مزدا

مزدا ۶ مدل ۲۰۱۸، قدرتمندتر از همیشه

مزدا می‌گوید سدان مزدا ۶ جدید بازمهندسی شده اما با نگاه به این سدان پرچم‌دار می‌فهمیم که تفاوت زیادی نسبت به مدل قبلی وجود ندارد. البته که این موضوع در نگاه اول درست است زیرا شاهد همان طراحی جذاب هستیم. مزدا تمامی توان خود را روی پیشرانه جدید اسکای اکتیو جی ۲.۵ لیتری توربو گذاشته است. بله درست خواندید، توربو!


مزدا ۶ نهایتاً از القای اجباری استفاده کرده است. این پیشرانه در سدان زیبای ژاپنی قدرت ۲۵۰ اسب بخاری و گشتاور ۴۲۰ نیوتون متری داشته و مزدا می‌گوید از سیستم توربوی فشار دینامیکی استفاده کرده است. این سیستم دارای ورودی کوچک به منظور چرخاندن سریع‌تر توربین در دورهای پایین پیشرانه است. مزدا می‌گوید نتیجه این کار افزایش آنی بوست توربو است و تا زمانی که از سوختی با اکتان ۹۳ استفاده کنید نتیجه کاملی به دست خواهید آورد. اگرچه سوخت‌هایی با اکتان پایین به خودرو آسیب نمی‌زند اما قدرت پیشرانه را به ۲۲۷ اسب بخار کاهش می‌دهد.


همین میزان قدرت نیز افزایش چشمگیری را نسبت به قدرت ۱۸۴ اسب بخاری مدل قبلی داشته و در عین حال مصرف سوخت کمتر و عملکرد روان‌تری دارد. ویژگی جالب‌توجه این پیشرانه سیستم غیرفعال سازی سیلندر است که در سرعت‌های بین ۴۰ تا ۸۰ کیلومتر در ساعت می‌تواند فعال شود و مزدا ۶ را به خودرویی ۲ سیلندر بدل نماید. مزدا می‌گوید زمانی که قدرت کامل موردنیاز باشد هر چهار سیلندر به کار می‌افتند تا بازگشتی باورنکردنی داشته باشند. البته مزدا هنوز جزئیات مربوط به مصرف سوخت مزدا ۶ را اعلام نکرده است.

 مزدا 6
اما دیگر تغییر بزرگ مزدا ۶ در کابین رخ داده به گونه‌ای که شاهد غربیلک فرمان و قطعات ‌تریم جدید هستیم. داشبورد بازطراحی شده باعث می‌شود احساس فراخی در کابین ایجاد گردد. مدل‌های فول signature دارای پوشش چوبی، چرم ناپا و جیر بر روی درب‌ها، صندلی‌ها و داشبورد می‌باشند.

صندلی‌ها نیز هم‌اکنون حمایت بیشتری از بدن به عمل‌آورده و صندلی‌های جلو مجهز به سیستم تهویه هستند. از دیگر تجهیزات جدید می‌توان به دوربین ۳۶۰ درجه، صفحه‌نمایش ۸ اینچی سیستم اطلاعات سرگرمی، کروز کنترل راداری، یخ‌زدای برف‌پاک‌کن‌های جلو، هدآپ دیسپلی اشاره کرد. تریم های بالاتر همچنین دارای صفحه‌نمایش ۷ اینچی TFT پشت آمپرها می‌باشند.


این تغییرات در ظاهر خودرو چندان دیده نمی‌شوند. مزدا ۶ بازطراحی شده دارای جلوپنجره جدید با چراغ‌های LED استاندارد و مه شکن‌های یکپارچه است. همچنین رینگ‌های ۱۷ و ۱۹ اینچی جدید نیز جلوه دیگری به این سدان شیک بخشیده‌اند.

قطعاً تغییرات صورت گرفته در پیشرانه و کابین مزدا ۶ مهم هستند اما مهندسان تنها به این نکته بسنده نکرده و شاسی را اصلاح کرده‌اند. استحکام بیشتری در نقاط کلیدی شاسی وجود داشته و سیستم تعلیق نیز بازنگری شده است. نتیجه این کار کاهش صدا، لرزش و ناهنجاری، افزایش آرامش و تیزتر شدن فرمان است. شما می‌توانید گیربکس ۶ سرعته دستی را نیز در مزدا ۶ انتخاب کنید اما این گیربکس تنها با پیشرانه ۱۸۴ اسبی عرضه می‌شود و مدل‌های توربو فقط با گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک ارائه می‌شوند.

 مزدا 6
در کل به نظر می‌رسد مزدا می‌خواهد جایگاهی میانه بین سدان هایی چون تویوتا کمری و هوندا آکورد و خودروهای لوکس‌تری از لکسس و اینفینیتی به دست آورد. خودروهای یاد شده قدرت بیشتری نسبت به سدان مزدا داشته و البته هنوز قیمت مزدا ۶ اعلام نشده است. به نظر می‌رسد مدل‌های لوکس‌تر مزدا ۶ تجمل بیشتری نسبت به مدل‌های رده میانی داشته باشند.

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مطالب مربوط به دنیای خودرو در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۴۳ دیدگاه‌ها

  1. حامد

    ۱۲ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (645 ديدگاه)

    وای خدای من?چقد ساده و زیباست

    مزدا ۶ لایک
    اکورد و کمری و…. دیس لایک

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. Saeed Boroomand

      ۱۲ آذر ۱۳۹۶
      سوابق: (477 ديدگاه)

      چیکار اون بقیه دارین، وانت نیسان آبی دیسلایک 🙂
      این که مزدا یه شرکت سود ده هست هنوز یه مقدار عجیبه، فروش کم و عدم توانایی در استفاده از مزایای ورتیکال اینتگریشن از دل رقابت ادغام و انحصار میسازه همه جا . مثلا توی خودروسازی استفاده از پلتفرم مشترک، قطعات مشترک، تکنولوژی مشترک، طراحی هاهنگ همه قطعه ها با هم توی خود کارخونه و …
      به هر حال کیفیت داخل و خارج ماشین هاش اینقدر هست که ارزش معمولا یه مقدار پول بیشتر نسبت به رقباش رو داشته باشه، از همه ماشین هاش زیباتر هم سی ایکس ناین هست، خیلی به درد سلیقه بازار ایران میخوره بر عکس ظاهر مثلا لکسوس ان ایکس، …یا راو فور که خصوصا کیفیت ساخت بصری و متریال هاش خنده داره.

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
      1. رضا

        ۱۲ آذر ۱۳۹۶
        سوابق: (88 ديدگاه)

        عزیز میشه واضح تر بگى چى گفتى؟

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
      2. ADAK

        ۱۲ آذر ۱۳۹۶
        سوابق: (1167 ديدگاه)

        ” مزایای ورتیکال اینتگریشن ”
        وات ؟!!!!
        کَن یو اِسپیک فارسی ؟!!

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
        1. Saeed Boroomand

          ۱۳ آذر ۱۳۹۶
          سوابق: (477 ديدگاه)

          کمپانی های بزرگ الان با حاشیه سود خیلی کم بقاشون ادامه داره، و رقابت زمانی فشرده.
          دلیل این که شرکت های کوچیک نمیتونن وارد گود رقابت بشن مگه وقتی تکنولوژی جدید ی از راه میرسه ورتیکال اینتگریشن هست، هر شرکتی محصول خودش رو با یه حاشیه سود عرضه میکنه و قیمتش رو عرضه و تقاضا تعیین میکنه، اگه شرکتی بخواد رقابتی بمونه باید واسطه ها رو حذف کنه، اما فقط کمپانی های خیلی بزرگ این توان رو دارن که به همه ی جنبه های تولیدشون نظارت داشته باشن. و محصول رو توی سریع ترین زمان از طراحی تا تولید و با حاشیه سود بهینه بدن بیرون.
          فارسیش میشه خط تولید مجتمع عمودی میشه. خیلی از کلمه ها فارسی ندارن و بهتره همون طوری که هستن جا بیوفتن…
          یا نقد کنید دوست عزیز یا محترم باشید…

          موافقم ۰
          مخالفم ۰
    2. Mohamad

      ۱۲ آذر ۱۳۹۶
      سوابق: (796 ديدگاه)

      این باید تفاوت قیمت زیادی با کمری داشته باشه تا وقتی اطلاعات کاملش درز نکنه نمیشه مقایسه کرد
      کمری در محدوده قیمت خودش بی رقیبه

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
      1. بنزما

        ۱۳ آذر ۱۳۹۶
        سوابق: (505 ديدگاه)

        این حرف کاملا اشتباست قیمت فول و پایه هم کلاساشو میزارم تا اونوقت ارزش واقعی زدا ۶ رو متوجه بشی
        . Honda Accord
        $۲۳,۳۴۵ – $۳۶,۸۴۵

        . Mazda Mazda 6
        $۲۲,۸۲۰ – $۳۱,۵۷۰

        Chevrolet Malibu
        $۲۲,۵۵۵ – $۳۱,۸۵۰

        . Toyota Camry
        $۲۳,۹۶۵ – $۳۲,۲۶۵

        . Kia Optima
        $۲۳,۰۹۵ – $۳۶,۹۸۵

        Hyundai Sonata
        $۲۲,۴۸۵ – $۳۹,۴۸۵

        . Ford Fusion
        $۲۳,۴۸۵ – $۴۱,۹۹۵

        . Volkswagen Passat
        $۲۳,۲۶۰ – $۳۴,۸۱۵

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
        1. مسعود

          ۱۳ آذر ۱۳۹۶
          سوابق: (221 ديدگاه)

          توو منطقه آزاد بودم، قطعا انتخابم یا مزدا ۶ بود یا پاسات

          مزدا ۶ توو رشت و تبریز خیلی زیاده. انصافا هم با کیفیت و خوشگله

          موافقم ۰
          مخالفم ۰
    3. شاهين

      ۱۲ آذر ۱۳۹۶
      سوابق: (859 ديدگاه)

      این ماشین تو نسخه ی فولش رسما لوکسه.او جیر داشبورد و چرم خوشکلش داخل کابینو ترکونده.خاموش کردن سیلندرها و موتور ٢.۵ لیتری توربو هم که دیگه هیچی.این ماشین خوراکه بازار ایرانه.اینجا میترکونه اگه زیر ٢۴٠ باشه

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  2. (Ali(Chevy Nova

    ۱۲ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (5689 ديدگاه)

    واقعا خوبه
    طراحىش بخصوص در داخل معرکس
    این محصول تو اىران واقعا مىتونه موفق باشه

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  3. رضا

    ۱۲ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (240 ديدگاه)

    چهل ساله که کار مردم ایران شده حسرت خوردن، اینم روش

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. Mahdi (ایران‌خودرو=دزد=عوضی خودرو)

      ۱۲ آذر ۱۳۹۶
      سوابق: (1447 ديدگاه)

      دقیقا
      همیشه حسرت
      هیچ وقت هیچی درست نمیشه
      تنها راه رفتنه

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  4. محمد

    ۱۲ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (68 ديدگاه)

    اینقدر این ماشین فرمان پذیری دقیقی دارد که فکر می کنید سوار بی ام و هستید
    ظاهر زیبا ابعاد بزرگ و مناسب خانوادگی که داره باعث شده جزء محبوب ترین خودرو های خانوادگی دنیا باشه
    استفاده از قفل سیلندر روی این ماشین هم نشان دهنده اهمیتش برای مزداست

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  5. Mohamad

    ۱۲ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (796 ديدگاه)

    عجب چیزیه!!
    بابا دسخوش چطوری چنین عروسکی را نباید لوکس تلقی کرد! واقعا کارش درسته مزدا آدم ناخودآگاه عاشقش میشه!
    مشتاقم روزیو ببینم مزدا برند لوکسشو تاسیس کنه واسه اون چطور مایه میزاره و چه سبک طراحی ای پیاده میکنه. وقتی میبینم تو محصولات میان رده تا این حد وسواس به خرج میده و زمان میزاره دیگه لوکس زدنش رویایی میشه

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  6. Khan

    ۱۲ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (363 ديدگاه)

    حالا که دیگه موتورها اومدن رو ۲.۵ لیتر و میشه واردشون کرد، مسئولین در تلاشی شبانه روزی با درایت تمام تونستن واردات ماشین رو فعلا رو هوا نگه دارن تا باز هم مردم کره شمالی احساس غربت در این دنیا نداشته باشن. واقعا چقدر ما انسان دوستیم

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. مسعود

      ۱۳ آذر ۱۳۹۶
      سوابق: (221 ديدگاه)

      چه بلایی سر واردات ماشین اومده؟ چرا ممنوعش کردن؟

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
      1. Khan

        ۱۳ آذر ۱۳۹۶
        سوابق: (363 ديدگاه)

        پنج ماهه واردات هیچ ماشینی ثبت نمیکنن دیگه

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
  7. sina

    ۱۲ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (2155 ديدگاه)

    به به
    دست خوش بابا دست خوش

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  8. سامان اذری

    ۱۲ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (2841 ديدگاه)

    کمری اکورد مزدا ۶
    ۳ پادشاه این سگمنت

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. بنزما

      ۱۲ آذر ۱۳۹۶
      سوابق: (505 ديدگاه)

      دومین سدان پرفروش دنیا رو فراموش نکن فولکس پاسات جاتون خالی تو نمایشگاه خودرو مثلا بین المللی تهران چند روز پیش پشتش نشستم
      واقعا تو هم رده هاش مثل اکورد و کمری کیفیت متریال داخلیش بالاتر بود خیلی ماشین غول و کاملیه یه جورایی میشه گفت ایودی a6 با قیمت اقتصادی تره
      البته مزدا ۶ رو تا حالا از نزدیک ندیدم ولی اینجوری که معلومه جز بهترین های این کلاسه

      انتخاب من
      پاسات مزدا ۶ اکورد

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
    2. MAHDI

      ۱۲ آذر ۱۳۹۶
      سوابق: (209 ديدگاه)

      آقا سامان نیسان آلتیما هم اضافه کن به لیست پادشاهات وگرنه ناقص میشه

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  9. بهنام

    ۱۲ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (523 ديدگاه)

    مگه بهتر از اینم داریم !؟؟

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  10. Hamid...Audi

    ۱۲ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (683 ديدگاه)

    جمع کردن اینهمه خوبیتوی یه ماشین غیر لوکس فقط و فقط از مزدا برمیاد.مزدا۳ طراحی سال ۲۰۰۸ هنوزم داره با سراتو و النترا ۲۰۱۷ رقابت میکنه و تو بعضی پارامتر ها با اختلاف بهتره.
    این که دیگه مزدا ۶ ۲۰۱۸ه
    در یک کلام “عشقه”

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. بنزما

      ۱۲ آذر ۱۳۹۶
      سوابق: (505 ديدگاه)

      البته حمید جان از مزدا و پاسات این دوتا نسبت به هم رده هاشون کیفیت بالاتر متریال داخلی وظاهر خارجی رو ارایه میدن
      ولی خب کمری و اکورد هم سلطان بی چون و چرای کم اصطلاکین که واقعا یه نکته بزرگ مثبت که تو این چهار تا کمترین لذت رانندگی تعلق میگیره به کمری و بیشترین عمر خودرویی هم همینطور واقعیت اینه که هیچوقت همه چیز کنار هم جمع نمیشن مثلا کسی که قهرمان المپیک کشتیه نمیشه انتظار داشت تو المپیاد ریاضی جهانی هم مقام اول رو بیاره
      و در اخر اینکه گفتی مزدا ۳ به نظرم بهترین تو سگمنت خودش بوده و هست ولی اگه بدونید تو نمایشگاه چقدر حالم گرفته شد کل متریال داخلیش رو ایرانیزه و چینی سازی کردن که واقعا حیف این ماشین در مقابل مزدا ۳ های ۹۲ به قبل مثل خودروی چینی شده حیف بهدمزدا ۳ هم رحم نکردن

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
      1. Hamid...Audi

        ۱۲ آذر ۱۳۹۶
        سوابق: (683 ديدگاه)

        موافقم
        ولی انصافا استهلاک پایین و خرج سالانه مزدا خیلی بالاتر از کمری نیست و اختلافشون کمه.کیفیت ساخت هم حرفی نمیزاره.
        مزدا۳ توی سگمنت C یه اسطوره س.من که به همکلاسی های ۲۰۱۷ کره ایش ترجیحش میدم.
        مخلص

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
  11. رامتین

    ۱۲ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (2276 ديدگاه)

    بنظرم مزدا۶ گزینه بهتری از کمری و آکورد ۲۰۱۸ هست. سالهای زیادی هست که همواره مزدا۶ در صدر رتبه سایت car @ driver بوده (در کنار آکورد) و این باید یه موضوعی را در ذهن دوستان تثبیت کنه…
    گویا مزدا بالاخره سال آتی به ایران برمیگرده. امیدوارم همین مزدا۶ و در ادامه مزدا۳ با موتور جدید اسکای اکتیوx که سال دیگه رونمایی میشه بیاد ایران.

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. شاهين

      ۱۲ آذر ۱۳۹۶
      سوابق: (859 ديدگاه)

      اطلاعاتتون دقیقه راجبه برگشتن مزدا به ایران؟ شایعست یا واقعیت؟

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
      1. رامتین

        ۱۲ آذر ۱۳۹۶
        سوابق: (2276 ديدگاه)

        مدیر بازاریابی بهمن موتور در حاشیه نمایشگاه تهران گفت یک سفر به ژاپن داشته ایم و صحبتهایی شده. همچنین هفته آتی گروهی از مزدا میان ایران. در نهایت گفت سال دیگه با یه محصول جدید میاییم!

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
    2. Hamid...Audi

      ۱۲ آذر ۱۳۹۶
      سوابق: (683 ديدگاه)

      متاسفانه همیشه اینجور خبر ها خبر بد حساب میشه.
      میدونیم مزدا توی نسخه های فول آپشنش همیشه حدود ۲-۳ هزار دلار از بقیه هم کلاسی هاش گرونتره.شما فرض کن که قیمت روز اپتیما ۲۲۰ باشه.به نظرت مزدا۶ چند قیمت میخوره؟!!!!
      فکر کنم دیگه دزد بودن تمام تولید کننده ها و مونتاژکار ها بهمون ثابت شده باشه.
      ورود احتمالی مزدا احتمالا با قیمت خیلی بالا همراه میشه که یه حسرت به حسرت هامون اضافه میکنه…

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
      1. بنزما

        ۱۳ آذر ۱۳۹۶
        سوابق: (505 ديدگاه)

        نه حمید جان اینجوریم نیست که تو نسخه فولش گرون تر باشه بالادقیمت ها رو گذاشتم میتونی نگاه کنی

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
  12. ارش

    ۱۲ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (93 ديدگاه)

    تو این کلاس فلکس پاسات و مزدا ۶ از همه بهترن.

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  13. mehran.Jy

    ۱۲ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (230 ديدگاه)

    در نمازم خم ابروی تو با یاد آمد
    حالتی رفت که محراب به فریاد آمد

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  14. میثم

    ۱۲ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (30 ديدگاه)

    آخه این آهنه این آشغال هایی هم که آشغالساز های وطنی می سازن آهنه!حیف که *** گروه بهمن نمیذاره مزدا وارد بشه. این شرکت محبوبیت عجیبی داره،این ماشین هم که دیگه فوق العاده است. مزدا ساده و بی آلایش در عین حال همیشه جز بهترین ها ست.

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. ماسل

      ۱۳ آذر ۱۳۹۶
      سوابق: (1747 ديدگاه)

      گروه بهمن نمیزاره؟داداچ گروه بهمن در به در دنبال مزداست ژاپنیا میترسن با ایران همکاری کنن. شایدم حق دارن. هیچکس بازار رانتی و دولتی ایران رو به بازار آزاد آمریکا ترجیح نمیده.

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  15. امیر.عارف

    ۱۲ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (850 ديدگاه)

    ….. با مزدا از رانندگی لذت ببرید …….

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  16. سید مهران میرابوالقاسمی

    ۱۲ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (259 ديدگاه)

    همع دوستان همه چیا گفتن منم بگم که فقط زوم زوم.

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  17. Sajjad

    ۱۲ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (1830 ديدگاه)

    چقدر طراحی زیبا و هماهنگ
    عالیه

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  18. محمدرضا

    ۱۳ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    وای وای وای
    عاشقشم، عاشق مزدا هستم، قند خونم افتاد، ای خدا میشه یه روز برسه اینارو تو ایران سوار بشیم ??

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  19. مهدی

    ۱۳ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (10 ديدگاه)

    ی سوپرایز دیگه..همینطوری هم رقیب نداشت الان با این پرفومنس تنه به تنه آلمانیا میزنه.
    Great Mazda

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  20. بهروز

    ۱۵ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام. قشنگ معلومه هرچیزی زیاد باشه کم ارزشه. متل تویوتا هیوندای و یا کیا..
    کم بفروش ولی اصیل و زیبا باش..
    همه این شرکتا خصوصی ان هرکدوم سیاست ها و طرزفکرخودشونو دارن. مزدا واقعا خاصه توی ماشینای شرقی/ خیلی خاص

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  21. میثم

    ۲۲ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام دوستان من خودم بچه انزلی ام و اینجا پر از مزدا سیکسه با اینکه مدل ۲۰۱۸ رو ندیدم و مدلای پایینشو دیدم ولی اصلا قابل مقایسه با ماشین های هم قیمت خودش نیست طراحی بیرونیش رو نمیشه تو عکس فهمید مثلا ارتفاعش خیلی از اون جیزی که تو عکس نشون میده کمتره و حالت اسپرت تری داره شباهت زیادی به اپتیما نیو فیس داره از نظر بدنه و از نظر اصطحلاک و… هم ک نیازی نیس چیزی بگم
    واقعا فوق العادس

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  22. آغاج

    ۲ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام من مزدا ۶ مدل ٢٠١۶ دارم الان یکسال و نیمه تقریبا.فکر ممیکنم هیچ ماشینی بتونه برام دلبری کنه اندازه مزدا.توی اهواز مدلهای ماشین خارجی اروندی زیادی دیده میشه ولی برا من هیچکدوم مزدا نمیشه.حتی لکسوس سواری.هیچ وقت ماشین های خودمو نشسته بودم همیشه میدادم کارواش ولی مزدا شش رو هیچ وقت ندادم کارواش و فقط خودم شستم اونم با لذت و احساس و بدون مواد شوینده و فقط با آب چون هم حیفه هم نیازی نیست به شوینده.اما امان از ٢٠١٨ مزدا که شده توربو و دو سیلندر فعال در سرعت ٨٠کیلومتر وای وای وای که چی میشه .من که آماده میشم ٢٠١۶ رو بفروخم(به قول پارمینی ۴ساله من) و یه دونه ٢٠١٨ بگییرم توربو دو سیلندره تریم چوبی پوشش جیر صندلی جدید پهن باحال قدرت ٢۵٠ اسب دوربین سیصد و شصت چراغ ال ی دی وووووووو……. و تقدیمش میکنم به همسر عزیز و دوست داشتنی خودم مون فیس و پارمینی قشنگکم جون دلاسکی خودم که عاشق مزدا سیکسه واییییییی واییییییی

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  23. علی

    ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷
    سوابق: (8 ديدگاه)

    من مدل ۲۰۱۴ پلاک منطقه آزاد اروند دارم فوق العادست…قبل از این آزرا گرانجور داشتم درسته آزرا شش سیلندر بود ولی مزدا رانندگیش در حد ماشین آلمانیه.امیدوارم ارز کمی بخوابه بتونیم این مدلشو بخریم

    موافقم ۰
    مخالفم ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا