مزدا

بازگشت مزدا به مسابقات 24 ساعته لمانز؟

مزدا اعلام کرد جنبه‌های مختلف بازگشت به مسابقات استقامت ۲۴ ساعته لمانز را بررسی می‌کند.


مدیر اجرایی مزدای آمریکای شمالی در مصاحبه با نشریه درایو تأیید کرد این خودروساز ژاپنی امکان بازگشت به مسابقات لمانز را بررسی می‌کند اما هنوز تصمیم نهایی گرفته نشده است.


ماساهیرو مورو گفته است:

من فکر می‌کند که ما هنوز برنامه‌ای کامل برای بازگشت به مسابقات ۲۴ ساعته نداریم. ما با کلوب ACO در تماس هستیم و من خودم شخصاً با پیر فیلون و ژان تاد گفت‌وگو کرده‌ام. حضور در مسابقات برای ما مهم است.


مزدا با مسابقات لمانز بیگانه نیست زیرا در سال ۱۹۹۱ یک پیروزی بسیار پر سر و صدا با خودروی ۷۸۷B به دست آورد. این خودرو از پیشرانه‌ی روتاری استفاده می‌کرد و به همین خاطر مزدا به اولین خودروساز ژاپنی تبدیل شد که چنین پیروزی‌ای به دست آورد.

مدیر مزدا در خاتمه اظهار می‌دارد:

من فکر می‌کنم که شرکت در حال نگاه به وضعیت آتی مسابقات و به ویژه مسابقات ۲۴ ساعته لمانز است تا تصمیم نهایی درباره حضور در مسابقات را بگیرد. در حال حاضر اولین و مهم‌ترین اولویت و فعالیت ما قهرمانی در مسابقات IMSA است. آقای جوست که قبلاً چندین قهرمانی را در مسابقات به دست آورده یک فرد بسیار قوی‌ای بوده و قطعاً می‌تواند قدم بعدی را برای قهرمانی مزدا بردارد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. mehran911

    ۲۸ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (2026 ديدگاه)

    باریکلا به برند با تجربه joest racing آلمان که همواره در طول تاریخ رقابت های استقامتی فوق العاده کار کرده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. AMANTE

    ۲۸ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (1854 ديدگاه)

    مزدا با مدل 787B در مسابقات بیست و چهار ساعته لمانز سال هزار و نهصد و نود و یک شرکت کرد و فکر کنم اولین پیروزی برای یک تیم ژاپنی در مسابقات بیست و چهار ساعته لمانز رقم خورد، واقعا مسابقه زیبایی بود روزی پر از شانس برای مزدا و البته مردم ژاپن ولی حیف بعد از پایان مسابقه راننده ی ماشین بدلیل فشار رانندگی زیاد نتونست تو جایگاه حاظر بشه و به بیمارستان منتقل شد.

    موافقم 2
    مخالفم 0
  3. Mohammadreza

    ۲۸ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (870 ديدگاه)

    مزدا رندر ماشین مسابقاتش هم زیباست!! ❤️

    موافقم 1
    مخالفم 0
  4. سیدمهران میرابوالقاسمی

    ۲۹ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (259 ديدگاه)

    مزدا هرجا باشه قهرمانه.

    موافقم 2
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا