های خوب از بین نره و یه چیز بی ارزش تو ذهنمون باقی نمونه.

        موافقم 0
        مخالفم 0
  2. ali

    ۱۹ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (6789 ديدگاه)

    مجری های جدیدش خیلی نچسبن
    اگه مستر بین بیاد خیلی بهتر میشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. یو اس اس اینترپرایز

      ۱۹ تیر ۱۳۹۵
      سوابق: (4433 ديدگاه)

      هرکی نظری داره

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. Aria

    ۱۹ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (63 ديدگاه)

    نخت گاز بر خلاف برنامه های تلویزیونی از این دست کاملا بر پایه جوک و مسخره بازی میچرخید و اصلا تخصصی نبود. پس طرفداراش نمیتونن به این راحتی با مجریهای جدید کنار بیان چون اصلا جذابیتش به مجریهاش بود. خودمم دیگه نمیتونم تاپ گیر جدید رو ببینم. من تاپ گیرو نگاه میکردم بخاطر شوخیهای جرمی کلارکسون….. مجریهای جدید که مثل جرمی و ریچارو و جیمز نمیشن….

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. علي

    ۱۹ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (969 ديدگاه)

    واقعا سری جدیدش نصبت به قبلی خیلی متنوع تر و مدرن تر و از همه مهمتر ( با ادب تر) شده ولی حیف و هزار حیف هزینه ساخت این مجموعه توسط bbc تامین میشه و هیچ عدالتی جز تخریب رقیب و سیاسی وجود نداره ( و همچنین پول پارو کردن) به امیدی روزی که جهان سوم و کشورهای رو به توسعه از خواب خرگوشی بیدار بشه و خودمون همچین برنامه هایی درست کنیم و عقلمونو دست روبی جون ( روباه پیر) ندیم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. حسين

      ۱۹ تیر ۱۳۹۵
      سوابق: (134 ديدگاه)

      یک قرن سکوت در مقابل این کامنت

      موافقم 0
      مخالفم 0
  5. حميد

    ۱۹ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (1724 ديدگاه)

    تاپ گیر قشنگیش به طنز بودن بود
    وشخصیت جرمی که یک جور کاریزما داشت

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. رهگذر

    ۱۹ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (64 ديدگاه)

    روان اتکینسون اگه میامد فکر کنم خرس کوچولوی عروسکیش هم باید جای استیگ رو میگرفت، احتمالآ رکوردهای استیگ رو هم میشکست. هه هه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مجید:فقط لامبورگینی:فقط ایتالیاوآلمان

      ۱۹ تیر ۱۳۹۵
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      با مزه گفتی.
      روان اتکینسون خودش از بهترین راننده های دنیاست در این شکی نیست. ولی شخصیت جذابش فقط تو مستر بین بود. در پشت دوربین شخصیت خشک و مغروری داره. جرمی واقعا یک کمدین بود. خیلی با مزه بود. خیلی هم لی تربیت بود ولی من دوستش داشتم و داذم و خواه داشت

      موافقم 0
      مخالفم 0
  7. كوروش

    ۱۹ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (1125 ديدگاه)

    تیف نیدل با شعور ترین و بهترین مجری خودرو بود برنامه های قدیمی اش رو دیدم بسیار در زمینه خودرو تبحر داره خیلی شوخ نیست و اصولا شوخی هاش +١٨ هست ولی بنظرم ادم خوبی البته مثل تیم جرمی نیست ولی خب موقعی که اون برنامه خودرویی می ساخت بقیه شیر خشک می خوردند

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. حسين

    ۱۹ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (134 ديدگاه)

    تمومه آقا تموم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. امین قوام‌صفری

    ۲۰ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (211 ديدگاه)

    اصلاً برام مهم نیست تاپ گیر نابود بشه یا هر بلای دیگه ای سرش بیاد :D

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. مهدی

    ۲۰ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (6 ديدگاه)

    (( بعضی موقع ها خودم هم از نبوغم حیرت میکنم ))
    جرمی کلارکسون
    :)

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. سینا

    ۳۰ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (127 ديدگاه)

    کاش جرمی کلارکسون راضی شه برگرده و با هموند و می و روان اتکیسون(دوست دارم ببینم چی میشه) تخت گاز رو احیا کنه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا