معرفی گران‌ترین نسخه مزدا 3 سدان جدید

مزدا 3 مدل 2019 با ظاهری جدید و متمایز معرفی شده و هم‌اکنون می‌توان نسخه‌ی سدان آن را با استفاده از پیکربندی آنلاین زیر و رو کرد. شایان ذکر است هنوز مشخصات و جزئیات مربوط به قیمت‌گذاری نسخه هاچبک مزدا 3 منتشر نشده است. با سفارش تمامی وسایل جانبی و آپشن ها، قیمت مدل فول پریمیوم این خودرو به 30940 دلار می‌رسد.


مدل پایه‌ی مزدا 3 سدان که از نوع دیفرانسیل جلوست قیمت آغازین 21920 دلاری دارد. فعلاً این خودرو با پیشرانه‌ی 4 سیلندر 2.5 لیتری تنفس طبیعی که قدرت 186 اسب بخاری و گشتاور 252 نیوتون متری دارد عرضه می‌شود. یک گیربکس 6 سرعته دستی هم تنها انتخاب خریداران است. برای استفاده از سیستم چهار چرخ محرک باید نسخه‌های فول تر را انتخاب کنید. تریم Select مزدا 3 مجهز به سیستم چهار چرخ محرک حداقل 24920 دلار آب می‌خورد.


اما مدل فول پریمیوم با بهای 27420 دلاری برای نسخه استاندارد و بهای 28820 دلاری برای نسخه‌ی چهار چرخ محرک در دسترس است. این خودرو از تجهیزاتی مناسبی همچون چراغ‌های جلوی LED، مونروف، پوشش چرم کابین، هدآپ دیسپلی، صندلی‌های برقی و سیستم صوتی با 12 بلندگو برخوردار می‌باشد. از جمله سیستم‌های کمک‌راننده و ایمنی مزدا 3 پریمیوم هم می‌توان به پایش نقاط کور، ترمز اضطراری خودکار با تشخیص عابران پیاده، هشدار خروج از مسیر، دستیار حفظ خودرو بین خطوط و کروز کنترل تطبیقی اشاره کرد.


5 رنگ بدنه‌ی آبی، مشکی، سفید، خاکستری و قرمز نیز در دسترس هستند که البته دو رنگ اولی بدون هزینه‌ای اضافی قابل انتخاب می‌باشند اما برای سه رنگ دیگر باید هزینه‌ی جداگانه‌ای پرداخت کرد. پوشش چرم سفید یا مشکی هم برای کابین ارائه شده‌اند.


وسایل جانبی زیادی هم قابل انتخاب هستند که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به پد شارژ بی‌سیم با قیمت 275 دلار، رکاب‌های داخلی نورانی با بهای 425 دلار، کف‌پوش‌های چهارفصل 150 دلاری، گارد سپر عقب 100 دلاری و آینه وسط با تیره شوندگی خودکار (375 دلار) اشاره داشت.

مزدا با اضافه کردن پیشرانه‌ی 2 لیتری سوپرشارژردار اسکای اکتیو ایکس به مزدا 3 انتخاب‌های مشتریان را گسترش خواهد داد. این پیشرانه فعلاً در آمریکا عرضه نمی‌شود اما ظاهراً در اروپا با قدرت 178 اسب بخاری قابل سفارش است.

درباره نویسنده

شاهین احمدزاده، نویسنده و مترجم مطالب مربوط به دنیای خودرو در سایت پدال

مطالب مرتبط

8 دیدگاه

  1. hamid
    سوابق: (8 دیدگاه) ,

    نمایشگرش رو جای خوبی نزاشته زاویه دیدش هر چقدر هم که درست باشه بازم طراحیش تو ذوق میزنه
    ولی ما بقی طراحی خارجی و داخلیش عالیه

    پاسخ
    1. حسین وی
      سوابق: (374 دیدگاه) ,

      این صفحه نمایش چون تاچ نیست
      نیازی ندیده که دمه دست بزاره
      اتفاقا برعکس خیلی از شرکت ها که رو داشبورد میزارن و باعث میشن راننده سرشو خم کنه این به نظرم خیلی بهتر و اگونومیک تر هست

      پاسخ
  2. شاهين
    سوابق: (848 دیدگاه) ,

    به خدا که مُفته، ٣٠ هزار دلار! فکر کن حقوقتم اونجا ماهی ٢ -٣هزار تا باشه، یعنی پول یه سال کار کردنت میشه! امید به زندگی یعنی این!

    پاسخ
    1. محمد
      سوابق: (328 دیدگاه) ,

      تازه اگه خیلی دوسش داشته باشی خرید های قسطی ب شدت بی ضرر هم هست
      لیزینگ هم خیلی خوبه

      پاسخ
  3. sina
    سوابق: (1806 دیدگاه) ,

    مزدا سیاست خوبی رو پیش گرفته و بخاطر عدم داشتن بازوی لوکس ساز مثل تویوتا، هوندا و نیسان رو به عرضه محصولات نیمه لوکس با اپشن های بیشتر اورده.
    البت خب در مقابل آکورا داره لوکس هایی با قیمت در همون محدوده عرضه میکنه.
    برای مثال قیمت سدان ILX با مزدا سه تو یه رنج هست.
    باس صب کنیم و ببینیم کدوم استراتژی تو امریکا برنده میشه.
    ضمنا موتور1 مزدا سه رو بررسی کرده. امیدوارم دوستان پدالی پوشش بدن مطلبش رو

    پاسخ
  4. محمدامین مقدم
    سوابق: (86 دیدگاه) ,

    مزدا 3 از آن دسته خودروهایی که ارزش آن ها در مقایسه با قیمت آن ها بسیار عالی اند . از نظر بنده خودروی کاملی هست .مدل تمام پریمیوم با قیمت بسیار عادلانه و منصفانه

    پاسخ
  5. Abbas
    سوابق: (325 دیدگاه) ,

    چرا مزدا بی نقصه؟مگه میشه یه برند اقتصادی تا این حد سطح بالا بزنه،این ماشین تو هیچ موردی کم نداره،فقط با یه نگاه به عکس کابینش حساب کار دستت میاد

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.