مسابقاتمک لارن

فرناندو آلونسو سفیر مسابقه‌ای مک لارن شد

مک لارن ریسینگ و فرناندو آلونسو به همکاری با هم ادامه خواهند داد. آلونسو به تازگی سفیر مسابقه‌ای این تیم شده است.


آلونسو با مک لارن در ۹۵ مسابقه‌ی فرمول ۱ شرکت کرده و اولین حضور او در این تیم به سال ۲۰۰۷ بازمی‌گردد. دومین حضور این راننده‌ی باتجربه در مک لارن به سال‌های ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۸ مربوط می‌شود. او چهار مسابقه را برنده شده و ۲۴۱ امتیاز جمع‌آوری کرده است. آلونسو همچنین در مسابقات ایندیاناپولیس ۵۰۰ نیز با مک لارن مسابقه داده است.


به عنوان بخشی از برنامه‌ی همکاری با مک لارن، آلونسو توصیه‌های لازم به رانندگان و مهندسان تیم را انجام خواهد داد و در برخی تست‌ها نیز حضور خواهد یافت تا به توسعه‌ی خودروی مسابقه‌ای MCL34 فصل جدید و خودروی MCL35 فصل ۲۰۲۰ کمک کند.


این راننده‌ی اسپانیایی گفته است:

تبدیل شدن به سفیر مک لارن یک افتخار واقعی است. مک لارن تیم ویژه‌ای بوده و علیرغم چالش‌هایی که اخیراً داشته‌ایم ما همچنان با هم همکاری می‌کنیم. من سال پیش گفتم که دیگر در فرمول ۱ شرکت نخواهم کرد اما همچنان با مک لارن خواهم بود بنابراین از نقش جدید خود راضی‌ام و همچنان رابطه‌ی نزدیکم با این تیم را حفظ خواهم کرد.

زاک براون رئیس مک لارن ریسینگ نیز اضافه کرده آلونسو بخشی از خانواده‌ی مک لارن بوده و از نقش مهمی در تاریخ این تیم برخوردار بوده است. او همچنان به تاریخ‌سازی در مک لارن ادامه خواهد داد بنابراین به عنوان سفیر ما مطرح بوده و با دیگر اسطوره‌ی ما یعنی میکا هاکینن همراه خواهد بود.


آلونسو در مسابقات ایندی ۵۰۰ امسال به عنوان راننده‌ی مک لارن حضور خواهد یافت و به دنبال تبدیل شدن به دومین راننده‌ی تاریخ مسابقات است که سه پیروزی را در مسابقات موناکو، ۲۴ ساعته لمانز و ایندیاناپولیس ۵۰۰ به دست آورده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا