مسابقات

برتری مارکز در تمرینات موتوجی‌پی والنسیا

در تمرین اول جایزه‌بزرگ موتوجی‌پی والنسیا، آندره ایانونه از تیم سوزوکی با ثبت بهترین زمان در جایگاه اول ایستاد. جک میلر و پُل اسپارگارو در رده‌های دوم و سوم جای گرفتند. مدعیان عنوان قهرمانی ۲۰۱۷، مارک مارکز و آندره داویتسیوزو عملکرد نزدیکی داشتند. داوی چهارم شد و مارکز با اختلاف ۳۵ هزارم ثانیه در جای پنجم ایستاد.

جدول تمرین اول جایزه‌بزرگ موتوجی‌پی والنسیا

در تمرین دوم اما موتورسوار دوکاتی، خورخه لورنزو در دقایق آخر تمرین بهترین زمان را ثبت کرد و اول شد. در این تمرین موتورسواران زیادی همچون ایانونه که در تمرین اول پیشتاز بود و مارک مارکز تصادف کردند. دنی پدروسا که بیشترین برد را در تمام کلاس‌های موتورسواری در والنسیا به دست آورده دوم شد و آندره داویتسیوزو در رده‌ی سوم قرار گرفت.

جدول تمرین دوم جایزه‌بزرگ موتوجی‌پی والنسیا

مارک مارکز که در دو تمرین اول عملکرد جالبی نداشت؛ در تمرین سوم توانست خود را باز یابد و به‌عنوان نفر اول تمرین سوم و جدول ترکیبی تمرینات، به مرحله دوم تعیین خط راه یابد. یوهان زارکو و آندره ایانونه با ثبت زمان‌های دقیقاً مساوی دوم و سوم شدند و خورخه لورنزو در جایگاه چهارم ایستاد. در تمرین سوم که اکثر موتورسواران بهترین زمان خود را ثبت کردند، داوی موفق به ثبت زمان خوبی نشد و در رده‌ی شانزدهم قرار گرفت.

جدول تمرین سوم جایزه‌بزرگ موتوجی‌پی والنسیا

داوی با کسب این نتیجه در جدول ترکیبی تمرینات موتوجی‌پی والنسیا در رده‌ی هشتم قرار گرفت. یاماها سواران که شروعی طوفانی در این فصل داشتند، رفته‌رفته برتری خود را از دست دادند. ولنتینو روسی  دهم شد و ماوریک وینیالز در رده‌ی دوازدهم قرار گرفت و از راه‌یابی مستقیم به Q2 باز ماند.

جدول کلی تمرینات جایزه‌بزرگ موتوجی‌پی والنسیا

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Babak

دانش‌آموخته‌ی مهندسی مکانیک، عاشق خودرو، نویسنده و مترجم پدال

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا