مزدا

به‌روزرسانی کوچولوی محبوب مزدا 2 مدل 2018

نسخه به‌روز شده از مزدا ۲ تا چند هفته دیگر با برچسب قیمتی ۱۳۲۹۵ پوندی وارد بازار بریتانیا خواهد شد. این خودرو به تازگی دارای نسخه سفارشی اسپورت بلک شده و تنها ۵۰۰ دستگاه از آن با قیمت ۱۵۹۹۵ پوندی تولید خواهد شد.


نیروبخش مزدا ۲ اسپورت بلک پیشرانه ۱.۵ لیتری اسکای اکتیو جی است که قدرت ۹۰ اسب بخاری دارد. از جمله تمایزهای بصری این نسخه می‌توان به جزئیات مشکی روی پوشش آینه‌های جانبی، اسپویلر عقب سقف، رکاب‌های جانبی، جلوپنجره، آنتن بال کوسه‌ای، رینگ‌های ۱۶ اینچی و سه رنگ سفارشی میکای تیره، میکای آبی و خاکستری متالیک اشاره کرد.


به همین منوال، مزدا ۲ معمولی ۲۰۱۸ نیز بهایی بین ۱۳۲۹۵ تا ۱۷۰۹۵ پوند داشته و ۵ تریم آن بازنگری شده و هم‌اکنون شامل SE+، SE-L، SE-L Nav+، اسپورت Nav+ و GT اسپورت Nav+ می‌باشد. نیروبخش این نسخه‌ها نیز همان پیشرانه یاد شده با خروجی‌های گوناگون ۷۵، ۹۰ و ۱۱۵ اسب بخاری است.


مدل پایه SE+ که از پیشرانه ۷۵ اسبی استفاده می‌کند دارای رینگ‌های آلیاژی ۱۵ اینچی، آینه‌های جانبی برقی و گرم شونده، صندلی‌های عقب ۶۰/۴۰ و شیشه‌های عقب برقی است. نسخه‌های SE-L+ و SE-L Nav+ را می‌توان با پیشرانه ۷۵ یا ۹۰ اسبی سفارش داد و علاوه بر تجهیزات قبلی دارای چراغ‌های حساس به گرد و غبار، حسگرهای پارک عقب، برف‌پاک‌کن‌های حساس به باران و سیستم تهویه مطبوع می‌باشند.

مدل اسپورت Nav+ که از پیشرانه ۹۰ اسبی استفاده می‌کند دارای اسپویلر سقفی مشکی بوده درحالی‌که نسخه پرچم‌دار GT اسپورت Nav+ دوربین عقب نیز دارد. همچنین اگر پیشرانه ۱۱۵ اسبی را انتخاب کنید می‌توانید بجای گیربکس ۵ سرعته سایر نسخه‌ها از گیربکس ۶ سرعته دستی استفاده کنید. همچنین یک گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک نیز در دسترس است اما آن را فقط می‌توان برای نسخه‌های ۹۰ اسبی SE-L+، SE-L Nav+ و اسپورت Nav+ سفارش داد.


مزدا ۲ مدل سال ۲۰۱۸ همچنین دارای ۴ رنگ بدنه جدید متالیک سرامیک، نقره‌ای متالیک، خاکستری متالیک و قرمز بوده که این رنگ آخری در مقایسه با رنگ قرمز قبلی حدود ۲۰ درصد روشن‌تر بوده و ۵۰ درصد عمق بیشتری دارد.

جرمی تامسون مدیر مزدای بریتانیا می‌گوید:

این به‌روزرسانی‌ها کمتر از یک سال پس از ارتقای فنی مزدا ۲ معرفی شده و هم‌اکنون شاهد خودرویی با تجهیزات بیشتر، ارزش بهتر در برابر مبلغ پرداختی هستیم. مزدا ۲ همچنان پیشروی رقابتی‌ترین کلاس خودرویی بازار بریتانیا می‌باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. Kamran

    ۱۱ فروردین ۱۳۹۷
    سوابق: (919 ديدگاه)

    کـی مثـل من حـس میکنه دنده دستی
    کابین ماشین رو نامنظم و زشت میکنه؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. F۲۲RAPTOR

    ۱۱ فروردین ۱۳۹۷
    سوابق: (2599 ديدگاه)

    هدلایتش میتونه خشکل تر ازین باشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. ahmad

    ۱۱ فروردین ۱۳۹۷
    سوابق: (566 ديدگاه)

    با قیافش زیاد حال نکردم ، طراحی داخلشم زیاد جالب نیست .

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. تیاگو

      ۱۱ فروردین ۱۳۹۷
      سوابق: (99 ديدگاه)

      کاش چراغ های جلوش یکم تیز تر میشدن

      موافقم 1
      مخالفم 0
  4. hadi

    ۱۱ فروردین ۱۳۹۷
    سوابق: (36 ديدگاه)

    خیلی دوست داشتنیه

    موافقم 2
    مخالفم 0
  5. Landscape

    ۱۱ فروردین ۱۳۹۷
    سوابق: (174 ديدگاه)

    جای خالیش تو ایران حس میشه

    موافقم 1
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا