مزدا

دریفت غیرعادی مزدا RX-8 و کامیون کاماز داکار

مایک ویدت راننده‌ی مشهوری است که در فیلم‌های دریفت حرفه‌ای متعددی حضور داشته و البته این بار پشت فرمان یک مزدا RX-8 کاملاً تیون شده نشسته است. ادوارد نیکولائف نیز چندین بار در مسابقات رالی داکار و در بخش کامیون‌های کاماز برنده شده است. در ویدئوی جدید منتشر شده، این جفت غیرعادی در سنت پترزبورگ روسیه با یکدیگر ملاقات کرده‌اند تا بتوانند مهارت‌های فوق‌العاده‌ی خود را نشان دهند.


با توجه به توضیحات کلیپ منتشر شده، هر دو خودرو قدرت حدود ۱۰۰۰ اسب بخاری دارند اما از نظر انتقال قدرت به سطح زمین کاملاً متفاوت هستند.

ویدت این نمایش را با دریفت RX-8 از میان ستون‌های یک انبار خالی شروع می‌کند. البته فضاهای محدود اجازه‌ی خودنمایی کاماز را نمی‌دهند بنابراین این کامیون در خارج از ساختمان به مزدا می‌پیوندد. آن‌ها عملکرد چشمگیری را به نمایش می‌گذارند. کامیون بزرگ نیکولائف کاملاً چابک نشان می‌دهد و او هم به آسانی دریفت های طولانی‌ای می‌زند.

ویدت هم به همان اندازه باید تحسین شود. RX-8 او به اندازه‌ای به کاماز نزدیک است که تنها می‌توان لاستیک‌ها را مشاهده کرد. کامیون کاماز در صورتی که نیکولائف کمی اشتباه کند قطعاً روی مزدا خواهد افتاد.

ویدت گفته تیم دست‌اندرکار تهیه‌ی این ویدئو تلاش‌های زیادی برای هماهنگی کارها داشته اما قطعاً انجام چنین دریفتی استرس‌زا بوده چراکه کوچک‌ترین اشتباه می‌تواند نتایج بدی در پی داشته باشد.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. NAVID۰۰۹۸

    ۲ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (10061 ديدگاه)

    نگاه کردنشم حال میده ، چه حالی میکنه راننده .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. حمیدرضا

    ۲ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (2415 ديدگاه)

    روسیه فقط تو ماشین الات سنگین حرفی برای گفتن داره هنوز ماشین های ماز و کاماز روسی دارن تو خود روسیه بهتر از ماشین های سنگین چینی کار می کنن
    البته کلا دود میفرستن تو هوا

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا