مازراتی

تائید تولید دومین شاسی‌بلند مزراتی

مزراتی جزئیات بیشتری از استراتژی الکتریکی سازی محصولات خود را منتشر کرد. به این ترتیب تمامی محصولات آتی این خودروساز از قوای محرکه هیبریدی و الکتریکی استفاده خواهند نمود.

یک شاسی‌بلند جدید به خانواده‌ی محصولات مزراتی اضافه خواهد شد و پس از سرمایه‌گذاری ۸۰۰ میلیون یورویی به همراه آلفارومئو استلویو و جیولیا در تأسیسات کازینو در ایتالیا تولید خواهد شد.

اولین نمونه‌های پیش‌تولیدی این خودرو قرار است تا سال ۲۰۲۱ از خط مونتاژ و البته با قوای محرکه الکتریکی شده خارج شوند. شاسی‌بلند کلاس D موردبحث از نظر ابعاد در جایگاهی پایین‌تر از لوانته قرار خواهد گرفت و به جنگ خودروهایی همچون مرسدس بنز GLC، آئودی Q5 و ب ام و X3 خواهد رفت.

همچنین مزراتی به‌صورت رسمی تائید کرده برای سال ۲۰۲۰ یک سوپر اسپورت جدید خواهد ساخت. این خودرو که با کانسپت برجسته آلفیری پیش‌نمایش شده در مودنا تولید شده و نسخه‌ای الکتریکی خواهد داشت.

اولین محصول هیبریدی مزراتی گیبلی خواهد بود که اواخر امسال وارد بازار می‌شود. جزئیات بیشتری از این خودرو منتشر نشده اما انتظار داریم قوای محرکه آن از نوع پلاگین هیبریدی باشد. این خودرو احتمالاً اول از همه در چین عرضه و سپس روانه دیگر بازارها خواهد شد.

نهایتاً هم باید به نسل بعدی گرن توریسمو و گرن کابریو اشاره کنیم که در مسیر بدون آلایندگی قدم خواهند گذاشت و اولین محصولات الکتریکی این خودروساز نام خواهند گرفت. تولید این دو خودروی اسپورت در سال ۲۰۲۱ شروع خواهد شد. مزراتی قبلاً با انتشار تیزری گفته که این خودروها صدای مخصوص خود را خواهند داشت.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. Ferrari

    ۲۷ بهمن ۱۳۹۸
    سوابق: (1883 ديدگاه)

    امیدوارم امسال این برنامه ها عملی بشه تا الان کلی برنامه برای مازراتی منتشر شده که همش درحد حرف باقی موند

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. یانکی

      ۲۷ بهمن ۱۳۹۸
      سوابق: (2354 ديدگاه)

      با اینکه عاشق آلفا و مازراتی هستم ولی این دیگه خیلی نامردی که شاخهای آمریکایی زحمت بکشن بفروشن رکورد بزنن اونوقت نسل جدید پلت فرم جدید سرمایه گذاری برای این دو برند بدونه مشتری و ضرر ده باشه.خداوکیلی درسته جیپ مجبور باشه کامپاس و رنگید رو بر اساس پلتفرمهای آشغال فیات بسازه اونم چی با جادوی خودش همونها رو به بهترینهای کلاس برسونه و رکورد فروش بزنه اونوقت آلفا هنوز نمیتونه لوانته رو بفروشه بره سراغ بعدی.یا داج مجبور باشه جورنی فسیل رو همچنان بسازه در حالی که باید رو پلتفرم جدید نسل جدیدش بیاد تا بره به جنگ x5 ولی بازم همونو با فروش عالی نگه داشته.امید وارم آلفا و مازراتی فروخته بشن تا هم اونا پیشرفت کنن هم حق برسه به حق دار.البته نکته اخر در هر صورت امیدوارم حالا حالاها چلنجر و چارجر نسل عوض نکنن.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. ممد ژانگولر

    ۲۷ بهمن ۱۳۹۸
    سوابق: (3506 ديدگاه)

    مازراتی هم مثل فراری و لامبو عشقه . عشقه لوکس

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Moein

    ۲۷ بهمن ۱۳۹۸
    سوابق: (893 ديدگاه)

    از صمیم قلبم امیدوارم از امسال اوضاع مازراتی رو به بهبود بره
    خیلی دوست دارم این شاسی بلند جدید پیش در آمدی بشه برای بازگشت مازراتی به اوج??
    البته آلفا هم به موازات اون باید خودشونو بکشه بالا?
    واقعا پتانسیلی که این دو برند دارن؛تو کمتر برند خودرویی پیدا میشه شایدم هیچکدوم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. MADJID

    ۲۷ بهمن ۱۳۹۸
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    بحران جهانی 2008 فیات و کرایسلر رو داغون کرد ، به نظر کم کم داره اوضاع بهتر میشه و تاثیرات 2008 در حال محو شدنه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا